Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Tack Lecha. Visst är de söta jaktcocker valparna. Här kommer en bild med Nr 980 och mej. Det lilla get kidet vägde endast 10, 5 kg, och vi fick henne i fällan nästan varje dag i vintras. De bör väga ca 15 kg för att klara sig, men hon fick lite extra mat i fällan :smile:. Jag hoppas att vi får träffa henne nästa vinter också, men troligt viss så blir det inte så :(. Fotona är självklart inte taget av mig, utan det har Mdef på grannforat tagit :thumbsup:. Det djuret som jag släpper ut, är redan vägt och måttat för den veckan :smile:.

Dessa foton känner jag igen från grannforat. :biggrin:

Här har du 3 foton på tiken från Mars -14 när vi var ute på Kalix älvens is. Utetemp. -17 o sol! :cool:

post-144-0-57675400-1436027009_thumb.jpg

post-144-0-48127500-1436027068_thumb.jpg

post-144-0-76482400-1436027033_thumb.jpg

Tyvärr så fick jag ta bort detta lilla yrväder i jan. i år. :sad:

• Svar 3,4k
  • Visningar 453,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

• FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

-13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

• strävhår
    strävhår

Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Du får fan bli bra i foten och bli med valp igen, gubbe  :wink:.

Publicerat

Du får fan bli bra i foten och bli med valp igen, gubbe  :wink:.

Ja, det hoppas jag också! :thumbsup:  :biggrin:

Publicerat

Tack Lecha. Visst är de söta jaktcocker valparna. Här kommer en bild med Nr 980 och mej. Det lilla get kidet vägde endast 10, 5 kg, och vi fick henne i fällan nästan varje dag i vintras. De bör väga ca 15 kg för att klara sig, men hon fick lite extra mat i fällan :smile:. Jag hoppas att vi får träffa henne nästa vinter också, men troligt viss så blir det inte så :(. Fotona är självklart inte taget av mig, utan det har Mdef på grannforat tagit :thumbsup:. Det djuret som jag släpper ut, är redan vägt och måttat för den veckan :smile:.

Det här är viltvård utöver det vanliga :wub: . Jisses vad spännade. En bekant till mig resonerar att " Det är inte det i frysen som ska inventeras, för dem är det redan kört,  det är de som överlever som står för framtiden". Han är lite utav en "guru" i mina ögon.  ^_^

Publicerat

Dessa foton känner jag igen från grannforat. :biggrin:

Här har du 3 foton på tiken från Mars -14 när vi var ute på Kalix älvens is. Utetemp. -17 o sol! :cool:

attachicon.gifWP_20140204_12_54_30_Pro (1).jpg

attachicon.gifWP_20140204_12_54_37_Pro.jpg

attachicon.gifWP_20140204_12_57_59_Pro.jpg

Tyvärr så fick jag ta bort detta lilla yrväder i jan. i år. :sad:

Mika är tyvärr borta men hon kommer alltid vara närvarande, genom din bilder  :yes:  Tack och lov.  :wub:  :wub:  :wub: Man blir lika glad av att se lilla yrvädret :yes:

Publicerat

Mika är tyvärr borta men hon kommer alltid vara närvarande, genom din bilder  :yes:  Tack och lov.  :wub:  :wub:  :wub: Man blir lika glad av att se lilla yrvädret :yes:

Ja, tyvärr är hon det! :sad: Tack! :smile::wub:  Ja, det var ett litet yrväder men extremt kontaktbenägen. Aldrig mer än 100-150 m ifrån mig. :thumbsup: Inte ens när hon hade flera km ute på älvens is under våra promenader. :thumbsup:  :wub:

Publicerat

Jag hoppas verkligen att det inte är dagsfärska bilder med tanke på allt det vita på bilderna! :woot:

Publicerat

Ja, tyvärr är hon det! :sad: Tack! :smile::wub:  Ja, det var ett litet yrväder men extremt kontaktbenägen. Aldrig mer än 100-150 m ifrån mig. :thumbsup: Inte ens när hon hade flera km ute på älvens is under våra promenader. :thumbsup:  :wub:

Alltid närvarade och på så sätt aldrig glömd. Lilla goa Mika :wub:  :wub:

Publicerat

Måste testa om plattan ger ok bilder. Blir en närbild på min minigurka..

post-1327-0-42221900-1436034594_thumb.jp

Publicerat

Och det blev det inte...

Publicerat

Och det blev det inte...

Den är nog väldigt....host....harkel.....mini   :yes: Men som alltid, den dom väntar på något gott..... :thumbsup: Jag håller

tummarna att " it" växer till sig. :yes:  

Publicerat

Den är nog väldigt....host....harkel.....mini   :yes: Men som alltid, den dom väntar på något gott..... :thumbsup: Jag håller

tummarna att " it" växer till sig. :yes:

:laugh: Hoppas det, ja! Men de ska bara bli ca 10 cm. Bara 9,5 cm kvar... :laugh: :laugh:

Publicerat

:laugh: Hoppas det, ja! Men de ska bara bli ca 10 cm. Bara 9,5 cm kvar... :laugh: :laugh:

Då har du(förhoppningsvis) den långa tråkiga hösten säkrad :biggrin:  :biggrin:  Är det lördag eller??? :woot:

Publicerat

Jag hoppas verkligen att det inte är dagsfärska bilder med tanke på allt det vita på bilderna! :woot:

Har du inte hört talats om ett lokalt snöväder över 08:a-omr idag??? :tongue:  :wink:

Publicerat

Alltid närvarade och på så sätt aldrig glömd. Lilla goa Mika :wub:  :wub:

Ja visst är hon det o kommer aldrig att bli glömd. :smile:

Ja, hon var verkligen go o lite speciell av sig. :wub:  :wub:

Publicerat

Hallå flickor, jag blir generad :blush:. Men vad fan det är ju lördag. Det vart neckbad i kväll också ( inga bilder) :P.

Den här måste vara av tändande :woot:.

Näckbadet hade ju varit betydligt mer upphetsande än en bild av Gudrun, det är då helt säkert! :yes:

Eller vad säger du, Lecha? ;)

Publicerat

Då har du(förhoppningsvis) den långa tråkiga hösten säkrad :biggrin:  :biggrin:  Är det lördag eller??? :woot:

"Den som väntar på något gott...", menar du? :tongue:

Publicerat

Hallå flickor, jag blir generad :blush:. Men vad fan det är ju lördag. Det vart neckbad i kväll också ( inga bilder) :P.

Den här måste vara av tändande :woot:.

Hur ska man bli tänd på Gudrun? :ohmy:

Hur tänker du karl? :ohmy:

Publicerat

Du missade ett viktigt ord jonsson, "avtändande" :sick:  :wink:.

Här kommer en blid på Jack när han kom till oss från England, för ett drygt år sen. Och en på Jolly, henne har vi hämtat på Irland.

post-16887-0-85817000-1436079052_thumb.j

post-16887-0-54128600-1436079130_thumb.j

Publicerat

Haha! Ja, det kanske jag gjorde! :woot:

Riktigt söta dom där. :smile: Snygg tunga på första. :wub:

Publicerat

Du missade ett viktigt ord jonsson, "avtändande" :sick:  :wink:.

Här kommer en blid på Jack när han kom till oss från England, för ett drygt år sen. Och en på Jolly, henne har vi hämtat på Irland.

"Det där ser smaskes ut! Luktar vansinnigt gott! Slurp. Får jag hugga in på maten nu?"

Kan det vara något sånt som rör sig i huvudet på nr 1? :biggrin:

Misstänker att om du är singel så vore det nog ett bra raggarknep i SINGELTRÅDEN.... ;)

Publicerat

"Det där ser smaskes ut! Luktar vansinnigt gott! Slurp. Får jag hugga in på maten nu?"

Kan det vara något sånt som rör sig i huvudet på nr 1? :biggrin:

Misstänker att om du är singel så vore det nog ett bra raggarknep i SINGELTRÅDEN.... ;)

Faxe är visst gängad vad jag vet. :biggrin:  :thumbsup:

Publicerat

Faxe är visst gängad vad jag vet. :biggrin:  :thumbsup:

Undrar om hand körde "hundtricket". Söta hundvalpar faller de flesta för, vet du. ;)

Publicerat

Undrar om hand körde "hundtricket". Söta hundvalpar faller de flesta för, vet du. ;)

Ja, det vet jag inte! Han o frun har visst 5 valpar o unghundar hemma nu.  :thumbsup:  :biggrin: