Publicerat November 4, 201015 yr Kul med så mkt fina bilder,jag tar lite jag med Här Blir mkt mer sen jag blev med en nikon d90
Publicerat November 4, 201015 yr Kul med så mkt fina bilder,jag tar lite jag med HärBlir mkt mer sen jag blev med en nikon d90 Den var fin, du! Hur nära är du? Eller ska jag fråga hur mycket zoom?
Publicerat November 4, 201015 yr Den var fin, du! Hur nära är du? Eller ska jag fråga hur mycket zoom? tack,jag smög så jag hade ca 2m till den,en gammal tupp,jag trodde nästan nån hade jäklats och satt ut en uppstoppad för den satt verkligen blick stilla.
Publicerat November 4, 201015 yr tack,jag smög så jag hade ca 2m till den,en gammal tupp,jag trodde nästan nån hade jäklats och satt ut en uppstoppad för den satt verkligen blick stilla. Häftigt! Såna möjligheter får man inte ofta! Grattis!
Publicerat November 4, 201015 yr Ett litet monster jag fotade på mitt altanräcke i somras. vet inte hur det hamnade där eller varför. Skumt är det och något jag aldrig har sett förut.
Publicerat November 5, 201015 yr Kul med så mkt fina bilder,jag tar lite jag med HärBlir mkt mer sen jag blev med en nikon d90 Grattis Ivan! Den var verkligen snygg tuppen och fina färger!
Publicerat November 26, 201015 yr Lite vinterbilder från söder. Visst är skåne kuperat......... Lite hjortar,kanske onödigt med färgfilm. 2 Grisar som gömmer sig i majsfältet, perfekt. /Rune
Publicerat November 26, 201015 yr Lite vinterbilder från söder. Visst är skåne kuperat......... Lite hjortar,kanske onödigt med färgfilm. 2 Grisar som gömmer sig i majsfältet, perfekt. /Rune Kul att ni har fått vinter också! En 1/2 meter till så är det väl bra och det skapar ju sysselsättning.
Publicerat November 26, 201015 yr Kul att ni har fått vinter också! En 1/2 meter till så är det väl bra och det skapar ju sysselsättning. För min del får ni gärna behålla er sysselsättning där uppe. Här nere så är snöskottning bara jobbigt kallt och trist arbete. Hellre en fin solnedgång i värmen än snö /Rune
Publicerat November 27, 201015 yr För min del får ni gärna behålla er sysselsättning där uppe.Här nere så är snöskottning bara jobbigt kallt och trist arbete. Hellre en fin solnedgång i värmen än snö /Rune Den där var riktigt tjusig, du! Mycket trevligare än snö.
Publicerat November 28, 201015 yr Vintern fortsätter och grisjakten blir bara lättare. Svårt att gömma sig i majsfälten. 6 vuxna svin i en hög 1 sugga med 7 kultingar Hyfsad skovelhjort /Rune
Publicerat December 25, 201015 yr Han ser ut att trivas i snön! Ja han är mycket förtjust i snön som en torped går han i lössnön bara svansen som sticker upp Mvh.
Publicerat December 25, 201015 yr Ja han är mycket förtjust i snön som en torped går han i lössnön bara svansen som sticker upp Mvh. Ok! Kul att han gillar den vita varan iaf! Det är väl fint och sitta och vaka på räv också när det fina nätter med fullmåne.
Publicerat December 25, 201015 yr Ok! Kul att han gillar den vita varan iaf! Det är väl fint och sitta och vaka på räv också när det fina nätter med fullmåne. Ja det hade vart kanon men jag har inget ställe o vaka på o lat som har jag varit oxå så har jag inte gjort i ordning någon vak stuga men till nästa år blir det till o åka till den lokala husvagnsförsäljaren o skaffa ett lik o göra i ordning Mvh.
Publicerat December 25, 201015 yr Ja det hade vart kanon men jag har inget ställe o vaka på o lat som har jag varit oxå så har jag inte gjort i ordning någon vak stuga men till nästa år blir det till o åka till den lokala husvagnsförsäljaren o skaffa ett lik o göra i ordning Mvh. Ja, det hade det verkligen varit! Ja, du får hålla koll i dagspressen, på blocket och utanför bilprovningen. Det brukar ju kunna bli något lik där.
Publicerat December 29, 201015 yr Några nya bilder. Var ett bra tag sedan jag var in här, inte ens sett nya layouten! :-D
Publicerat December 29, 201015 yr Fina bilder ni har lagt upp! Synd bara att när man klickar på dom så blir dom så stora så man inte kan se bilderna ordentligt.
Publicerat Januari 1, 201115 yr Nytt år och nya bilder Kylan är på väg tillbaka Tornet gömmer sig i snåret Ett äppleträd i vinterskrud En komet eller kanske ett flygplan /Rune