Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Ja, det gör det verkligen! :smile:

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Hur långt har våren kommit uppe hos dig då jonsson?

-10 [emoji16]?

Publicerat

976ba0f1aa83eca481d9fe6392947bb4.jpg

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Publicerat

Hur långt har våren kommit uppe hos dig då jonsson?

-10 [emoji16]?

Tja, vad ska jag säga. Bra med många - på morgonen. Sådär -11, nv vind, klar himmel o sol hela dagen. :thumbsup:

Runt 0 mitt på dagen o nu i skrivande stund -7,1 så kylan håller i sig. :thumbsup: Ca 50 cm snö ännu. :thumbsup:

Full fart på skotertrafiken ute på älven o bakom vårat hus.

Publicerat

Hade du kört vilse Dr? :tongue:  :wink:

Riktigt snygga foton. :smile:

Publicerat

Hade du kört vilse Dr? :tongue::wink:

Riktigt snygga foton. :smile:

Bor ju mellan Lindome och Kållered och det är ungefär 20mil norr om Torekov så jag var minsann "hemma" [emoji6] Tog bilden på kvällens hundpromenad, synd att ifönen inte kunde fånga färgerna bättre för det var riktigt vackert.

Publicerat

Bor ju mellan Lindome och Kållered och det är ungefär 20mil norr om Torekov så jag var minsann "hemma" [emoji6] Tog bilden på kvällens hundpromenad, synd att ifönen inte kunde fånga färgerna bättre för det var riktigt vackert.

Haha! Visst var du det! :thumbsup:

 

post-144-0-42060200-1458569405_thumb.jpg

 

Glad Påsk!

post-144-0-23850300-1458569628.jpg

Publicerat

Med ett sånt ägg så klarar man sig med ett.... ;)

 

Det räcker hela påsken utan vidare. :thumbsup:  :yes:

  • 2 weeks later...
Publicerat

Sköna bilder och fin fisk     Grattis

 

Leif

Publicerat

Grattis Filip! :smile:

Fin fisk o fina foton! :thumbsup:

Publicerat

Tack tack!

Publicerat

Fick min första öring efter långhelg ute i skärgården! Bra väder, gott sällskap och en extremt rolig drillning av en 3,5kgs öring. Nu är man biten!

 

20160327_170357000_iOS%201_zpstputc9ee.j

 

20160326_163812000_iOS%201_zpsr8l4rn4z.j

 

IMG_20160328_124644_zps4hl4mvuv.jpg

Grattis! Håller med de andra om fina bilder också! Särskilt kul med nätbilden. :) Och lite synd med spåret av planet på den första... men vackert ändå. :)

Publicerat

Hoppsan! Det fanns en del att titta på där! :wub: Tittade runt lite (inte bara på dina.. ;) )och kan konstatera att jag saknar två saker - pengar och väggytor! :rolleyes:

Tråkigt när jag hade klickat på "wow" och kom tillbaka dit jag började och inte dit jag var... :( sluta ge "wow" på grund av det. Kanske finns något klurigt sätt att kringgå det som jag inte vet?

Publicerat

Hoppsan! Det fanns en del att titta på där! :wub: Tittade runt lite (inte bara på dina.. ;) )och kan konstatera att jag saknar två saker - pengar och väggytor! :rolleyes:

Tråkigt när jag hade klickat på "wow" och kom tillbaka dit jag började och inte dit jag var... :( sluta ge "wow" på grund av det. Kanske finns något klurigt sätt att kringgå det som jag inte vet?

Ja det finns många guldkorn där! Inte jag som sätter priset tyvärr.. ;)

Hm, för mig händer det inget särskilt..

Publicerat

Tjocklabben i skogen :)

post-14802-0-11851300-1459539579_thumb.j

Publicerat

en suddig bild lite från ovan.

post-10445-0-87581300-1459802632_thumb.j

Publicerat

en suddig bild lite från ovan.

 

Dom gillar inte att bli på bild. :thumbsup:

 

Lite skillnad på våra foton. :thumbsup:

post-144-0-00196300-1459823978_thumb.jpg

Nu kommer snön som ska blöta upp den gamla snön så att den smälter innan midsommar. :wink:  :tongue:

Publicerat

Blev ombedd att fota den här godingen idag. Inte ens en vecka gammal 20b481727af1aa71b1fa064ca42afa94.jpg

/J

Så fin! Både fölet och bilden. :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.