Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Fick rosor av min dotter 14/2... Slängde dom igår (5/3)...

Men tog en OK bild innan...

 

IMG_20190302_144926__01.jpg

  • 3 weeks later...
Publicerat
På ‎2019‎-‎02‎-‎28 at 18:07 Ompi sa:

Värmland + vår = ?????

 

Får du någon fisk då?

Publicerat
14 minutes ago Dansken sa:

Får du någon fisk då?

Nej jag fiskade inte, var med barnen och fikade på klipporna och njöt av naturen. Vi väntar på att du ska lära oss fiska ! Nu till sommaren kanske om du har tid och ork.

Publicerat
På 2019-2-23 at 09:59 lsjonsson sa:

Undra om skylten gäller för rävar också....

post-17452-0-86883600-1550921132_thumb.jpg.ec8a5c541a6562752887426e27d31e1f.jpg

 

Ahh! Äre sådär vägskyltar på landsbygden blir perforerade?

Publicerat
3 minutes ago Rävjägar'n sa:

Ahh! Äre sådär vägskyltar på landsbygden blir perforerade?

Oh yes!:thumbsup:

Publicerat
7 hours ago marcus.söderlund sa:

Tog någon hyfsad bild på jaktmarken under lodjursspårningen.

Lite småkyligt där någon morgon?

O sist sambon som smygfottade en när man tagit vilopaus på jakten?

 

received_2250959445171879.jpeg

Sussa gott!:thumbsup:

Publicerat
6 hours ago lsjonsson sa:

Sussa gott!

De gjorde vi allt vill jag lova?

Publicerat
7 hours ago marcus.söderlund sa:

De gjorde vi allt vill jag lova?

Kan tro det!:thumbsup:

Publicerat
På 2019-03-27 at 10:19 marcus.söderlund sa:

Nu längtar man redan till höstens hundsläpp igen?

received_709631929406982.jpeg

received_953990888141583.jpeg

20180826_071452.jpg

Tror fan jag känner igen grävlingens bakgrund.☺️

Publicerat
2 hours ago sidelock sa:

Tror fan jag känner igen grävlingens bakgrund.☺️

De borde du. De va ju på din mark så?

  • 4 weeks later...
Publicerat
På 2018-08-03 at 10:33 lsjonsson sa:

Helgonet in town?:o:thumbsup:

20180803_093542.thumb.jpg.4a47de53f826905ea0fe59405e0793bf.jpg

Bilen var i perfekt skick när jag jag runt o kikade på den. Kul när folk vill visa upp sina gamla rariterter.:wub:

Men handlar du på ICA?

Trodde du handlade på konsum och OK?

?

Otroligt fin bil! Hade passat som en smäck till bockjakten!

Publicerat
6 hours ago robban.jagaren sa:

Men handlar du på ICA?

Trodde du handlade på konsum och OK?

?

Otroligt fin bil! Hade passat som en smäck till bockjakten!

Stammis på ICA!:thumbsup::P

  • 3 weeks later...
Publicerat

Älgarna trivs här hemma!

41925287-C80C-436D-ACB3-F5561696A722.jpeg

9136F948-9789-483D-AD59-2340D6C826D2.jpeg

BA2A22C0-E347-4015-92A0-486A9271DC0F.jpeg

Publicerat
4 hours ago otterdalen sa:

Älgarna trivs här hemma!

41925287-C80C-436D-ACB3-F5561696A722.jpeg

9136F948-9789-483D-AD59-2340D6C826D2.jpeg

BA2A22C0-E347-4015-92A0-486A9271DC0F.jpeg

...och dom poserar gärna framför objektivet! Riktiga linslusar!:)

Publicerat

Fick några bilder till på syndaren.Han gillar inte sin spegelbild. Skitfågel...

DSCN7610.thumb.JPG.f2485a5d48f336c635c91da60e8fa8de.JPG

DSCN7605.thumb.JPG.6320981d05dc209c4f4608f15bf4be9e.JPG

DSCN7607.thumb.JPG.86e0063b685f5bc7da8658c68cc90ee9.JPG

Publicerat

Tog en pratstund vid bänken hemma i byn jag å Lejon härom veckan ?

20190505_194603.jpg

Publicerat
På 2019-05-14 at 23:35 otterdalen sa:

Älgarna trivs här hemma!

41925287-C80C-436D-ACB3-F5561696A722.jpeg

9136F948-9789-483D-AD59-2340D6C826D2.jpeg

BA2A22C0-E347-4015-92A0-486A9271DC0F.jpeg

Dom gör sig bättre på tallriken... ?

Publicerat
17 hours ago shamani sa:

Dom gör sig bättre på tallriken... ?

Dom duger i frysen också.. ?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.