Publicerat Juli 14, 20241 yr Dagens frukost på en hotellrestaurang i närheten. C är hopplöst dålig på att prova nya saker och åt inget från det digra utbudet förrän vi beställde in vattenmelon på slutet Fantastiskt god mat och prisvärd (480 RMB för allt). Doppas i sojamjölk: Jepp
Publicerat Juli 14, 20241 yr Förklara gärna vad dom olika rätter är och hur det smakar... Det set gott ut
Publicerat Juli 15, 20241 yr 13 hours ago Dansken sa: Förklara gärna vad dom olika rätter är och hur det smakar... Det set gott ut Blir svettigt med så många rätter Kan försöka vara lite mer restriktiv framöver. Men fågeln var tydligen tillagad på liknande sätt som grisen du nämnde. Krispigt skinn men inte mycket kött att tala om, och jag är ingen fan av att sitta och tugga på ben för att få loss nåt gram ätbart.
Publicerat Juli 19, 20241 yr Detta är en populär post. Hälsoresan fortsätter Dagens brunch - allt var fantastiskt gott. Typ grönsakssushi: Skaldjur och spenat Diverse grönsaker Räkor i nån sås med senap Olika svampar samt vitlökshalvor Nån form av skum bulle med Durianfrukt Dumplings Fiskhuvudgryta med några hundra vitlöksklyftor Sockergriljerad gris
Publicerat Juli 19, 20241 yr Är det typ nån buffe' eller vräks det fram på bordet så där? Det vore spännande att pröva 👍
Publicerat Juli 19, 20241 yr 55 minutes ago Dansken sa: Är det typ nån buffe' eller vräks det fram på bordet så där? Det vore spännande att pröva 👍 Det är handplockad beställning från menyn. Sen kommer de in en efter en med x minuters mellanrum.
Publicerat Juli 22, 20241 yr Detta är en populär post. Ringduva lök potatis bacon grädde i Mancornern
Publicerat Juli 27, 20241 yr Detta är en populär post. Blev rostbiff från någon lokal dov på grillen idag. Det allra mesta på tallriken var faktiskt lokalproduserat😊
Publicerat Juli 27, 20241 yr Detta är en populär post. Lite annorlunda middag idag, men mycket god. Stekta nektariner, bacon, lök samt körsbär, sallad, valnötter och burrata. Rekommernderas! 😋
Publicerat Juli 29, 20241 yr Detta är en populär post. Efter tre veckor med kinesisk mat i alla dess former var det skönt att sätta tänderna i en medium rare steak nu till middag, och några grillspett med lamm
Publicerat Juli 30, 20241 yr 17 hours ago exabit sa: Efter tre veckor med kinesisk mat i alla dess former var det skönt att sätta tänderna i en medium rare steak nu till middag, och några grillspett med lamm Om det smakade bara hälften så gott som det såg ut på dina bilder skulle jag med glädja äta kinesisk mat i en månad 😉
Publicerat Juli 31, 20241 yr Detta är en populär post. Äggröra och tysk korv för första gången på över tre veckor Sjukt kass bild men så gott
Publicerat Augusti 24, 20241 yr Jonssons köttfärsbiffar från 3 kg köttfärs. Några till middag och resten till höstens älgjakt istället för korv.
Publicerat Augusti 24, 20241 yr Detta är en populär post. Stekta räkor i grädde o vitlöksbröd.. löjligt gott 😍
Publicerat Augusti 24, 20241 yr Detta är en populär post. Varmrökt lax och räkor, nypotatis och romsås
Publicerat September 2, 20241 yr På 2024-08-30 at 19:06 kkjon sa: Smaskens 🥰 Glädjer mig att du dricker riktigt brännvin.
Publicerat September 2, 20241 yr 1 hour ago OlaK sa: Glädjer mig att du dricker riktigt brännvin. Självklart dricker man överstebrännvin, är nästan ett måste när jag jobbar åt barnbarnbarnet till Översten som satte ihop receptet. Sen är den jäkligt god också