Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Det är sällan man ser Domherrar här uppe den här årstiden men jag fick se dom när jag var ute på en raggarrunda med rullstolen.

post-144-0-81393800-1435562389_thumb.jpg

:thumbsup:  :smile:

• Svar 3,4k
  • Visningar 453,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

• FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

-13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

• strävhår
    strävhår

Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Fina foton Nils ofina blommor! :smile:

Publicerat

Äntligen hittade jag dem. Har sökt Guckusko med ljus och lykta i flera veckor i Norrbotten.Efter att ha plöjt igenom nätet så hittade jag fyra möjliga växtplatser. Den som låg mest eländigt till gav napp och jag fick mina bilder. Fanns även ett hav av liljekonvalj i området. Vacker plats med en fin kallkälla som blev en liten bäck vid foten av branta klippor. MASSOR med mygg däremot men det finns ju bra grejor mot det.attachicon.gifguckusko.jpgattachicon.gifIMG_0749redweb.jpg

Ah! Titta vad trevliga raringar du hittat! Jättefina bilder! Särskilt på liljekonvaljen. :)

Publicerat

Äntligen hittade jag dem. Har sökt Guckusko med ljus och lykta i flera veckor i Norrbotten.

Efter att ha plöjt igenom nätet så hittade jag fyra möjliga växtplatser. Den som låg mest eländigt till gav napp och jag fick mina bilder. Fanns även ett hav av liljekonvalj i området. Vacker plats med en fin kallkälla som blev en liten bäck vid foten av branta klippor. MASSOR med mygg däremot men det finns ju bra grejor mot det.

attachicon.gifguckusko.jpg

attachicon.gifIMG_0749redweb.jpg

Hmm, är dom svåra att hitta? 100 öster om huset har jag Guckusko och 500 meter väster ut växer kanaljen :tongue:

Publicerat

Jisses! Den är ju befruktad! ;):biggrin: Ser gott ut iaf. Borde ju ha åkt upp till dig och smakat på godsakerna...

Ja och vilt måste det gått till för hela grisen var kladdig :biggrin:

Publicerat

Det där kallar jag grillning. Inget svammel med några ynkliga korvsnuttar där inte.

Näe, lite ordning på torpet får det allt vara.

Publicerat

Ja och vilt måste det gått till för hela grisen var kladdig :biggrin:

Tror inte vi vill veta hur det gick till... :sleep:

Publicerat

Jag är ny här inne. Så jag har en fråga. Hur lägger man in bilder?

Publicerat

Hittade något så jag testar. Med min nya stjärna Mocca :yes:. Är det genom fullständig editor man skall gå?

Jag tycker att bilderna blir så små :sad:.

post-16887-0-23102200-1435635642_thumb.j

Publicerat

Hittade något så jag testar. Med min nya stjärna Mocca :yes:. Är det genom fullständig editor man skall gå?

Du lyckades. Klicka på bilden så växer den.

Fin liten rackare du har.

Publicerat

Du lär dig efter hand. :thumbsup:  :tongue:

Vi begär ju inte att du ska kunna allt på en gång. :tongue:  :whistling:  :laugh:

Publicerat

Ja du jonsson, man ser ju att det är en hund med en pinne i mun :smile:. Värre är det med dina pippisar :tongue::woot:.

Och tittar du på bilden nedan så ser du att det är 3 st hundar :cool:.

post-16887-0-54612500-1435661413_thumb.j

Publicerat

post-144-0-93350800-1435661589.jpg

Publicerat

äntligen kom jag iväg och hämtade trofén från galten jag sköt i vintras

post-10445-0-28832100-1435695726_thumb.j

Publicerat

Nice! :smile:

Publicerat

Här kommer två små sötingar :yes:.

post-16887-0-77768100-1435722324_thumb.j

post-16887-0-48957900-1435722566_thumb.j

Publicerat

Åhhh!! Jisses vilka sötnosar! :wub: :wub:

Publicerat

Det är ju dom där som du har terrat oss med på grannforat. :thumbsup:

Publicerat

Ok då jonsson, men denna har ingen sett förut :tongue: . Den föreställer Black Arrow, men jag kallar honom för Sören 12 v. Vi har inte villjat sälja honom än, för han är så go och fin :yes: . På den andra bilden är hans pappa Qs. Jävla vad pilsk han var med alla våra tikar  :wacko:.

post-16887-0-00238800-1435764927_thumb.j

post-16887-0-98003100-1435765031_thumb.j

Publicerat

Ok då jonsson, men denna har ingen sett förut :tongue: . Den föreställer Black Arrow, men jag kallar honom för Sören 12 v. Vi har inte villjat sälja honom än, för han är så go och fin :yes: . På den andra bilden är hans pappa Qs. Jävla vad pilsk han var med alla våra tikar  :wacko:.

Haha! Dom har jag inte sett. Dom var nya. :thumbsup:  :biggrin: Ja, han ser lugn o fin ut jämfört med far sin som ser ut som en annan häradsbetäckare. :tongue:  :whistling:  :laugh:

Sådan husse sådan hund. :P  :whistling:  :laugh:

Publicerat

Fina! :) Bilden på Qs är härlig! Har han just druckit vacker eller han fått syn på en tik? ;) Droppen precis under hakan är så tydlig. Riktigt fin bild! :yes:

Publicerat

Härliga bilder Faxe! :)

Publicerat

Jepp! Nice, o valparna ser smått arga o förgrymmade ut men på vad vet i sjutton. :tongue:  :thumbsup: