Publicerat Februari 4, 201313 yr Nu så är man med på banan igen Bytte webbläsare och vips så kan jag lägga upp bilder och få med såna häringa igen Som stolt taxägare lägger jag med min Doris på en bild från sista jakten 2012 Nästa bild är Doris halvsyster som ägs av Uppfödaren till Doris. det är första dovhjorten som är skjuten för hans Bella. där han jagar har dom inte dov. Häst-transporter kan faktiskt vara riktigt bra ibland Sista bilderna kommer från fårstallet. Naturen är en duktig konstnär.
Publicerat Februari 5, 201313 yr Skönt att åka nercabbat mitt i vintern även om tempen inte är mer -6.
Publicerat Februari 7, 201313 yr kkjon: Vilka härliga fönster Ja visst är det otroligt vad naturen kan skapa. Fick inte någon riktigt skarp bild. Mönstret fortsätter i det oändliga känns det som.
Publicerat Mars 2, 201313 yr Tackdu, är i Överkalix. Ok! Jag jagar i Bondersbyn! Jajamen, de har jag koll på. :-)
Publicerat Mars 2, 201313 yr Tackdu, är i Överkalix. Jajamen, de har jag koll på. :-) Jaså du. Vars jagar du själv?
Publicerat Mars 2, 201313 yr Här är några bilder på ett gäng som njuter av morgonsolens värme. Underbar bild! Fan nu vill jag jaga dov
Publicerat Mars 3, 201313 yr Vi tog en sväng med hundarna ner till sjön idag. Igår blåste det lite och vi kunde höra hur isen rörde sig. Fotade hundarna och isen när Bella helt plötsligt upptäckte något i stenpiren. En snabb liten rackare
Publicerat Mars 3, 201313 yr Vi tog en sväng med hundarna ner till sjön idag. Igår blåste det lite och vi kunde höra hur isen rörde sig. Fotade hundarna och isen när Bella helt plötsligt upptäckte något i stenpiren. En snabb liten rackare Härliga vårfoton! Visst är det en Hermelin el. är det en Vessla?
Publicerat Mars 3, 201313 yr Jag är ingen expert på dom små rackarna men vi kallar dom för minivessla eller råttevessla. dom är väl typ 10-15 cm långa och snabba som blixten.
Publicerat Mars 4, 201313 yr Jag är ingen expert på dom små rackarna men vi kallar dom för minivessla eller råttevessla. dom är väl typ 10-15 cm långa och snabba som blixten. OK! Ja, dom är snabba som blixten!
Publicerat Mars 4, 201313 yr Heter nog småvessla den lille gynnaren skulle jag tro, fantastiska små djur.
Publicerat Mars 4, 201313 yr Heter nog småvessla den lille gynnaren skulle jag tro, fantastiska små djur. OK! Tack Mirva!
Publicerat Mars 24, 201313 yr Busdags för Edda, 6mån IMG_6049.JPGIMG_6073.JPG IMG_6094.JPGIMG_6110.JPG IMG_6146.JPGIMG_6167.JPG IMG_6182.JPG Fin