Publicerat Mars 25, 201313 yr Hon ser ju fin ut Gustaf! Hur går det med dressyren??? Har någon polett börjat trilla ner i skallen på na?
Publicerat Mars 25, 201313 yr Hon är faktiskt riktigt duktig, men trotsig som en tonåring ibland. Sen har väl 6månaders- glömskan fallit in så ibland vill hon ingenting;)
Publicerat Mars 25, 201313 yr Kul med bilder på riktig hund för en gångs skull, hon ser fin ut och i bra form. Roligt att se ! Andra bilden klassisk ståöronbild, så jädra schöön
Publicerat Mars 25, 201313 yr Ja hon är i god form tycker jag Tror inte att jag kommer kunna vara utan vorsteh någonsin, får nog alltid ha minst en..... :biggrin:Enda problemet jag har är att hon är lös i magen..Bytte för ett tag sen till lamm/riss foder för att se om det var pga foder hon kliade sig innan. frågan är om man borde byta tillbaka kanske inte kul o ha konstant ränneskita
Publicerat Mars 25, 201313 yr Prova med att koka vanligt ris med dubbla mängden vatten och sedan kokt torsk och ge henne det i mindre portioner några gånger/dag. Typ en matsked el. 2 i taget. Milt o bra för magen. Valpar/unghundar vill provsmaka på allt som hittas som kan tänkas vara ätbart.
Publicerat Mars 25, 201313 yr Hon har fått ris blandat i maten i ett par dagar, märker ingen större skillnad..
Publicerat Mars 25, 201313 yr Prova annan foderleverantör/märke, min boxer hade konstant diarré med Eukanuba som hon fick från uppfödaren, när jag bytte till Nuttra Nugget, på den tiden, så blev avföringen mycket bättre. Nu kör jag Doggy Professionel, har även nyttjat McDog och Carrier. McDog var kanon, men tyvärr slutade min leverantör saluföra det. och carrier funkar inte för hon fäller kopiöst hela tiden.
Publicerat Mars 25, 201313 yr Hon har fått ris blandat i maten i ett par dagar, märker ingen större skillnad.. Ta enbart kokt ris. Inget foder.
Publicerat Mars 25, 201313 yr Prova annan foderleverantör/märke, min boxer hade konstant diarré med Eukanuba som hon fick från uppfödaren, när jag bytte till Nuttra Nugget, på den tiden, så blev avföringen mycket bättre. Nu kör jag Doggy Professionel, har även nyttjat McDog och Carrier. McDog var kanon, men tyvärr slutade min leverantör saluföra det. och carrier funkar inte för hon fäller kopiöst hela tiden. Jag kör enbart med Eukanuba och aldrig några problem.
Publicerat Mars 25, 201313 yr Funkade bra med halla foder, bytte till doggyman proffesional för att se om kliande var reaktion på fodret. Får väl helt enkelt byta tebax:)
Publicerat Mars 25, 201313 yr Funkade bra med halla foder, bytte till doggyman proffesional för att se om kliande var reaktion på fodret. Får väl helt enkelt byta tebax:) Finns en uppsjö andra foder och testa med...
Publicerat Mars 25, 201313 yr Finns en uppsjö andra foder och testa med... Hill´s är väl det som vet. rekommenderar till hundar med ev. allergier o dålig mage tror jag det är el. har varit iaf.
Publicerat April 6, 201313 yr Ute o testade nya kameran jag köpt, Nikon D5100. Hittade ett par rådjur att ta på
Publicerat April 6, 201313 yr tittade igen telefonen och datorn efter lite passande bilder Några vårbilder från fårstallet och några på hjortdjävlarna. Går det som jag vill kommer en videofilm på slutet
Publicerat April 6, 201313 yr Ute o testade nya kameran jag köpt, Nikon D5100. Hittade ett par rådjur att ta på DSC_0019.JPG DSC_0050.JPG DSC_0062.JPG DSC_0081.JPG DSC_0096.JPG fint till bockjakten det hahah
Publicerat Maj 3, 201313 yr Detta är taget över Kalix älv från bilen när jag var in till samhället o handlade idag.
Publicerat Maj 3, 201313 yr Jisses kkjon, hur många ulltussar har du? Det är väl inget MIrva om jag jämför med vad bonden hade i närheten av där jag hade stugan norr om Aneby. Ca. 300 tackor + lamm varje år.
Publicerat Maj 3, 201313 yr Jisses kkjon, hur många ulltussar har du? Vi har ca 200 tackor så det blir ett bra gäng med alla lamm nu längtar både dom och vi på betes-släpp. hoppas att det går nästa vecka.
Publicerat Maj 3, 201313 yr Vi har ca 200 tackor så det blir ett bra gäng med alla lamm nu längtar både dom och vi på betes-släpp. hoppas att det går nästa vecka. Hoppsan var det så många. Jag trodde det var dom på fotot. 200+ lamm är många ja.
Publicerat Maj 3, 201313 yr tittade igen telefonen och datorn efter lite passande bilder Några vårbilder från fårstallet och några på hjortdjävlarna. Går det som jag vill kommer en videofilm på slutet Jisses vad rolligt lammen har det