Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Gulliga valpar!

Bilden Mynta är helt suverän! Ingen amatör som tagit den bilden, inte! Och inte med en leksakskamera heller... ;)

• Svar 3,4k
  • Visningar 453,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

• FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

-13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

• strävhår
    strävhår

Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Han hade inte tid att dricka, så den där droppen var bara genom skinligt dräggel  :huh:. Qs med husse var här på besök från Åland för en fika, på väg till Tjeckien för någon internationell tävling. och då går han igång på våra 11 tikar. Men jag kan lova att han var väl pinkad, innan flygresan :wink:. Och nu kommer det två bilder som jonsson sett tidigare, på Mamma mynta och några hungriga valpar.

Fantastiskt fin bild, mitt i språnget :yes:

Publicerat

Här kommer två små sötingar :yes:.

Har alltid trott att svart guld betyder olja, men det betyder ju söta puppisar :wub:  :wub:  

Satan i gatan vad habegäret sätter in. 

Publicerat

Det är sällan man ser Domherrar här uppe den här årstiden men jag fick se dom när jag var ute på en raggarrunda med rullstolen.

attachicon.gifWP_20150629_08_56_16_Pro.jpg

:thumbsup:  :smile:

Oj! Det var inte dåligt ska jag säga. Här försvann de med morgonfrosten :yes:

Publicerat

Oj! Det var inte dåligt ska jag säga. Här försvann de med morgonfrosten :yes:

Det hade jag också hoppats på men tydligen inte. :ohmy:

Publicerat

Tack för alla likes, kul med lite uppskattning :biggrin:.

Jonsson, vi vill ha bildbevis på de där Domherrarna, vi har ju inte sett dem än :whistling:  :tongue:  :wink: .

Publicerat

Tack för alla likes, kul med lite uppskattning :biggrin:.

Jonsson, vi vill ha bildbevis på de där Domherrarna, vi har ju inte sett dem än :whistling:  :tongue:  :wink: .

Du får väl ta fram förstoringsglaset då. Synd att avståndet var lite för långt. :tongue:

Publicerat

Du får väl ta fram förstoringsglaset då. Synd att avståndet var lite för långt. :tongue:

Att zooma var ingen möjlighet?

Publicerat

Att zooma var ingen möjlighet?

Ja, det hade det varit men jag gjorde något fel tyvärr. :sad:

Publicerat

Ja, det hade det varit men jag gjorde något fel tyvärr. :sad:

Sånt som händer. Bättre lycka nästa gång!

Publicerat

Sånt som händer. Bättre lycka nästa gång!

Tack, det hoppas jag också! :thumbsup:

Publicerat

Snyggt faxe! :thumbsup:

Är du lika jäklig på att fånga in dom så kan du göra det o skicka upp ett gäng norr över? :biggrin:  :tongue:

Publicerat

Jag har faktiskt fångat två st 40 kilos med händerna, och märkt dem :smile:.  De fick heta Peter och Göran :biggrin:. Peter vart skjuten som en 50 kg galt efter ett halvår :sad:. Men Göran klarade sig tills han vart ca: 110 kg , lika mycket som den han döptes efter :sweat:. Här kommer ett par bilder på några grisar som har gått in i rådjurs fällorna. Obs Obs Fällorna är godkända och används av Grimsö i forskningen på rådjur, där jag hjälper till. Fotona är inte tagna av mej, utan av en viltkamera med tillstånd.

post-16887-0-21843100-1435935293_thumb.j

post-16887-0-67977200-1435935315_thumb.j

Publicerat

Jag har faktiskt fångat två st 40 kilos med händerna, och märkt dem :smile:.  De fick heta Peter och Göran :biggrin:. Peter vart skjuten som en 50 kg galt efter ett halvår :sad:. Men Göran klarade sig tills han vart ca: 110 kg , lika mycket som den han döptes efter :sweat:. Här kommer ett par bilder på några grisar som har gått in i rådjurs fällorna. Obs Obs Fällorna är godkända och används av Grimsö i forskningen på rådjur, där jag hjälper till. Fotona är inte tagna av mej, utan av en viltkamera med tillstånd

Snyggt! En utbrytare ser jag. :thumbsup:

Visst fick du någon gris i rådjursfällan i vintras också om jag inte minns fel?

Publicerat

Jag har faktiskt fångat två st 40 kilos med händerna, och märkt dem :smile:.  De fick heta Peter och Göran :biggrin:. Peter vart skjuten som en 50 kg galt efter ett halvår :sad:. Men Göran klarade sig tills han vart ca: 110 kg , lika mycket som den han döptes efter :sweat:. Här kommer ett par bilder på några grisar som har gått in i rådjurs fällorna. Obs Obs Fällorna är godkända och används av Grimsö i forskningen på rådjur, där jag hjälper till. Fotona är inte tagna av mej, utan av en viltkamera med tillstånd.

:biggrin:  :biggrin: Första bilden är en höjdare :thumbsup: Intressant med forskning på just vildsvin. Det finns nog mer än rågad skopa att lära.  :yes:

Publicerat

Jo, vi fick några stycken. Men de hade vandrat ut ur dem lika lätt som den på bilden.

Fan, varför kan inte jag citera här :wallbash:. Och så har jag tydligen blivit en Ekorrjägare :ohmy::unsure:.

Redigerad med faxe

Publicerat

Jo, vi fick några stycken. Men de hade vandrat ut ur dem lika lätt som den på bilden.

Fan, varför kan inte jag citera här :wallbash:. Och så har jag tydligen blivit en Ekorrjägare :ohmy::unsure:.

Det betyder att du stigit i rang. :biggrin:  :thumbsup:  

Hur som helst så är det intressant med forskning på och runt just vildsvin. De är matnyttiga på många sätt. Det finns så mycket att lära om detta vilt. 

Publicerat

Ja, då minns jag rätt vad jag såg på RS. :thumbsup: Ja, dom där stora forcerar väl nästan vad som helst utom en stålbur. :biggrin:

Har du frågat moddarna ännu som jag nämnde? Jepp, för du blir inte mer. :tongue:

Publicerat

Den lille har ett fantastiskt uttryck! Typ lite snopen... inte undra på iofs... :biggrin:

Publicerat

Hehe! Fredagssyndromet är välbekant. ;)

Dina bilder väcker liv i sockerbegäret... ;)

Publicerat

Nice faxe! :smile:

Publicerat

Satan jag läste två pp: först :woot:. Mitt fel :blush:. Kanske det beror på att det är fredag :happy:. Så jag får nog lägga in något gulligt igen :wink:.

Dessa goa pepparkornsögon i gräset.  :wub:  :wub: