Publicerat Januari 23, 201115 yr Var ju och fotade lite på en långrast efter fredagslunchen... Härliga bilder! Gillade den mittersta verkligen!
Publicerat Januari 23, 201115 yr Tack! Och jag la ändå inte ut de bästa. Hade verkligen flyt denna dag! Får se om jag kanske lägger någon av dom på fotosidan sen. Du hade fina bilder att lägga upp själv!
Publicerat Januari 26, 201115 yr Hade tråkigt på jobbet och kollade igenom ett usb-minne. Hittade några bilder: Kolla in bilden på spannen! Jaktbyten behöver inte alltid vara så stora bara de är många till antalet. Glykolfälla!
Publicerat Mars 1, 201115 yr Även om plogkramarna är höga ca. 1-1,5 m ännu och snön i öppen terräng är ca. 50-60 cm djup ännu så har man börjat få lite vårkänslor i kroppen. Man hörde takdropp igår iaf och det är ju ett gott tecken. +3,4, vindstilla o sol igår och idag sol men lite vind. Nu har det blivit mulet men det får vi väl hoppas på att det försvinner tills imorgon.
Publicerat Mars 1, 201115 yr Jäkla fina bilder. :-) Jag tror också våren kommer nu sakta men säkert. Blir säkert några oväder innan det bestämmer sig till slut men iallafall :-)
Publicerat Mars 1, 201115 yr Jäkla fina bilder. :-) Jag tror också våren kommer nu sakta men säkert. Blir säkert några oväder innan det bestämmer sig till slut men iallafall :-) Tack Kimmo! Det blir det säkert. Ja, det kommer det säkert att bli både hos dig och hos oss i den här landsändan.
Publicerat Mars 3, 201115 yr Blåsigt, men otroligt vackert väder uppe i Piteå idag. Här är ett bildbevis på att inkallningen funkar mycket bättre på hundar än barn!
Publicerat Mars 27, 201115 yr Jo, har retuscherat den snabbt i mobilen, bilden även tagen med telefon... Asså dagens teknik...
Publicerat April 21, 201115 yr Har varit ute i naturen och hade naturligtvis kameran med mig... De är från 18/4 och 20/4 2011.
Publicerat April 21, 201115 yr Har varit ute i naturen och hade naturligtvis kameran med mig... De är från 18/4 och 20/4 2011. Härligt, våren är här & somaren står för dörren! Här kommer ett par påskbilder från i morse.
Publicerat Maj 10, 201115 yr En älg kikade fram under dagens fisketur. Fint foto! Ser ju nästan ut som Ralången där jag fiskade Gös och där brukade det alltid komma fram någon älg då och då och ibland såg man rådjur också.
Publicerat Maj 20, 201115 yr Där fick du till en verklig kanonbild!! Kvaliteten kunde varit bättre, men jag vågade inte stanna motorn.. Blev en liten bildserie på vägen hem från jobbet idag!! Kameran ligger alltid i bilen..