Publicerat Februari 24, 201610 yr Ja Bästkusten är fotovänlig för en amatör som mig Ja, när vädrets makter tillåter det o inte spöregnar för då får du fota genom rutan bara.
Publicerat Februari 24, 201610 yr Snapchat-8446702079576015543.jpg Snyggt men varför lägger du fotot på sidan för.
Publicerat Februari 24, 201610 yr Vackraste bilden på "stora människobyn" aka "fjollträsk" aka Stockholm... ;-) Lååångt håll,moln och på väg hem gjorde susen tycker jag!B-)
Publicerat Februari 24, 201610 yr Snyggt men varför lägger du fotot på sidan för. Därför att tapatalk appen fungerar otroligt dåligt och nu går det inte ändra är nog den enkla anledningen [emoji16]
Publicerat Februari 24, 201610 yr Därför att tapatalk appen fungerar otroligt dåligt och nu går det inte ändra är nog den enkla anledningen [emoji16]Tapatalktips:Använd kameraikonen när ni ska lägga in bilder. INTE bifogasymbolen alltså!
Publicerat Februari 24, 201610 yr Tapatalktips: Använd kameraikonen när ni ska lägga in bilder. INTE bifogasymbolen alltså! Det hade du koll på.
Publicerat Februari 24, 201610 yr Därför att tapatalk appen fungerar otroligt dåligt och nu går det inte ändra är nog den enkla anledningen [emoji16] Om du klickar på fotot med fingret får du inte fram redigera o rotera då. Det får jag men då har jag inte tapatalk.
Publicerat Februari 24, 201610 yr Det hade du koll på. [emoji106]Lärt mig den hårda vägen, blev ju åt alla håll utom rätt i början...
Publicerat Februari 24, 201610 yr Detta är en populär post. Gör ett nytt försök Nu blev det rätt! Härlig bild, inspiration till lite ripjakt till helgen!
Publicerat Februari 24, 201610 yr Lärt mig den hårda vägen, blev ju åt alla håll utom rätt i början... Ja, det brukar kunna bli det!
Publicerat Februari 24, 201610 yr Gör ett nytt försök Nu blev fotot ännu finare o fint vinterklimat. Var är detta taget mellan tummen o pekfingret?
Publicerat Februari 24, 201610 yr Nu blev fotot ännu finare o fint vinterklimat.[emoji2][emoji106]Var är detta taget mellan tummen o pekfingret?Det är taget i södra jämtlandSkickat från min SM-G920F via Tapatalk
Publicerat Februari 24, 201610 yr Det är taget i södra jämtland Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Ok! Då bor du väl ett stenkast ifrån Otterdalen.
Publicerat Februari 24, 201610 yr Ok! Då bor du väl ett stenkast ifrån Otterdalen. [emoji106]Ja jämtland är 2,5 stenkast långt... [emoji6]
Publicerat Februari 24, 201610 yr I brist om härlig vinter här får det bli ett par gamla jag har i luren. Alla tagna vid/på norra delen av Vättern. Dan andra är taget med panoramafunktionen i luren, men den är inte så förvrängd som den ser ut. Magiskt solnedgång. Den sista var en av de där stormarna som blåste upp HELT absurt snabbt. Jag är ingen novis på sjön, men det här var verkligen något i sin egen liga. Från sol och några moln till fullfjädrade megastorm på en kvart, typ. Jag kan lova att jag körde chicken race deluxe för att hinna i land. Det är sällan att jag tycker man är med om "riktiga" åskoväder här, men detta var riktigt rejäl. Urläcker.
Publicerat Februari 24, 201610 yr Ja Bästkusten är fotovänlig för en amatör som mig Mmm.. men de senaste bilderna luktar inte amatör ett dugg! De är riktigt fina! Det hjälper inte ett skit med fina motiv och/eller värdens bästa kamera om man inte har liite koll på vad man gör med det man har att jobba med. Fast det gör ju inte ONT med ett perfekt motiv..
Publicerat Februari 24, 201610 yr ImageUploadedByTapatalk1456350154.439394.jpg ImageUploadedByTapatalk1456350166.712237.jpg ImageUploadedByTapatalk1456350179.251932.jpg ImageUploadedByTapatalk1456350193.058721.jpg Nr 2 blev min favorit bland dina fina bilder.
Publicerat Februari 25, 201610 yr ImageUploadedByTapatalk1456350154.439394.jpg ImageUploadedByTapatalk1456350166.712237.jpg ImageUploadedByTapatalk1456350179.251932.jpg ImageUploadedByTapatalk1456350193.058721.jpg Fina foton! Vädret kan ändra sig fort på Vättern.
Publicerat Februari 26, 201610 yr Det fina vädret håller i sig[emoji106]Sånt man får ont av, keep them popping up!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.