Publicerat Oktober 10, 201213 yr Fina foton och ni verka ha haft bra väder under dagen om dom är från idag.
Publicerat Oktober 10, 201213 yr Fina foton och ni verka ha haft bra väder under dagen om dom är från idag. Tackar. Jopp,dom är från ikväll Innan idag så pi..regnade det rejält. Skulle ta en bild på en Guldbock men han stod ute redan när jag kom fram så jag fick några dåliga bilder bakifrån där han försvann i vegitationen. Men det var en fin fuktig/ruggig kväll med härligt ljus Men jag tar nya tag i morgon igen.. /Rune
Publicerat Oktober 10, 201213 yr Tackar. Jopp,dom är från ikväll Innan idag så pi..regnade det rejält. Skulle ta en bild på en Guldbock men han stod ute redan när jag kom fram så jag fick några dåliga bilder bakifrån där han försvann i vegitationen. Men det var en fin fuktig/ruggig kväll med härligt ljus Men jag tar nya tag i morgon igen.. /Rune Ok! Lycka till med fotograferandet.
Publicerat Oktober 12, 201213 yr Tyvärr ingen bock men det kom en hel hög med såna häringa Det blev för mörkt för fler bilder Sen kom grisarna och förvirringen var total så jag gick hem istället. /Rune
Publicerat Oktober 12, 201213 yr Tyvärr ingen bock men det kom en hel hög med såna häringa Det blev för mörkt för fler bilder Sen kom grisarna och förvirringen var total så jag gick hem istället. /Rune Det ser ju fint med dom där och nog skulle en sådan fylla upp ena frysen helt el. delvis. Snygga foton Rune.
Publicerat Oktober 17, 201213 yr Efter snö kommer sol och det stämde idag. Ett underbart väder ute idag, men nu på em. har det börjat mulna till tyvärr.
Publicerat Oktober 17, 201213 yr Vackert, man längtar ! Tack, jag förstår det! Det var en kanondag på fm., men på em började det att mulna till igen och imorgon är det visst dags för mer snö.
Publicerat Oktober 19, 201213 yr Hade turen att ha denna Hökuggla på passet idag är inte så vanlig i småland men är på rörelse i år söderut. Inte en sån lysande bild lite långt håll. Denna St.Hackspett var lite mer samarbetsvillig. Lasse
Publicerat Oktober 29, 201213 yr Vi hade fint väder i helgen. /Rune Fina foton Rune! Det ser ut som att hösten är på G hos dig också.
Publicerat Oktober 29, 201213 yr Jodå den är här också, det märks just idag snålblåst och regn. /Rune
Publicerat Oktober 29, 201213 yr Jodå den är här också, det märks just idag snålblåst och regn. /Rune Ok! Den brukar ju komma för el. senare även ner till din region.
Publicerat November 8, 201213 yr Foto genom bilrutan när jag for efter E4:an idag ut över Kalix älv. Strålande sol hela dagen sedan den steg upp.
Publicerat November 9, 201213 yr Vädret lika hos oss idag, bara snön som saknas..och nu skall det bli värme till veckan igen
Publicerat November 9, 201213 yr Vädret lika hos oss idag, bara snön som saknas..och nu skall det bli värme till veckan igen Det var skönt väder igår, men imorgon ska det visst bli regn här också.
Publicerat November 11, 201213 yr Några miljöbilder från jobbet under övning nu i veckan. Har använt en hjämmonterad gopro kamera. // Micke
Publicerat November 11, 201213 yr Några miljöbilder från jobbet under övning nu i veckan. Har använt en hjämmonterad gopro kamera. // Micke Ytbärgare?
Publicerat November 11, 201213 yr Några miljöbilder från jobbet under övning nu i veckan. Har använt en hjämmonterad gopro kamera. // Micke Usch, en annan som får svindel bara av att stå på för höga trösklar...... :sick:
Publicerat November 12, 201213 yr Hällregn från morgonen och hela fm. och nu toksnöar det ist. Hoppet om en vit vinter lever vidare. :yes:
Publicerat November 13, 201213 yr Här är en bild från i sommras med Vidsvin från min sida på Fotosidan. http://www.fotosidan.se/gallery/viewpiclarge/221674/2705939.htm?_target=_blank