Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Ja Bästkusten är fotovänlig för en amatör som mig :)

 

Ja, när vädrets makter tillåter det o inte spöregnar för då får du fota genom rutan bara. :tongue:

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat
post-16110-14563378288151_thumb.jpg
Publicerat

 

Snyggt men varför lägger du fotot på sidan för. :wink:  :tongue:

Publicerat

5fe3116af2bf3fdb8dff9533c22f7252.jpg

Vackraste bilden på "stora människobyn" aka "fjollträsk" aka Stockholm... ;-)

Lååångt håll,moln och på väg hem gjorde susen tycker jag!B-)

Publicerat

Snyggt men varför lägger du fotot på sidan för. :wink::tongue:

Därför att tapatalk appen fungerar otroligt dåligt och nu går det inte ändra är nog den enkla anledningen [emoji16]
Publicerat

Därför att tapatalk appen fungerar otroligt dåligt och nu går det inte ändra är nog den enkla anledningen [emoji16]

Tapatalktips:

Använd kameraikonen när ni ska lägga in bilder.

INTE bifogasymbolen alltså!

Publicerat

Tapatalktips:

Använd kameraikonen när ni ska lägga in bilder.

INTE bifogasymbolen alltså!

 

Det hade du koll på. :thumbsup:

Publicerat

Därför att tapatalk appen fungerar otroligt dåligt och nu går det inte ändra är nog den enkla anledningen [emoji16]

Om du klickar på fotot med fingret får du inte fram redigera o rotera då.

Det får jag men då har jag inte tapatalk. :tongue:  :yes:

Publicerat

Det hade du koll på. [emoji106]

Lärt mig den hårda vägen, blev ju åt alla håll utom rätt i början...
Publicerat

Lärt mig den hårda vägen, blev ju åt alla håll utom rätt i början...

 

Ja, det brukar kunna bli det! :biggrin:

Publicerat

2d14f0b67745401fc1fecae9cefc21ad.jpg

Gör ett nytt försök

 

Nu blev fotot ännu finare o fint vinterklimat. :smile:  :thumbsup:

Var är detta taget mellan tummen o pekfingret?

Publicerat

Nu blev fotot ännu finare o fint vinterklimat.[emoji2][emoji106]Var är detta taget mellan tummen o pekfingret?

Det är taget i södra jämtland

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Publicerat

Det är taget i södra jämtland

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

 

Ok! Då bor du väl ett stenkast ifrån Otterdalen. :wink:  :thumbsup:

Publicerat

Ok! Då bor du väl ett stenkast ifrån Otterdalen. :wink: [emoji106]

Ja jämtland är 2,5 stenkast långt... [emoji6]
Publicerat

Ja jämtland är 2,5 stenkast långt... [emoji6]

 

Haha! Ja typ! :wink:  :tongue:

Publicerat

I brist om härlig vinter här får det bli ett par gamla jag har i luren. Alla tagna vid/på norra delen av Vättern. 

 

Dan andra är taget med panoramafunktionen i luren, men den är inte så förvrängd som den ser ut. Magiskt solnedgång. Den sista var en av de där stormarna som blåste upp HELT absurt snabbt. Jag är ingen novis på sjön, men det här var verkligen något i sin egen liga. Från sol och några moln till fullfjädrade megastorm på en kvart, typ. Jag kan lova att jag körde chicken race deluxe för att hinna i land. Det är sällan att jag tycker man är med om "riktiga" åskoväder här, men detta var riktigt rejäl. Urläcker. 

Publicerat

Ja Bästkusten är fotovänlig för en amatör som mig :)

Mmm.. men de senaste bilderna luktar inte amatör ett dugg! De är riktigt fina!

Det hjälper inte ett skit med fina motiv och/eller värdens bästa kamera om man inte har liite koll på vad man gör med det man har att jobba med. ;)

Fast det gör ju inte ONT med ett perfekt motiv.. :rolleyes:

Publicerat

Det fina vädret håller i sig[emoji106]0e4351d38cd4c67fcb1d0ad6b928ddd6.jpg09065323dad1d03d218d0e78cae7d814.jpg

Sånt man får ont av, keep them popping up!
Publicerat

Fantastiska bilder du har i tråden Anders!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.