Publicerat Maj 30, 20188 yr Detta är en populär post. Och lite syren... Lägg märke till hur blommorna ser ut.. Dubbla... Har inte sett det någon annanstans. Luktar lika mycket som de vanliga iaf.
Publicerat Juni 5, 20188 yr 2 hours ago strävhår sa: Är det högsta tuppen bland fasanerna eftersom den sträcker så på sig? Stilig tupp iaf!
Publicerat Juni 5, 20188 yr 9 minutes ago lsjonsson sa: Är det högsta tuppen bland fasanerna eftersom den sträcker så på sig? Stilig tupp iaf! Det är han som regerar på de närmsta 10ha runt torpet.
Publicerat Juni 5, 20188 yr 1 hour ago strävhår sa: Det är han som regerar på de närmsta 10ha runt torpet. Det syns på han! Bossen!
Publicerat Juni 6, 20188 yr Detta är en populär post. Om man inte klipper gräset håller sig gräsmattan bättre i torkan. Och maskrosorna hinner sätta frö. Och det gillar steglitsen.
Publicerat Juli 13, 20188 yr Detta är en populär post. Några bilder från öringån! Det vakas friskt där...
Publicerat Juli 13, 20188 yr Detta är en populär post. 5 hours ago otterdalen sa: Några bilder från öringån! Det vakas friskt där... Dom ligger i ån och svalkar sig hela tiden.
Publicerat Juli 15, 20188 yr Tog en bild på kvälssolen vid 21 tiden i brandröken från Ängra dom dom vsrnade om under VM finalen. Bilden tagen nån mil sydost om brandhärden...
Publicerat Juli 15, 20188 yr 47 minutes ago HuggyBear sa: Tog en bild på kvälssolen vid 21 tiden i brandröken från Ängra dom dom vsrnade om under VM finalen. Bilden tagen nån mil sydost om brandhärden... MP måste kunna förbjuda kraftiga rökutsläpp och bränder- eller lägga på någon hög skatt så vi får slut på sånt...
Publicerat Juli 15, 20188 yr 20 minutes ago Dansken sa: MP måste kunna förbjuda kraftiga rökutsläpp och bränder- eller lägga på någon hög skatt så vi får slut på sånt... Ja om de funka så vore de väl de enda bra dom lyckats göra på alla år... ??
Publicerat Juli 17, 20188 yr Stativ, wifi och med mobilen som utlösare. Tror att mobilen är svagaste länken.
Publicerat Juli 19, 20188 yr Detta är en populär post. Att taxar tycker om att gräva är allmänt känt. Axa är inget undantag, men hon har förfinat metoden ?
Publicerat Juli 19, 20188 yr Även ikväll går solen ner bakom bergen som brinner. Jag önskar alla som kämpar därute en lyckosam natt. Nu laddar jag för att begrava min saknade kompis imorgon.
Publicerat Juli 20, 20188 yr 18 hours ago HuggyBear sa: Även ikväll går solen ner bakom bergen som brinner. Jag önskar alla som kämpar därute en lyckosam natt. Nu laddar jag för att begrava min saknade kompis imorgon. Vackert... ?
Publicerat Juli 27, 20188 yr På 2018-07-19 at 22:16 kkjon sa: Att taxar tycker om att gräva är allmänt känt. Axa är inget undantag, men hon har förfinat metoden ? Det där benet får hon ha för sig själv. Ingen annan som snor det.?
Publicerat Juli 27, 20188 yr 2 minutes ago otterdalen sa: Japp!! Ingen dålig lunch. Det finns ingen godare än nyfångad fisk.
Publicerat Juli 27, 20188 yr 18 minutes ago lsjonsson sa: Ingen dålig lunch. Det finns ingen godare än nyfångad fisk. Ja det slår det mesta!