Publicerat Maj 6, 201214 yr Såg faktiskt en kråka igår, helt otroligt! Denna jävla ö, Kreta; är helt död fågelmässigt.. duvor, mås, gråsparv är vad som finns typ. Såg iaf en kråka komma kavande utmed havet, lycka lycka ! Fick du den?
Publicerat Maj 6, 201214 yr He he.. Måste vara gamla leadmax du hissar till skyarna? Skit samma, kul att de funkar för dej men om jag skulle värdera dem så är jag rätt övertygad om att de hamnar allra längst ned på skalan. Ojämna batcher och sega hastigheter.. Minns att jag och Matte Holst stod och sköt råttor med dem och fick eldavbrott på bössorna. Upptäckte att de var fulla med oförbränt krut. I princip allt annat är bättre tycker jag men samtidigt så har man förtroende för en plugg så funkar den bra för en så kör på med dessa du Åkta dej dock för att köra Gamebore Whitegold bly 24 gr.. risken är stor att du får en religiös upplevlese Mvh! Det va som f-n! Måste väl va jag som är så bra att jag inte behöver bättre ^^ Nej så är det nog inte men vad kör du med då?
Publicerat Maj 6, 201214 yr Fick du den? Kan du ge dej fan på, tog den tre gånger med Nikon D50 Det va som f-n! Måste väl va jag som är så bra att jag inte behöver bättre ^^ Nej så är det nog inte men vad kör du med då? Just nu Mirage T4 ProExtra.. men de är en rejält påkostad variant så det vore fusk att jämföra. Men jag tror jag skrev om Gamebore.. får du tag i deras WhiteGold med blyhagel så tror jag du kommer att uppleva en viss... skillnad! Mvh!
Publicerat Maj 16, 201214 yr Ja nu e de slut på krågejakten ett tag. Får minnas denna dag som var den bästa i år.
Publicerat Juni 6, 201214 yr O när kråkorna tryter får truten bju till. Jaktbara (skyddsjakt) ett tag till innan äggen kläcks. 68st vart de idag + 1korp =) REKORD! Vart lite trångt i gömslet
Publicerat Juni 6, 201214 yr Mysmorgon? Lite lagom resultat som det känns, inte så mycket att släpa på Mvh!
Publicerat Juni 6, 201214 yr Skjutit slut på plugg?? Tocket tok Börjar fundera på att göra en ny raid på tippen men nu känns det tveksamt som fan så vi lär väl vänta tills efter midsommar eller något. Mvh!
Publicerat Juni 6, 201214 yr MMm. Aldrig hänt förr o trodde inte det skulle hända idag heller. Hädanefter ska de finnas en reservlåda i bilen (a`250st) Brukar bara ha 100st med i väskan.
Publicerat Juni 7, 201214 yr O när kråkorna tryter får truten bju till. Jaktbara (skyddsjakt) ett tag till innan äggen kläcks. 68st vart de idag + 1korp =) REKORD! Vart lite trångt i gömslet Inte undra på att du har ont i nacken! Hur skjuter du ur den där? Kaxig mängd fågel! S.
Publicerat Juni 7, 201214 yr De finns inget fast tak toker! Nacken har snarare fått de bättre i detta gömsle. Sätter bara taket övar halva. Kolla bilder på swedteams.....nånting.
Publicerat Juni 7, 201214 yr De finns inget fast tak toker! Nacken har snarare fått de bättre i detta gömsle. Sätter bara taket övar halva. Kolla bilder på swedteams.....nånting. Ok Ryms de 2 personer i den? Tar den lång tid att sätta upp?Går de att se igenom? S.
Publicerat Juni 7, 201214 yr Ryms gör de men om de e bekvämt vet jag ej. Inte hunnit testa. Jag köpte de mest för mig o jycken o vi får plats med råge. Nog tycker jag fönstren e lågt placerade o gömslet e för högt att se över sittandes. Så man får mickla lite så blir de bra. Skulle man behöva mer plats får man fälla ut de med naturlig bakgrund. Tar 1 sekund att fälla upp o 1min o fästa stormlinorna. Kolla in beskrivningen på Swedteams sida: http://www.swedteam.se/hide-out-wood-3-in-1.html
Publicerat Juni 9, 201214 yr Förstår verkligen inte varför korpen är fredad.. mer korp än kråka på sina ställen!!
Publicerat Juni 10, 201214 yr Det förstår inte jag heller, men här har dom minskat senaste tiden... dom trivs nog inte här.
Publicerat Juni 10, 201214 yr Sitter och ser på när de kalasar på min sista gris och räknar till 6 korpar nu och en kråka som flög förbi innan...
Publicerat Juni 17, 201214 yr Någon som testat dessa ? skrämmande verklighetstrogna... http://www.racerback.se/lockjakt/kraka-skata/bulvan-kraka-nrafud/
Publicerat Juni 17, 201214 yr Någon som testat dessa ? skrämmande verklighetstrogna... http://www.racerback...n-kraka-nrafud/ håller med riktigt verklighetstrogna och billiga
Publicerat Juni 17, 201214 yr Googlade lite, skulle vilja se bättre bilder på dem. Frammifrån och bakifrån.. Från sidan ser de lite sisådär ut.. Mvh!
Publicerat Juni 18, 201214 yr och om man råkar skjuta på dom går dom inte sönder dom reser sig bara upp igen och det gör inte en vanlig bulvan
Publicerat Juni 18, 201214 yr Ryms gör de men om de e bekvämt vet jag ej. Inte hunnit testa. Jag köpte de mest för mig o jycken o vi får plats med råge. Nog tycker jag fönstren e lågt placerade o gömslet e för högt att se över sittandes. Så man får mickla lite så blir de bra. Skulle man behöva mer plats får man fälla ut de med naturlig bakgrund. Tar 1 sekund att fälla upp o 1min o fästa stormlinorna. Kolla in beskrivningen på Swedteams sida: http://www.swedteam....ood-3-in-1.html Jag spanade in detta gömsle tidigare. Hur tycker du att det fungerar?? Det verkar så jäkla smidigt att slå upp om man håller på o rekar bra kråk plattser. /Larsa
Publicerat Juni 18, 201214 yr Finns en del punkter att förbättra men överlag funkar det. Till uvjakt tror jag det skulle vara ypperligt.