Publicerat Juni 29, 201511 yr Det är sällan man ser Domherrar här uppe den här årstiden men jag fick se dom när jag var ute på en raggarrunda med rullstolen.
Publicerat Juni 29, 201511 yr Detta är en populär post. Äntligen hittade jag dem. Har sökt Guckusko med ljus och lykta i flera veckor i Norrbotten. Efter att ha plöjt igenom nätet så hittade jag fyra möjliga växtplatser. Den som låg mest eländigt till gav napp och jag fick mina bilder. Fanns även ett hav av liljekonvalj i området. Vacker plats med en fin kallkälla som blev en liten bäck vid foten av branta klippor. MASSOR med mygg däremot men det finns ju bra grejor mot det.
Publicerat Juni 29, 201511 yr Äntligen hittade jag dem. Har sökt Guckusko med ljus och lykta i flera veckor i Norrbotten.Efter att ha plöjt igenom nätet så hittade jag fyra möjliga växtplatser. Den som låg mest eländigt till gav napp och jag fick mina bilder. Fanns även ett hav av liljekonvalj i området. Vacker plats med en fin kallkälla som blev en liten bäck vid foten av branta klippor. MASSOR med mygg däremot men det finns ju bra grejor mot det.guckusko.jpgIMG_0749redweb.jpg Ah! Titta vad trevliga raringar du hittat! Jättefina bilder! Särskilt på liljekonvaljen.
Publicerat Juni 29, 201511 yr Äntligen hittade jag dem. Har sökt Guckusko med ljus och lykta i flera veckor i Norrbotten. Efter att ha plöjt igenom nätet så hittade jag fyra möjliga växtplatser. Den som låg mest eländigt till gav napp och jag fick mina bilder. Fanns även ett hav av liljekonvalj i området. Vacker plats med en fin kallkälla som blev en liten bäck vid foten av branta klippor. MASSOR med mygg däremot men det finns ju bra grejor mot det. guckusko.jpg IMG_0749redweb.jpg Hmm, är dom svåra att hitta? 100 öster om huset har jag Guckusko och 500 meter väster ut växer kanaljen
Publicerat Juni 29, 201511 yr Jisses! Den är ju befruktad! Ser gott ut iaf. Borde ju ha åkt upp till dig och smakat på godsakerna... Ja och vilt måste det gått till för hela grisen var kladdig
Publicerat Juni 29, 201511 yr Det där kallar jag grillning. Inget svammel med några ynkliga korvsnuttar där inte. Näe, lite ordning på torpet får det allt vara.
Publicerat Juni 29, 201511 yr Ja och vilt måste det gått till för hela grisen var kladdig Tror inte vi vill veta hur det gick till...
Publicerat Juni 30, 201511 yr Hittade något så jag testar. Med min nya stjärna Mocca . Är det genom fullständig editor man skall gå? Jag tycker att bilderna blir så små .
Publicerat Juni 30, 201511 yr Hittade något så jag testar. Med min nya stjärna Mocca . Är det genom fullständig editor man skall gå? Jag tycker att bilderna blir så små . Du lyckades. Klicka på bilden så växer den. Fin liten rackare du har.
Publicerat Juni 30, 201511 yr Hittade något så jag testar. Med min nya stjärna Mocca . Är det genom fullständig editor man skall gå? Jag tycker att bilderna blir så små . Du lär dig efter hand. Vi begär ju inte att du ska kunna allt på en gång.
Publicerat Juni 30, 201511 yr Ja du jonsson, man ser ju att det är en hund med en pinne i mun . Värre är det med dina pippisar . Och tittar du på bilden nedan så ser du att det är 3 st hundar .
Publicerat Juni 30, 201511 yr äntligen kom jag iväg och hämtade trofén från galten jag sköt i vintras
Publicerat Juli 1, 201511 yr Här kommer två små sötingar . Det är ju dom där som du har terrat oss med på grannforat.
Publicerat Juli 1, 201511 yr Ok då jonsson, men denna har ingen sett förut . Den föreställer Black Arrow, men jag kallar honom för Sören 12 v. Vi har inte villjat sälja honom än, för han är så go och fin . På den andra bilden är hans pappa Qs. Jävla vad pilsk han var med alla våra tikar .
Publicerat Juli 1, 201511 yr Ok då jonsson, men denna har ingen sett förut . Den föreställer Black Arrow, men jag kallar honom för Sören 12 v. Vi har inte villjat sälja honom än, för han är så go och fin . På den andra bilden är hans pappa Qs. Jävla vad pilsk han var med alla våra tikar . Haha! Dom har jag inte sett. Dom var nya. Ja, han ser lugn o fin ut jämfört med far sin som ser ut som en annan häradsbetäckare. Sådan husse sådan hund.
Publicerat Juli 1, 201511 yr Ok då jonsson, men denna har ingen sett förut . Den föreställer Black Arrow, men jag kallar honom för Sören 12 v. Vi har inte villjat sälja honom än, för han är så go och fin . På den andra bilden är hans pappa Qs. Jävla vad pilsk han var med alla våra tikar . Fina! Bilden på Qs är härlig! Har han just druckit vacker eller han fått syn på en tik? Droppen precis under hakan är så tydlig. Riktigt fin bild!
Publicerat Juli 2, 201511 yr Detta är en populär post. Han hade inte tid att dricka, så den där droppen var bara genom skinligt dräggel . Qs med husse var här på besök från Åland för en fika, på väg till Tjeckien för någon internationell tävling. och då går han igång på våra 11 tikar. Men jag kan lova att han var väl pinkad, innan flygresan . Och nu kommer det två bilder som jonsson sett tidigare, på Mamma mynta och några hungriga valpar.
Publicerat Juli 2, 201511 yr Jepp! Nice, o valparna ser smått arga o förgrymmade ut men på vad vet i sjutton.