Publicerat Februari 26, 201610 yr Fantastiska bilder du har i tråden Anders!Det blir rätt så bra bilder med mobilen faktiskt, lätt att ha med sig
Publicerat Februari 26, 201610 yr Det fina vädret håller i sig[emoji106] Får hemlängtan av såna bilder...
Publicerat Februari 26, 201610 yr Ja inte blev mina mobilbilder av den kalibern men här kommer några från igår
Publicerat Februari 26, 201610 yr Ja inte blev mina mobilbilder av den kalibern men här kommer några från igårSnyggt! Säljakt eller?
Publicerat Mars 6, 201610 yr WP_20160227_09_17_18_Pro.jpg -15 o sol när man körde in till samhället o handlade. He heHar ett liknande kort från några somrar sedan... [emoji12][emoji41] Tog den här idag när vi var och kollade till våran gris åtel.
Publicerat Mars 6, 201610 yr He he Har ett liknande kort från några somrar sedan... [emoji12][emoji41] Tog den här idag när vi var och kollade till våran gris åtel. Se där ja. Snygga foton!
Publicerat Mars 8, 201610 yr Se där ja. Snygga foton! Tackar.Lite komiskt iaf. att våra båda foton verkar vara tagna på nästan exakt samma ställe [emoji79][emoji6] Dock med några års mellanrum...
Publicerat Mars 8, 201610 yr Tackar. Lite komiskt iaf. att våra båda foton verkar vara tagna på nästan exakt samma ställe [emoji79][emoji6] Dock med några års mellanrum... Ja visst är det det! Var du uppe på sem. då? Fin utsikt från bron när det är fint väder.
Publicerat Mars 8, 201610 yr Passerade på väg upp till nordkapp för att fiska... [emoji41] OK!...och du kom inte förbi hos mig på kaffe??? Dörren står alltid öppen för vänner.
Publicerat Mars 11, 201610 yr Norrskensfoton från Torneträsk. http://www.kuriren.nu/nyheter/kiruna/bildspecial-magiska-bilder-fran-norrbotten-8765245.aspx
Publicerat Mars 14, 201610 yr Detta är en populär post. Riktigt skön dag idag. Det började med tät dimma som sedan lättade och det var sedan vindstilla och sol resten av dagen.
Publicerat Mars 14, 201610 yr Vad är det för en konstiga blomma på nedersta fotot??? Dom ser jag inte här uppe.
Publicerat Mars 14, 201610 yr Vad är det för en konstiga blomma på nedersta fotot??? [emoji3]Dom ser jag inte här uppe. Det är ju inte så konstigt, dom lär ju inte komma upp förän framåt slutet av juli lagom till att löven börjar börjar få höstfärger hos er!
Publicerat Mars 14, 201610 yr Det är ju inte så konstigt, dom lär ju inte komma upp förän framåt slutet av juli lagom till att löven börjar börjar få höstfärger hos er! Haha! Så illa är det inte riktigt! I månadsskiftet maj-juni kan dom vara uppe men det är lite sent på våren.
Publicerat Mars 14, 201610 yr Riktigt skön dag idag. Det började med tät dimma som sedan lättade och det var sedan vindstilla och sol resten av dagen. Den mittersta bilden är helt ljuvlig!
Publicerat Mars 15, 201610 yr Detta är en populär post. Var på studiebesök på Cementa i Slite idag där vi bla. fick gå upp i cyklontornet på 102 m. Ganska häftig utsikt.
Publicerat Mars 17, 201610 yr Kisse med tofs på öronen. Barnen har mycket snö att leka i. Fina foton!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.