Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Fantastiska bilder du har i tråden Anders!

Det blir rätt så bra bilder med mobilen faktiskt, lätt att ha med sig :)
  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Det fina vädret håller i sig[emoji106]0e4351d38cd4c67fcb1d0ad6b928ddd6.jpg09065323dad1d03d218d0e78cae7d814.jpg

Får hemlängtan av såna bilder... ;)

Publicerat

Ja inte blev mina mobilbilder av den kalibern men här kommer några från igår

post-10445-0-75521200-1456521767_thumb.j

post-10445-0-77936100-1456521804_thumb.j

post-10445-0-62058800-1456521865_thumb.j

post-10445-0-63455100-1456521900_thumb.j

post-10445-0-51468700-1456521940_thumb.j

Publicerat

Ja inte blev mina mobilbilder av den kalibern men här kommer några från igår

Snyggt! Säljakt eller? :)
Publicerat

post-144-0-62031600-1456571832_thumb.jpg

-15 o sol när man körde in till samhället o handlade.

:cool:

  • 2 weeks later...
Publicerat

attachicon.gifWP_20160227_09_17_18_Pro.jpg

-15 o sol när man körde in till samhället o handlade.

:cool:

He he

Har ett liknande kort från några somrar sedan...

863f3536f17b3eb402102b98eaa1fb7f.jpg

[emoji12][emoji41]

Tog den här idag när vi var och kollade till våran gris åtel.

de0459cd08e37018bb9fe5a9c61744c0.jpg

Publicerat

He he

Har ett liknande kort från några somrar sedan...

[emoji12][emoji41]

Tog den här idag när vi var och kollade till våran gris åtel.

 

 

Se där ja. :thumbsup:

Snygga foton! :smile:

Publicerat

Mulet och slask idag men vindstilla iaf! f30978caf80128265ab6717dff484ca5.jpg

Publicerat

Se där ja. :thumbsup:

Snygga foton! :smile:

Tackar.

Lite komiskt iaf. att våra båda foton verkar vara tagna på nästan exakt samma ställe [emoji79][emoji6]

Dock med några års mellanrum...

Publicerat

Tackar.

Lite komiskt iaf. att våra båda foton verkar vara tagna på nästan exakt samma ställe [emoji79][emoji6]

Dock med några års mellanrum...

 

Ja visst är det det! Var du uppe på sem. då?

Fin utsikt från bron när det är fint väder. :thumbsup:

Publicerat

Passerade på väg upp till nordkapp för att fiska... [emoji41]

Publicerat

Passerade på väg upp till nordkapp för att fiska... [emoji41]

 

OK!...och du kom inte förbi hos mig på kaffe??? :sad:

Dörren står alltid öppen för vänner. :thumbsup:  :yes:

Publicerat

Vad är det för en konstiga blomma på nedersta fotot??? :tongue:  :biggrin:

Dom ser jag inte här uppe. :thumbsup:

Publicerat

Vad är det för en konstiga blomma på nedersta fotot??? :tongue: [emoji3]Dom ser jag inte här uppe. :thumbsup:

Det är ju inte så konstigt, dom lär ju inte komma upp förän framåt slutet av juli lagom till att löven börjar börjar få höstfärger hos er! :wink:
Publicerat

Det är ju inte så konstigt, dom lär ju inte komma upp förän framåt slutet av juli lagom till att löven börjar börjar få höstfärger hos er! :wink:

 

Haha! Så illa är det inte riktigt! :tongue: I månadsskiftet maj-juni kan dom vara uppe men det är lite sent på våren. :biggrin:  :thumbsup:

Publicerat

Riktigt skön dag idag. Det började med tät dimma som sedan lättade och det var sedan vindstilla och sol resten av dagen. 7629bb0cd8a117a9d9d1d201a5be3311.jpg4a4bd506292b1a073462116c818d3f6a.jpg2f2c86be9b8d9ee93bff3690a6ca6da8.jpg

Den mittersta bilden är helt ljuvlig! :)

Publicerat

Oj, jäklar! Det var lite av en utsikt, ja! :)

Publicerat

Kisse med tofs på öronen. :thumbsup:  :yes:

 Barnen har mycket snö att leka i. :thumbsup:

Fina foton! :smile:

Publicerat

image_zpsllkdnowm.jpeg

 

 

A-Max for president

 

IMG_0510_zpsjszwcxdk.jpg

IMG_0816_zpskxmdivji.jpg

 

Närmar sig vår också!

Fina bilder! :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.