Publicerat Mars 20, 201610 yr Hur långt har våren kommit uppe hos dig då jonsson? -10 [emoji16]? Tja, vad ska jag säga. Bra med många - på morgonen. Sådär -11, nv vind, klar himmel o sol hela dagen. Runt 0 mitt på dagen o nu i skrivande stund -7,1 så kylan håller i sig. Ca 50 cm snö ännu. Full fart på skotertrafiken ute på älven o bakom vårat hus.
Publicerat Mars 21, 201610 yr Detta är en populär post. Ganska vackert häromdagen i nordvästra hörnet av Skåne! Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Mars 21, 201610 yr Detta är en populär post. Tog en liknande bild igår, fast det var ju nästan 20 mil norrut[emoji6]
Publicerat Mars 21, 201610 yr Hade du kört vilse Dr? Riktigt snygga foton. Bor ju mellan Lindome och Kållered och det är ungefär 20mil norr om Torekov så jag var minsann "hemma" [emoji6] Tog bilden på kvällens hundpromenad, synd att ifönen inte kunde fånga färgerna bättre för det var riktigt vackert.
Publicerat Mars 21, 201610 yr Bor ju mellan Lindome och Kållered och det är ungefär 20mil norr om Torekov så jag var minsann "hemma" [emoji6] Tog bilden på kvällens hundpromenad, synd att ifönen inte kunde fånga färgerna bättre för det var riktigt vackert. Haha! Visst var du det! Glad Påsk!
Publicerat Mars 21, 201610 yr Haha! Visst var du det! WP_20160321_09_27_54_Pro.jpg Glad Påsk! Vilande påskkyckling.jpg Med ett sånt ägg så klarar man sig med ett....
Publicerat Mars 21, 201610 yr Med ett sånt ägg så klarar man sig med ett.... Det räcker hela påsken utan vidare.
Publicerat Mars 29, 201610 yr Detta är en populär post. Fick min första öring efter långhelg ute i skärgården! Bra väder, gott sällskap och en extremt rolig drillning av en 3,5kgs öring. Nu är man biten!
Publicerat Mars 30, 201610 yr Fick min första öring efter långhelg ute i skärgården! Bra väder, gott sällskap och en extremt rolig drillning av en 3,5kgs öring. Nu är man biten! Grattis! Håller med de andra om fina bilder också! Särskilt kul med nätbilden. Och lite synd med spåret av planet på den första... men vackert ändå.
Publicerat April 1, 201610 yr Gör lite smygreklam. http://printler.com/sv/fotograf/2559-jonatan-ostlund Här laddar jag upp bilder lite då och då. Ni behöver inte köpa men kolla gärna [emoji1] /J
Publicerat April 1, 201610 yr Hoppsan! Det fanns en del att titta på där! Tittade runt lite (inte bara på dina.. )och kan konstatera att jag saknar två saker - pengar och väggytor! Tråkigt när jag hade klickat på "wow" och kom tillbaka dit jag började och inte dit jag var... sluta ge "wow" på grund av det. Kanske finns något klurigt sätt att kringgå det som jag inte vet?
Publicerat April 1, 201610 yr Hoppsan! Det fanns en del att titta på där! Tittade runt lite (inte bara på dina.. )och kan konstatera att jag saknar två saker - pengar och väggytor! Tråkigt när jag hade klickat på "wow" och kom tillbaka dit jag började och inte dit jag var... sluta ge "wow" på grund av det. Kanske finns något klurigt sätt att kringgå det som jag inte vet? Ja det finns många guldkorn där! Inte jag som sätter priset tyvärr.. Hm, för mig händer det inget särskilt..
Publicerat April 3, 201610 yr Detta är en populär post. Blev ombedd att fota den här godingen idag. Inte ens en vecka gammal /J
Publicerat April 5, 201610 yr en suddig bild lite från ovan. Dom gillar inte att bli på bild. Lite skillnad på våra foton. Nu kommer snön som ska blöta upp den gamla snön så att den smälter innan midsommar.
Publicerat April 5, 201610 yr Blev ombedd att fota den här godingen idag. Inte ens en vecka gammal /J Så fin! Både fölet och bilden.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.