Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Öl

Featured Replies

Publicerat

lite synd känner att jag skulle ha ett par killkenny* just nu

felstavat jag vet inte mitt fel att jag har druckigt några carlsberg export samt en mycket god whisky

• Svar 1,2k
  • Visningar 168,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Nu dricker jag visserligen inte öl så ofta men jag har lite försiktigt börjat prova lite öl igen och i lördags så öppnades det en öl levererad direkt från bryggeriet: BrewDog - Hello my name is Ingrid

• Handlade lite till uppesittarkvällen!    

Posted Images

Publicerat
  • Författare
lite synd känner att jag skulle ha ett par killkenny* just nu

felstavat jag vet inte mitt fel att jag har druckigt några carlsberg export samt en mycket god whisky

Killkenny står i skåpet.

Dom goda Whiskyn ska in på Whisky tråden.

Publicerat
Killkenny står i skåpet.

Dom goda Whiskyn ska in på Whisky tråden.

vart står skåpet ??

därför jag inte nämnde vilken whisky

Publicerat
  • Författare
vart står skåpet ??

därför jag inte nämnde vilken whisky

Värnamo

Publicerat
Värnamo

hmm lite långt för skruttomobilen :-(

Publicerat
  • Författare
hmm lite långt för skruttomobilen :-(

Synd skåpet är för mina jaktsnackar vänner som passera. :)

PS. står även ca 15 pannor singel malt i samma skåp. ;)

Publicerat
Synd skåpet är för mina jaktsnackar vänner som passera. :)

PS. står även ca 15 pannor singel malt i samma skåp. ;)

ska nog ta en liten resa

Publicerat
  • Författare
ska nog ta en liten resa

Du är välkommen.

Ölen dricker nog Fitzo upp men singel malten finns kvar.

Lasse

Publicerat
Du är välkommen.

Lasse

hehehe jag får stressa så jag hinner förbi Fitzo så jag kan smaka mej fram till det bästa :)

Publicerat
Du är välkommen.

Lasse

Va? Jag som inte ens dricker öl...? Ha ha ha! Den var rolig eller hur?

Vi ska väl bli ett hederligt teamwork på ditt ölskåp väl? Inte ska väl jag ha alla? Eller kanske ska jag det? :D

hehehe jag får stressa så jag hinner förbi Fitzo så jag kan smaka mej fram till det bästa :D

Bara så du vet så kanske jag tar semester på fredagen och landar i Småland redan på torsdagen... Men säg inget till

L-B... :D

/F

Publicerat
  • Författare
Bara så du vet så kanske jag tar semester på fredagen och landar i Småland redan på torsdagen... Men säg inget till

L-B... :D

/F

Det är lugnt jag har inte läst den meningen.

Lasse

Publicerat
Det är lugnt jag har inte läst den meningen.

Lasse

Bra, för det ska bli en överraskning... -_-:rolleyes:

/F

Publicerat
  • Författare

Efter en kvällsrunda ute på Store mosse och lyssnat på Dvärgbeckasin så sitter jag och avnjuter en Chimay Peres Trappistes.

Lasse

Publicerat

Jag lät den muntre fyren L-B vara delaktig per telefon när jag nyss öppnade en Wells Bombardier Premium Bitter. Han fick även äran att lyssna när jag tog de första klunkarna. Den rackaren (ölen alltså) har stått i kylen bra länge nu och jag har gått och tittat på den med lystna blickar så nu fick det vara nog helt enkelt. Nu ska den ner och den smakar himmelskt.

Var till D-mark i veckan och prövade nån dansk Ale. Kommer inte ihåg vad den hette och det gör ingenting för den var helt oansenlig på alla sätt. Tunn och blaskig och rätt smaklös. Tvi!

Skål då bröder och systrar.

//Fitzo

Publicerat
  • Författare

Idag blev det en brun Chimay Peres Trappistes i går var den blå den blå var nog lite godare så valet blir blå. Men har en till färg som kommer att provas senare.

Lasse

Publicerat
  • Författare

Nu har nästa färg av Chimay Peres Trappistes det blev den gäddfärgade kör på den blå den smakar bäst.

Lasse

Publicerat
  • Författare

Nu har nästa färg av Chimay Peres Trappistes det blev den gäddfärgade kör på den blå den smakar bäst.

Lasse

Publicerat

"Zymocenosilicaphobia" betyder "överdriven eller irrationell skräck för ett tomt ölglas" alt avsky eller hatkänslor inför ett tomt ölglas

:D

Publicerat
  • Författare
"Zymocenosilicaphobia" betyder "överdriven eller irrationell skräck för ett tomt ölglas" alt avsky eller hatkänslor inför ett tomt ölglas

<_<

Får bara rysningar av att försöka uttala det hemska ord.

Skäms Markus att skräma mig på detta viset. -_-

Lasse

Publicerat
  • Författare

Dåligt med öl drickande.

Börjar tulla på skåpet. :D

Gotland har kommit upp med en del godsaker har lyckats igen med Sleepy Bulldog Summer Pale Ale.

Lasse

Publicerat

Brorsan kom över och vi har suttit en timme i bastun, lukten och stämningen i en vedeldad bastu med spraket från kaminen är helt obetalbert :D

Åbro bryggmästarns bästa Ljusa lager är helt fint i bastun. En bastufavorit är annars Red Stripe, så lätt att det nästan inte kan kategoriseras som öl och med en lätt citruston :D men det funkar bra som f*n i bastun -_-

Publicerat
  • Författare

Bastu öl = ljus öl

Publicerat
Börjar tulla på skåpet. :blink:

Lasse

App, app, app, app!!! Inte tulla på "skåpet"... Aja baja <_<

Åbro bryggmästarns bästa Ljusa lager är helt fint i bastun.

Säga vad man vill om de där attans AIK-sponsorerna; De har lyckats prestera en och annan riktigt bra bira.

Skål tammefan från Fitzo som precis har kommit hem från en trevflig kväll på stan och hittade en Grebbestads Lager liggande och drällande. Det var ju jättetur, eller hur?

//F

Publicerat
Börjar tulla på skåpet. :blink:

Lasse

Åbro bryggmästarns bästa Ljusa lager är helt fint i bastun.

Säga vad man vill om de där attans AIK-sponsorerna; De har lyckats prestera en och annan riktigt bra bira.

Skål tammefan från Fitzo som precis har kommit hem från en trevflig kväll på stan och hittade en Grebbestads Lager liggande och drällande. Det var ju jättetur, eller hur?

//F

Publicerat

//F

app app du ska inte tulla på L-B´s förråd du heller fitzo inte innan jag har varit där :blink: