Publicerat Juli 5, 201511 yr 12 st är det vi har nu . Var av 4 st är valpar under 1 år, ett jävla drag i mellan åt här . Båda valpkullarna är levererade. Och frugan träffade jag när vi bodde i stan, och det var i en hundrastgård. Men innan så har jag faktiskt använt valp tricket, någon gång .
Publicerat Juli 5, 201511 yr Näckbadet hade ju varit betydligt mer upphetsande än en bild av Gudrun, det är då helt säkert! Eller vad säger du, Lecha? Tja, jag har sett värre. "Stormen" Gudrun har haft sina 15 minuter i ramljuset. Nu är hon faktiskt bara lite småskoj att se. Den riktiga skräcködlan ser ut som Romson.
Publicerat Juli 5, 201511 yr "Den som väntar på något gott...", menar du? Mellan jakt och byte så finner man framförhållande. Helt rätt, man planerar inför vad som " komma " skall.
Publicerat Juli 5, 201511 yr Hallå flickor, jag blir generad . Men vad fan det är ju lördag. Det vart neckbad i kväll också ( inga bilder) . Den här måste vara av tändande . Du Faxe, det krävs lite mer än så. De få "näckar" jag sprungit på, har försvunnit fortare än en avlöning.
Publicerat Juli 5, 201511 yr "Stormen" Gudrun har haft sina 15 minuter i ramljuset. Nu är hon faktiskt bara lite småskoj att se. Den riktiga skräcködlan ser ut som Romson. Så sant som det är sagt Lena!
Publicerat Juli 5, 201511 yr 12 st är det vi har nu . Var av 4 st är valpar under 1 år, ett jävla drag i mellan åt här . Båda valpkullarna är levererade. Och frugan träffade jag när vi bodde i stan, och det var i en hundrastgård. Men innan så har jag faktiskt använt valp tricket, någon gång . Var det så många??? Ett jäkla hundliv hos dig mao.
Publicerat Juli 5, 201511 yr Nog snackat nu. Här kommer mera bilder . Denna gång är det en av mina wachtlar Izza som får visa upp sig.
Publicerat Juli 5, 201511 yr 12 st är det vi har nu . Var av 4 st är valpar under 1 år, ett jävla drag i mellan åt här . Båda valpkullarna är levererade. Och frugan träffade jag när vi bodde i stan, och det var i en hundrastgård. Men innan så har jag faktiskt använt valp tricket, någon gång . Se där, jag var inte helt ute och cyklade då.
Publicerat Juli 7, 201511 yr Har fått lite dille på vilda orkidéer. Frågan är vad det här är? Lappnycklar eller sumpnycklar? Växtplats två mil söder Ritsem ungefär. Bladen har stora bruna fläckar och hela blomman är ca 1,5-2 dm hög.
Publicerat Juli 7, 201511 yr Massor med vatten och lika mycket snö. Vad ska vattenfall gnälla på nu då?
Publicerat Juli 7, 201511 yr Har fått lite dille på vilda orkidéer. Frågan är vad det här är? Lappnycklar eller sumpnycklar? Växtplats två mil söder Ritsem ungefär. Bladen har stora bruna fläckar och hela blomman är ca 1,5-2 dm hög.IMG_0981redweb.jpgIMG_1118redweb.jpg Vackra iaf!
Publicerat Juli 7, 201511 yr Då tar jag lite hundbilder igen. Idag presenterar jag Kyra en rödskimmel Wachtel. Den första bilden på henne när hon plockar äpplen, har inte jag tagit. Utan det är kompisens dotter på 12 år . Och den sista så besiktigar hon in en 4 v liten Wachtel valp, som inte är hennes.
Publicerat Juli 7, 201511 yr Då tar jag lite hundbilder igen. Idag presenterar jag Kyra en rödskimmel Wachtel. Den första bilden på henne när hon plockar äpplen, har inte jag tagit. Utan det är kompisens dotter på 12 år . Och den sista så besiktigar hon in en 4 v liten Wachtel valp, som inte är hennes. Kan bli en riktigt bra fotograf utav flickan om hon fortsätter sådär! Eller var det ren tur att hon lyckades ta bilden mitt i hoppet? Mittenbilden har ett grymt häligt ljus!
Publicerat Juli 7, 201511 yr Jonsson, det är mdef ena flicka, som tagit bilden med mobilen . shamani, ja min kompis känner sig faktiskt tvungen att köpa henne en riktig kamera, då hon är riktigt duktig på att ta bilder . Jag gillar också tvåan, det var därför jag valde den .
Publicerat Juli 7, 201511 yr Jonsson, det är mdef ena flicka, som tagit bilden med mobilen . shamani, ja min kompis känner sig faktiskt tvungen att köpa henne en riktig kamera, då hon är riktigt duktig på att ta bilder . Jag gillar också tvåan, det var därför jag valde den . Ok!
Publicerat Juli 7, 201511 yr Jonsson, det är mdef ena flicka, som tagit bilden med mobilen . shamani, ja min kompis känner sig faktiskt tvungen att köpa henne en riktig kamera, då hon är riktigt duktig på att ta bilder . Jag gillar också tvåan, det var därför jag valde den . Förstår det, vi ser samma sak i den.
Publicerat Juli 8, 201511 yr Detta är en populär post. nä, nu har det varit alldeles för mycket bilder på aktiva hundar. Så här såg mina ut när jag viftade med kopplen förut idag. hur fan kan dom känna att det regnar ute??
Publicerat Juli 8, 201511 yr nä, nu har det varit alldeles för mycket bilder på aktiva hundar. Så här såg mina ut när jag viftade med kopplen förut idag. hur fan kan dom känna att det regnar ute?? Stör ej.jpg De har inte bara bra luktsinne de hör ganska bra också...
Publicerat Juli 10, 201511 yr nä, nu har det varit alldeles för mycket bilder på aktiva hundar. Så här såg mina ut när jag viftade med kopplen förut idag. hur fan kan dom känna att det regnar ute?? Stör ej.jpg Fruktkorg full av godsaker har man hört talas om, men detta slår allt
Publicerat Juli 12, 201511 yr Vi har haft besök av några renar efter gatan som verkar försöka fly från myggen i skogen o söker sig en mer öppen plats.
Publicerat Juli 12, 201511 yr Fan jonsson, jag ser dem . Du kan ju inte ha renar på racerbanan . Det var fan inte dåligt. Nej, och dom skiter mitt på gatan utan att plocka upp efter sig.
Publicerat Juli 12, 201511 yr Det var fan inte dåligt. Nej, och dom skiter mitt på gatan utan att plocka upp efter sig. Det är ju bara ren skit....