Publicerat Mars 6, 20197 yr Fick rosor av min dotter 14/2... Slängde dom igår (5/3)... Men tog en OK bild innan...
Publicerat Mars 24, 20197 yr På 2019-02-28 at 18:07 Ompi sa: Värmland + vår = ????? Får du någon fisk då?
Publicerat Mars 24, 20197 yr 14 minutes ago Dansken sa: Får du någon fisk då? Nej jag fiskade inte, var med barnen och fikade på klipporna och njöt av naturen. Vi väntar på att du ska lära oss fiska ! Nu till sommaren kanske om du har tid och ork.
Publicerat Mars 24, 20197 yr På 2019-2-23 at 09:59 lsjonsson sa: Undra om skylten gäller för rävar också.... Ahh! Äre sådär vägskyltar på landsbygden blir perforerade?
Publicerat Mars 24, 20197 yr 3 minutes ago Rävjägar'n sa: Ahh! Äre sådär vägskyltar på landsbygden blir perforerade? Oh yes!
Publicerat Mars 24, 20197 yr Detta är en populär post. Tog någon hyfsad bild på jaktmarken under lodjursspårningen. Lite småkyligt där någon morgon? O sist sambon som smygfottade en när man tagit vilopaus på jakten?
Publicerat Mars 25, 20197 yr 7 hours ago marcus.söderlund sa: Tog någon hyfsad bild på jaktmarken under lodjursspårningen. Lite småkyligt där någon morgon? O sist sambon som smygfottade en när man tagit vilopaus på jakten? Sussa gott!
Publicerat Mars 25, 20197 yr 7 hours ago marcus.söderlund sa: De gjorde vi allt vill jag lova? Kan tro det!
Publicerat Mars 27, 20197 yr Detta är en populär post. Nu längtar man redan till höstens hundsläpp igen?
Publicerat Mars 28, 20197 yr På 2019-03-27 at 10:19 marcus.söderlund sa: Nu längtar man redan till höstens hundsläpp igen? Tror fan jag känner igen grävlingens bakgrund.☺️
Publicerat Mars 28, 20197 yr 2 hours ago sidelock sa: Tror fan jag känner igen grävlingens bakgrund.☺️ De borde du. De va ju på din mark så?
Publicerat April 19, 20197 yr Författare Detta är en populär post. Objektivet sjunger lite på sista versen, men här är kvällens måne
Publicerat April 20, 20197 yr På 2018-08-03 at 10:33 lsjonsson sa: Helgonet in town? Bilen var i perfekt skick när jag jag runt o kikade på den. Kul när folk vill visa upp sina gamla rariterter. Men handlar du på ICA? Trodde du handlade på konsum och OK? ? Otroligt fin bil! Hade passat som en smäck till bockjakten!
Publicerat April 21, 20197 yr 6 hours ago robban.jagaren sa: Men handlar du på ICA? Trodde du handlade på konsum och OK? ? Otroligt fin bil! Hade passat som en smäck till bockjakten! Stammis på ICA!
Publicerat Maj 9, 20197 yr Detta är en populär post. Snabba ryck, långt avstånd, långt tele och så via telefånen... men vackert motiv, även om det tekniska brister.
Publicerat Maj 15, 20197 yr 4 hours ago otterdalen sa: Älgarna trivs här hemma! ...och dom poserar gärna framför objektivet! Riktiga linslusar!
Publicerat Maj 17, 20197 yr Fick några bilder till på syndaren.Han gillar inte sin spegelbild. Skitfågel...
Publicerat Maj 24, 20197 yr På 2019-05-14 at 23:35 otterdalen sa: Älgarna trivs här hemma! Dom gör sig bättre på tallriken... ?
Publicerat Maj 24, 20197 yr 17 hours ago shamani sa: Dom gör sig bättre på tallriken... ? Dom duger i frysen också.. ?
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.