Publicerat April 21, 201214 yr Sorkjägare 2, en smäcker sak coolt!! inte lätt att fånga en sådan på bild grattis !
Publicerat April 22, 201214 yr Sorkjägare 2, en smäcker sak En av mina favoriter !!!, Snabba, extremt nyfikna och jäklar att de har röstresurser, man har fått en och annan "avhyvling" när man kommit för nära
Publicerat April 22, 201214 yr Tittade igenom datorn och plockade fram några olika årstidsbilder. Bild 1 väntan vid det första släppet med unghunden bild2 gemytligt eftersnack i Danmark bild 3 När som helst kommer dom bild 4 höstbildpå några hjortar bild 5 Kan det bli bättre?
Publicerat April 22, 201214 yr Den lille for som en skålad råtta mellan våra ben, många tomma bilder blev det, men tyst var denna i alla fall.
Publicerat April 23, 201214 yr Tittade igenom datorn och plockade fram några olika årstidsbilder. Bild 1 väntan vid det första släppet med unghunden bild2 gemytligt eftersnack i Danmark bild 3 När som helst kommer dom bild 4 höstbildpå några hjortar bild 5 Kan det bli bättre? Alla årstider har ju sin charm, ibland glömmer jag bort det.. Tack för påminnelsen..
Publicerat April 26, 201214 yr Jag var förbi skjutbanan en sväng igår och kikade och nog verkar det ta ett tag till innan man kommer fram där för att göra inskjuningen på bössan efter det att siktet är monterat.
Publicerat April 26, 201214 yr Jag var förbi skjutbanan en sväng igår och kikade och nog verkar det ta ett tag till innan man kommer fram där för att göra inskjuningen på bössan efter det att siktet är monterat. Äger du inga skidor eller snöskor Jonsson?
Publicerat April 26, 201214 yr Äger du inga skidor eller snöskor Jonsson? Skidor har jag men inga snöskor. F*n jag måste få bössan inskjuten innan bäverjakten är slut.
Publicerat April 27, 201214 yr Gick en sväng med sambo och hundar mellan regnskurarna. Till hundarnas stora lycka hittade jag ett fällhorn(legat ett år) Isjonsson....Här räcker det med ett paraply när man skall skjuta.
Publicerat April 27, 201214 yr Gick en sväng med sambo och hundar mellan regnskurarna. Till hundarnas stora lycka hittade jag ett fällhorn(legat ett år) Isjonsson....Här räcker det med ett paraply när man skall skjuta. Jag ser 2 limpor på det h. fotot som går loss på ett fällhorn. Hick! Det hade det gjort större delen av dagen här också. Vi har fått en ansenlig mängd regn här också idag.
Publicerat April 30, 201214 yr Bamse måste ha varit hungrig när han river hundgården och kojan i jakt på mat. http://www.dt.se/nyheter/rattvik/1.4661301-bjornen-rev-hundkojan Tur att jycken inte var hemma.
Publicerat Maj 1, 201213 yr En svår typ (utter)att fota, med dessutom en kompaktkamera med usel zoom. Kanske dags att skaffa en riktig med zoomobjektiv.
Publicerat Maj 1, 201213 yr En svår typ (utter)att fota, med dessutom en kompaktkamera med usel zoom. Kanske dags att skaffa en riktig med zoomobjektiv. Det är inte ofta man får syn på dom sådär. Kul att du lyckades.
Publicerat Maj 1, 201213 yr Den verkar bo här i Kaalamakoski. Sett den några gånger, men inte så ofta.
Publicerat Maj 1, 201213 yr Kollade igenom mobilen och samlade ihop lite nya och gamla bilder. Ibland blir det lite guldkorn faktiskt trots att det bara är en mobiltelefon!
Publicerat Maj 2, 201213 yr Tömde mobilen, och som Wizard säger. Mobilkameran kan med lite pyssel leverera trevliga bilder! Fantastiskt vårtecken som jag har precis under balkongen! Renhållningen i Swinoujscie arbetar även helg, och inskolningen börjar tidigt (fotot taget två meter från stranspromenaden!) Tysk tiggare... En sådan vy får en att stanna upp ett slag!
Publicerat Maj 2, 201213 yr Tidigt vårtecken i Norrbotten! Inte ska dom vara vakna nu. http://www.nsd.se/nyheter/tornedalen/artikel.aspx?ArticleId=6882536
Publicerat Maj 6, 201213 yr Lite blandat och gott. Några plommon lär det nog bli. Det ser ju som högsommar hos dig typ! Här har vi fått en nystart på vintern med ca 1 cm blötsnö.
Publicerat Maj 6, 201213 yr Det ser ju som högsommar hos dig typ! Här har vi fått en nystart på vintern med ca 1 cm blötsnö. Sverige ÄR ett långt land. Kinnekulle ligger ungeför i linje med Husqvarna. Om jag förstått det hela rätt har du någongång bott i Husqvarna. I skrivande stund har vi klarblå himmel och 8 grader med en vind på 2 s/m från nordväst (iskall vind, har dragit på sig fukt ända från Karlstad över sjön)
Publicerat Maj 6, 201213 yr Här var det bakslag med. Så här såg det ut igår morse när jag var ute och åkte en sväng Men lite kul var det med spårsnö Såg några björnspår älg och en massa harspår
Publicerat Maj 6, 201213 yr Sverige ÄR ett långt land. Kinnekulle ligger ungeför i linje med Husqvarna. Om jag förstått det hela rätt har någongång bott i Husqvarna. I skrivande stund har vi klarblå himmel och 8 grader med en vind på 2 s/m från nordväst (iskall vind, har dragit på sig fukt ända från Karlstad över sjön) Jag har varit förbi Kinnekulle någon gång medan jag bodde Huskvarna och jobbade där. Ja, det är ett väldigt långt land och därav alla olika väder.
Publicerat Maj 6, 201213 yr Lite vårbilder från söder. Hunden är istället för Göken som gal i fjärran...... /Rune