Publicerat Juli 12, 201511 yr Detta är en populär post. Idag blir det lite bilder på jaktcockern Green Pool Jack, som vi hämtade från England för drygt ett år sen. Blir han bara en bra jakthund, så har han ett underbart liv framför sig. Det är flera tikar som står på kö . Har ni hört utrycket sådan husse sådan ........ .
Publicerat Juli 12, 201511 yr Idag blir det lite bilder på jaktcockern Green Pool Jack, som vi hämtade från England för drygt ett år sen. Blir han bara en bra jakthund, så har han ett underbart liv framför sig. Det är flera tikar som står på kö . Har ni hört utrycket sådan husse sådan ........ .Fina bilder. Jodå, uttrycket är känt. Betyder det att du har långa, håriga och svarta öron?
Publicerat Juli 12, 201511 yr Tänkte snarare på kön . Obs. Misstolka inte ordet. I det här fallet så står det för " flera på rad". Redigerad Juli 12, 201511 yr med faxe
Publicerat Juli 12, 201511 yr Tänkte snarare på kön . Obs. Misstolka inte ordet. I det här fallet så står det för " flera på rad". Jaha, du tänkte sååå... Får du inte mycket skäll med en massa tikar på rad? (Du lämnar lagårdsdörren på vid gavel... )
Publicerat Juli 15, 201511 yr bild.jpg Stötte på dylika i skogen ..... Söta små rackare. Och rackare blir de som fullvuxna. Men vad vore skogen utan "troll" ?
Publicerat Juli 15, 201511 yr Jonsson har nog fan rätt , jag måste vara blind. Jag ser fan inte vad det är .
Publicerat Juli 15, 201511 yr Jonsson har nog fan rätt , jag måste vara blind. Jag ser fan inte vad det är .
Publicerat Juli 15, 201511 yr Hade du sätt vad det var, så fan nog hade du talat om det för mig. Och slagit mig på fingrarna, du är nog också blind .
Publicerat Juli 15, 201511 yr Hade du sätt vad det var, så fan nog hade du talat om det för mig. Och slagit mig på fingrarna, du är nog också blind . Haha! Vad det inte herren på fotot du menade?
Publicerat Juli 15, 201511 yr Nä, nu var det faktiskt RR`s bild jag skrev om . Det blir lite konstigt när jag inte kan citera .
Publicerat Juli 15, 201511 yr Nä, nu var det faktiskt RR`s bild jag skrev om . Det blir lite konstigt när jag inte kan citera . Varför kan du inte det? Klicka på svara-knappen brevid multi-citat... Funkar inte det för dig?
Publicerat Juli 15, 201511 yr Kan möjligen ha och göra med att herr Faxe "bara" är en ekorrjägare än. Har för mig att nykomlingar har vissa begränsningar.
Publicerat Juli 15, 201511 yr Jo, men citera ska ju gå oavsett...? Man kommer inte till dagböckerna och "runt lägerelden" innan man har ett visst antal inlägg (vet inte hur många - är några inlägg sedan jag var ekorrjägare...
Publicerat Juli 16, 201511 yr Kan möjligen ha och göra med att herr Faxe "bara" är en ekorrjägare än. Har för mig att nykomlingar har vissa begränsningar. Ja, där kan det sitta problemet.
Publicerat Juli 16, 201511 yr Kan nog vara så, då ekorren är fridlyst. Så det finns nog förbjudna saker här också. Jag får kolla med någon moderator. Men bilder får jag lägga in . Här kommer lite bilder från förra årets rådjurs fångst för Grimsös räkning, där jag hjälper till. Den sista bilden föreställer det lilla get kidet nr 980 som endast vägde 10,5 kg och en 53 årig gubbe som ni inte får veta vikten på .