Publicerat Februari 26, 20251 yr Detta är en populär post. Blev en fin lunchmacka i samband med inköp av gruppfika
Publicerat Mars 1, 20251 yr Författare Detta är en populär post. Lyxade till det med stekt saltsill idag!
Publicerat Mars 1, 20251 yr Detta är en populär post. 5 hours ago Dansken sa: Stekt fläsk och löksås Det åt jag igår, idag var det en fläskkotlett med brunsås!!
Publicerat Mars 2, 20251 yr Detta är en populär post. Blodbrödssoppa med fläsk och harkött, när åt ni det senast?
Publicerat Mars 3, 20251 yr Detta är en populär post. Till kvällsmat blev det ljusugnsbrödsmörgåsar med rökt rådjursbog och rökt älghjärta som pålägg.
Publicerat Mars 23, 20251 yr Hemlagat skrov typ. Hamburgare på älgfärs fick en stund i röken då den ändå var igång. Friscobröd, max original dressing, bacon, ost sallad, sweet&Smokey bbq sås, rödlök, svartpeppar etc. Pommes kördes i fritösen.
Publicerat Mars 23, 20251 yr Författare Detta är en populär post. Var ju iväg till Ånge och tittade på en taxvalp igår och då jag hatar att åka E4 så åkte jag det som kallas för "Tidernas väg" och kom tillräckligt nära för att besöka Björk & Co i Färila för påfyllning av rökta-sidfläsk-förrådet men hittade också en fin rimmad fläsklägg som kokades idag. Hade inte kålrot hemma men väl mjölig potatis så det fick bli Lapskojs idag som ju också är gott!
Publicerat Mars 23, 20251 yr Detta är en populär post. Potatisgratäng fläsk ytterfile i två varianter. En varmrökt Hank's rub och en körd i ugnen med timjan, vitlök, honung etc. Gräddtårta med jordgubbar som 15 åringen gjorde.
Publicerat Mars 31, 20251 yr Detta är en populär post. Kebabpizza med vitlökssås på San Remo pizzeria i Torslanda då änna Sjukt seg efter helgens strapatser och även tidsomställningen så vill ”belöna” mig med detta.
Publicerat Mars 31, 20251 yr Quesadillas med rökt järpe och rökt rådjursfile lite färsk timjan också. Sallad och lite tortillachips på sidan.
Publicerat Mars 31, 20251 yr Detta är en populär post. Jag brände på kalvfiléerna från styckningen igår. Till dom var det hemmagjord potatissallad och även hemmablandad pesto med mycket ramslök. Satt som en smäck👍
Publicerat April 1, 20251 yr Sotgrillad chililax åt som wrap med sallad, rostade solrosfrön och creme fraiche som fått goa till sig över natten med ugnsrostad vitlök och lite annat Tog en ljusugnsbröd macka med chili laxen efter.
Publicerat April 2, 20251 yr Författare Detta är en populär post. Ugnsbakad hälleflundra med brynt smör, rostad mandel och kokt potatis blev dagens idag.
Publicerat April 4, 20251 yr Egengjord choritzu, potäter och lite rester blev det idag. Lite rött till det👍