Publicerat Maj 24, 20197 yr 4 hours ago shamani sa: Här var jag igår... Teleborgs slott, där ser man. ”Vad gör inte en Bonde för sin Kos skull” Fredrik Bonde byggde detta maffiga slott till sin fru som hette Koskull i efternamn, stod färdigt precis i början av 1900-talet.
Publicerat Maj 28, 20197 yr Vad fint det blir i skärgården efter skarven! https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zGxB7q/skarvoarna-stinkande-skranande-infernon
Publicerat Maj 29, 20197 yr På 2019-05-24 at 23:12 Galne sa: Teleborgs slott, där ser man. ”Vad gör inte en Bonde för sin Kos skull” Fredrik Bonde byggde detta maffiga slott till sin fru som hette Koskull i efternamn, stod färdigt precis i början av 1900-talet. Såpass nytt...?
Publicerat Maj 29, 20197 yr 4 hours ago shamani sa: Såpass nytt...? Jupp, mycket nyare än man kan tro.. https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Teleborgs_slott
Publicerat Maj 29, 20197 yr På 2019-05-28 at 19:26 lsjonsson sa: Vad fint det blir i skärgården efter skarven! https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zGxB7q/skarvoarna-stinkande-skranande-infernon En av anledningarna till swexit.
Publicerat Maj 30, 20197 yr Jösse för fet för att hoppa mellan staketsbrädorna. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/snacka-om-felbedoming-haren-var-for-stor-om-baken-for-staketet
Publicerat Maj 30, 20197 yr 38 minutes ago lsjonsson sa: Jösse för fet för att hoppa mellan staketsbrädorna. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/snacka-om-felbedoming-haren-var-for-stor-om-baken-for-staketet ?Om han nu trodde haren skulle komma loss om den backat, varför drog han inte haren bakåt istället för att öka stressen med att kicka sönder staketet??
Publicerat Maj 31, 20197 yr Höststormsväder i Kalix o omkullblåsta träd. +6,1, hård vind o regn! Första i grannskapet. Det var bara att vända o ta en annan väg.
Publicerat Maj 31, 20197 yr 1 hour ago HuggyBear sa: Ha du inte motorsåg med dig? ? ? Nej, men det skulle ha varit behövligt idag! Däremot så blev det ett samtal till gatukontoret så fick dom något att ta itur med o inte bara sitta o rulla tummarna.
Publicerat Maj 31, 20197 yr 7 minutes ago lsjonsson sa: Nej, men det skulle ha varit behövligt idag! Däremot så blev det ett samtal till gatukontoret så fick dom något att ta itur med o inte bara sitta o rulla tummarna. Ja de kan dom ha ???
Publicerat Juni 24, 20196 yr Nalle verkar ha klarat simborgarmärket! https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/se-det-nargangna-bjornmotet
Publicerat Juli 2, 20196 yr Fint väder i Kirunafjällen igår. https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=98&artikel=7255458
Publicerat Juli 6, 20196 yr Detta är en populär post. Hann inte ens stänga toadörren så låg de 2 vovvar vid fötterna...?
Publicerat Juli 7, 20196 yr 16 hours ago HuggyBear sa: Hann inte ens stänga toadörren så låg de 2 vovvar vid fötterna...? Skitmysigt... ?
Publicerat Juli 22, 20196 yr Hittar ni vad jag har tagit en bild på? Den här skrämde mig och jag den... ?
Publicerat Augusti 26, 20196 yr Men.... Visst är det en..... Men..... Här? Och var nu snäll mot mig om det inte är en.
Publicerat Augusti 26, 20196 yr 4 hours ago, lasse_c said: Men.... Visst är det en..... Men..... Här? Och var nu snäll mot mig om det inte är en. Jo du ha helt rätt! Det ÄR en stor vit Häger! ?
Publicerat Oktober 15, 20196 yr Detta är en populär post. Denna älgherre fotades av polarns åtelkamera en liten bit in på grannområdet...?
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.