Publicerat Mars 31, 20188 yr Detta är en populär post. Inte jakt. Inte natur. Men hundar .... typ. Eller nallar kanske Svärmor bad mig plåta hennes senaste kull bichon havannaisvalpar åt köparna. 6 veckor gamla. Det är svårare än väntat att få till bra skärpa på små lurvbollar, men de är rätt söta ändå.
Publicerat Mars 31, 20188 yr På 3/21/2018 at 20:56 kkjon sa: Ingen tall idag, en flock med kräk får duga Är du lantbrukare?
Publicerat Mars 31, 20188 yr 2 hours ago Dahla sa: Är du lantbrukare? Anställd på ett lantbruk på Kinnekulle.
Publicerat April 5, 20188 yr Hade besök av Lo på uthustaket. Byn ligger mellan Kalix-Luleå. http://www.kuriren.nu/nyheter/lulea/bildextra-lodjuret-smog-pa-taket-nm4803033.aspx
Publicerat April 19, 20188 yr Först var dom sju, satte som ihop med lilla tulpaner i en vas. Blev så fint. ? De trivdes ihop i en vecka sen ville inte tulpanerna mer... Men tre rosor var fortfarande fina. Särskilt denna..
Publicerat Maj 13, 20188 yr 38 minutes ago MrT. sa: Några kompletterande bilder ??. Härligt med lite foton från Sveriges framsida!
Publicerat Maj 13, 20188 yr Detta är en populär post. 24 minutes ago lsjonsson sa: Härligt med lite foton från Sveriges framsida! Eller hur ? ! Älskar denna årstiden !! Här kommer en till;
Publicerat Maj 14, 20188 yr 7 hours ago MrT. sa: Eller hur ? ! Älskar denna årstiden !! Här kommer en till; Ja visst gör man det!
Publicerat Maj 14, 20188 yr Knappt 1 m kvar tills lusthuset ligger i farosonen nedanför Filipsborg vid Kalix älv. http://filipsborg.se/ Underbart väder i Kalix. +16 i skuggan o sol!
Publicerat Maj 16, 20188 yr Detta är en populär post. Dagen efter tidigare post så smög jag dit med flugspöt... snacka om spöböj på klass 7an??
Publicerat Maj 16, 20188 yr 3 hours ago otterdalen sa: Dagen efter tidigare post så smög jag dit med flugspöt... snacka om spöböj på klass 7an?? Förstår att du ser nöjd och glad ut! ? Och läckra bilder från gäddviken! Riktigt fina! Och lite tur... ?
Publicerat Maj 16, 20188 yr 5 hours ago otterdalen sa: Dagen efter tidigare post så smög jag dit med flugspöt... snacka om spöböj på klass 7an? Bra jobbat o grattis!