Publicerat Juli 2, 201511 yr Gulliga valpar! Bilden Mynta är helt suverän! Ingen amatör som tagit den bilden, inte! Och inte med en leksakskamera heller...
Publicerat Juli 2, 201511 yr Han hade inte tid att dricka, så den där droppen var bara genom skinligt dräggel . Qs med husse var här på besök från Åland för en fika, på väg till Tjeckien för någon internationell tävling. och då går han igång på våra 11 tikar. Men jag kan lova att han var väl pinkad, innan flygresan . Och nu kommer det två bilder som jonsson sett tidigare, på Mamma mynta och några hungriga valpar. Fantastiskt fin bild, mitt i språnget
Publicerat Juli 2, 201511 yr Här kommer två små sötingar . Har alltid trott att svart guld betyder olja, men det betyder ju söta puppisar Satan i gatan vad habegäret sätter in.
Publicerat Juli 2, 201511 yr Det är sällan man ser Domherrar här uppe den här årstiden men jag fick se dom när jag var ute på en raggarrunda med rullstolen. WP_20150629_08_56_16_Pro.jpg Oj! Det var inte dåligt ska jag säga. Här försvann de med morgonfrosten
Publicerat Juli 2, 201511 yr Oj! Det var inte dåligt ska jag säga. Här försvann de med morgonfrosten Det hade jag också hoppats på men tydligen inte.
Publicerat Juli 2, 201511 yr Tack för alla likes, kul med lite uppskattning . Jonsson, vi vill ha bildbevis på de där Domherrarna, vi har ju inte sett dem än .
Publicerat Juli 2, 201511 yr Tack för alla likes, kul med lite uppskattning . Jonsson, vi vill ha bildbevis på de där Domherrarna, vi har ju inte sett dem än . Du får väl ta fram förstoringsglaset då. Synd att avståndet var lite för långt.
Publicerat Juli 2, 201511 yr Du får väl ta fram förstoringsglaset då. Synd att avståndet var lite för långt. Att zooma var ingen möjlighet?
Publicerat Juli 2, 201511 yr Att zooma var ingen möjlighet? Ja, det hade det varit men jag gjorde något fel tyvärr.
Publicerat Juli 2, 201511 yr Ja, det hade det varit men jag gjorde något fel tyvärr. Sånt som händer. Bättre lycka nästa gång!
Publicerat Juli 3, 201511 yr Detta är en populär post. Det här är en fin tråd, så jag underhåller den med lite fler bilder. Det kommer att bli mycket hundbilder från mig, så jag får blanda in lite annat också . Här är lite fler fyrfota valpar.
Publicerat Juli 3, 201511 yr Snyggt faxe! Är du lika jäklig på att fånga in dom så kan du göra det o skicka upp ett gäng norr över?
Publicerat Juli 3, 201511 yr Jag har faktiskt fångat två st 40 kilos med händerna, och märkt dem . De fick heta Peter och Göran . Peter vart skjuten som en 50 kg galt efter ett halvår . Men Göran klarade sig tills han vart ca: 110 kg , lika mycket som den han döptes efter . Här kommer ett par bilder på några grisar som har gått in i rådjurs fällorna. Obs Obs Fällorna är godkända och används av Grimsö i forskningen på rådjur, där jag hjälper till. Fotona är inte tagna av mej, utan av en viltkamera med tillstånd.
Publicerat Juli 3, 201511 yr Jag har faktiskt fångat två st 40 kilos med händerna, och märkt dem . De fick heta Peter och Göran . Peter vart skjuten som en 50 kg galt efter ett halvår . Men Göran klarade sig tills han vart ca: 110 kg , lika mycket som den han döptes efter . Här kommer ett par bilder på några grisar som har gått in i rådjurs fällorna. Obs Obs Fällorna är godkända och används av Grimsö i forskningen på rådjur, där jag hjälper till. Fotona är inte tagna av mej, utan av en viltkamera med tillstånd Snyggt! En utbrytare ser jag. Visst fick du någon gris i rådjursfällan i vintras också om jag inte minns fel?
Publicerat Juli 3, 201511 yr Jag har faktiskt fångat två st 40 kilos med händerna, och märkt dem . De fick heta Peter och Göran . Peter vart skjuten som en 50 kg galt efter ett halvår . Men Göran klarade sig tills han vart ca: 110 kg , lika mycket som den han döptes efter . Här kommer ett par bilder på några grisar som har gått in i rådjurs fällorna. Obs Obs Fällorna är godkända och används av Grimsö i forskningen på rådjur, där jag hjälper till. Fotona är inte tagna av mej, utan av en viltkamera med tillstånd. Första bilden är en höjdare Intressant med forskning på just vildsvin. Det finns nog mer än rågad skopa att lära.
Publicerat Juli 3, 201511 yr Jo, vi fick några stycken. Men de hade vandrat ut ur dem lika lätt som den på bilden. Fan, varför kan inte jag citera här . Och så har jag tydligen blivit en Ekorrjägare . Redigerad Juli 3, 201511 yr med faxe
Publicerat Juli 3, 201511 yr Jo, vi fick några stycken. Men de hade vandrat ut ur dem lika lätt som den på bilden. Fan, varför kan inte jag citera här . Och så har jag tydligen blivit en Ekorrjägare . Det betyder att du stigit i rang. Hur som helst så är det intressant med forskning på och runt just vildsvin. De är matnyttiga på många sätt. Det finns så mycket att lära om detta vilt.
Publicerat Juli 3, 201511 yr Jo, vi fick några stycken. Men de hade vandrat ut ur dem lika lätt som den på bilden. Fan, varför kan inte jag citera här . Och så har jag tydligen blivit en Ekorrjägare . Ja, då minns jag rätt vad jag såg på RS. Ja, dom där stora forcerar väl nästan vad som helst utom en stålbur. Har du frågat moddarna ännu som jag nämnde? Jepp, för du blir inte mer.
Publicerat Juli 3, 201511 yr Jag har faktiskt fångat två st 40 kilos med händerna, och märkt dem . De fick heta Peter och Göran . Peter vart skjuten som en 50 kg galt efter ett halvår . Men Göran klarade sig tills han vart ca: 110 kg , lika mycket som den han döptes efter . Här kommer ett par bilder på några grisar som har gått in i rådjurs fällorna. Obs Obs Fällorna är godkända och används av Grimsö i forskningen på rådjur, där jag hjälper till. Fotona är inte tagna av mej, utan av en viltkamera med tillstånd. Den lille har ett fantastiskt uttryck! Typ lite snopen... inte undra på iofs...
Publicerat Juli 3, 201511 yr Detta är en populär post. Satan jag läste två pp: först . Mitt fel . Kanske det beror på att det är fredag . Så jag får nog lägga in något gulligt igen .
Publicerat Juli 3, 201511 yr Hehe! Fredagssyndromet är välbekant. Dina bilder väcker liv i sockerbegäret...
Publicerat Juli 4, 201511 yr Satan jag läste två pp: först . Mitt fel . Kanske det beror på att det är fredag . Så jag får nog lägga in något gulligt igen . Dessa goa pepparkornsögon i gräset.
Publicerat Juli 4, 201511 yr Detta är en populär post. Tack Lecha. Visst är de söta jaktcocker valparna. Här kommer en bild med Nr 980 och mej. Det lilla get kidet vägde endast 10, 5 kg, och vi fick henne i fällan nästan varje dag i vintras. De bör väga ca 15 kg för att klara sig, men hon fick lite extra mat i fällan . Jag hoppas att vi får träffa henne nästa vinter också, men troligt viss så blir det inte så . Fotona är självklart inte taget av mig, utan det har Mdef på grannforat tagit . Det djuret som jag släpper ut, är redan vägt och måttat för den veckan .