Publicerat November 13, 201213 yr Här är en bild från i sommras med Vidsvin från min sida på Fotosidan. http://www.fotosidan...?_target=_blank Nice och dom kommer på bredden också!
Publicerat November 14, 201213 yr Lite olika bilder. några från Danmark och resten från Kinnekulle. Tåget plockade två hjortar idag, dom struntar helt i jakt-tabellen.
Publicerat November 14, 201213 yr Ytbärgare? Stämmer. Jobbar för Sjöfartsverket med Ronneby som min hemmabas. // Micke
Publicerat November 15, 201213 yr Stämmer. Jobbar för Sjöfartsverket med Ronneby som min hemmabas. // Micke Ok! Snygga foton iaf.
Publicerat November 15, 201213 yr Jag kan nog tänka mig att jobba med det mesta, men fårklippare blir jag aldrig. Att dom bara orkar.
Publicerat November 16, 201213 yr Jag kan nog tänka mig att jobba med det mesta, men fårklippare blir jag aldrig. Att dom bara orkar. Det är en konst att lära sig att klippa får. Jag har gjort det!
Publicerat November 16, 201213 yr Då jag är 1,95 lång funkar inte den arbets-stälningen något vidare. En arbetsdag och jag kan ta följe med Wisard i ett rullstolrejs.
Publicerat November 16, 201213 yr Då jag är 1,95 lång funkar inte den arbets-stälningen något vidare. En arbetsdag och jag kan ta följe med Wisard i ett rullstolrejs. 1,91 m över havet här. Jag vet vad det innebär. Man står någon längre tid i den ställningen och klipper men sedan beror det på hur högt arbetsbord man har tillgång till. Jag lyfte upp dom ca. 0,5 m på ett bord när jag klippte.
Publicerat December 10, 201213 yr Lite jakt bilder jag har tagit med mobilen ! Första snöjakten för i år !
Publicerat Januari 8, 201313 yr Detta är en populär post. Tänkte lägga upp lite bilder från förra året Det är väldigt blandat men försökte ta några av dom bra bilderna iaf. Fibromälgen är ju självklart inte bra men det är ju tyvär hur det ser ut ibland.
Publicerat Januari 9, 201313 yr Tänkte lägga upp lite bilder från förra året Det är väldigt blandat men försökte ta några av dom bra bilderna iaf. Fibromälgen är ju självklart inte bra men det är ju tyvär hur det ser ut ibland. jobbar du med fotografering ? jätte fina bilder ! riktigt duktig vad har du för kamera ?
Publicerat Januari 9, 201313 yr jobbar du med fotografering ? jätte fina bilder ! riktigt duktig vad har du för kamera ? Nej det gör jag inte, men jag tycker det är riktigt kul att fotografera, jag har inget emot att byta ut bössan mot kameran ibland. Kameran jag använder är en Canon PowerShot SX30 IS. Riktigt nöjd med den kameran och jag kan även filma i HD. Jag får lov att tacka så mycket för den fina kritiken det uppmuntrar att lägga ut fler bilder
Publicerat Januari 12, 201313 yr Var till stugan en sväng idag strålande sol men -22 .. tog ett kort ute på sjön Hitta ett färskt lodjurspår
Publicerat Januari 12, 201313 yr Ser strålande ut. Finns det några jobb i Bleckmalas tro och vart ligger det Mvh // Johannes
Publicerat Januari 13, 201313 yr Var och rastade hundarna när jag fick syn på den här fiskekompisen. Det var två stycken men jag tror att de var lite blyga så jag fick bara fem bilder. Tyvärr så var ljuset dåligt och med 200mm brännvidd och 1/100 del sek på fri hand så blev inte bilderna bättre. Men man får inte underskatta naturupplevelsen. Visst är det ett rådjurshorn den har hittat?
Publicerat Januari 13, 201313 yr Jag såg en utter en kväll för 3 år sedan när jag satt och passade på bäver. Den simmade efter strandkanten förbi mig. Snyggt djur. Snygga foton Nils.
Publicerat Januari 13, 201313 yr Jag såg en utter en kväll för 3 år sedan när jag satt och passade på bäver. Den simmade efter strandkanten förbi mig. Snyggt djur. Snygga foton Nils. Såg en utter i ett utterstråk i somras. Överkörd och fin
Publicerat Januari 13, 201313 yr Jag såg en utter en kväll för 3 år sedan när jag satt och passade på bäver. Den simmade efter strandkanten förbi mig. Snyggt djur. Snygga foton Nils. Tack Isjonsson! Jag har sett Utter vid flera tillfällen men det var första gången den fastnade på bild. Nu gäller det att passa på att smida medans järnet är varmt. Tror att det finns möjlighet att våra vägar korsas igen. De verkar vara på samma plats en stund. Inte så vanligt för de där djuren.
Publicerat Januari 13, 201313 yr Var och rastade hundarna när jag fick syn på den här fiskekompisen. Det var två stycken men jag tror att de var lite blyga så jag fick bara fem bilder. Tyvärr så var ljuset dåligt och med 200mm brännvidd och 1/100 del sek på fri hand så blev inte bilderna bättre. Men man får inte underskatta naturupplevelsen. Visst är det ett rådjurshorn den har hittat? Väldigt bra bilder - speciellt med tanke på ljusförhållanden och frihand.
Publicerat Januari 14, 201313 yr Tack Isjonsson! Jag har sett Utter vid flera tillfällen men det var första gången den fastnade på bild. Nu gäller det att passa på att smida medans järnet är varmt. Tror att det finns möjlighet att våra vägar korsas igen. De verkar vara på samma plats en stund. Inte så vanligt för de där djuren. Varsågod! Det är verkligen kul när man får dom till att fastna på bild. Ja visst gör det det. I så fall finns det ju chans att du få se dom igen om du ska till samma ställe igen. Har du några speciella planer isf?
Publicerat Januari 30, 201313 yr Då jag är 1,95 lång funkar inte den arbets-stälningen något vidare. En arbetsdag och jag kan ta följe med Wisard i ett rullstolrejs.försöker lägga upp lite bilder.går sådärKan liksom inte bifoga någon fil när jag har "Browse" och fått fram den bild jag vill lägga med och försöker bifoga den händer nada.
Publicerat Februari 2, 201313 yr Medan jag skottade snö och tog en paus så passade jag på att ta ett foto på min insnöade jaktkoja som står på bakom huset på min väg.
Publicerat Februari 3, 201313 yr Vi fick besök av några koltrastar under dagens flygning. Måste säga att de är ganska coola. Häftigt när de passerar nära. Bilden är tagen med telefonen där av kvalitén. Självporträttet är taget på kassunfyren Ölands södra grund med kollegorna i bakgrunden:)
Publicerat Februari 3, 201313 yr Nova.jpg Testar att lägga upp en bild på min Nova. //Niclas Grym bild, framhjulen på väg upp, bakdäcken i skrynklor Hur många Newtonmeter driver den där?