Publicerat September 24, 201312 yr Imorrn är det dags att dra... Hoppas på många svarta, men fisket verkar ha varit ganska dåligt idag. Många som verkar ha fått riktigt dåligt. Har vattentemperaturen nåt med saken att göra kanske? Är ju fortfarande 16 grader i vattnet. Skickat från min HTC One med Tapatalk 4 Vart dåligt fiske för oss med, ingenting i våra idag och man kan knappt ta sig fram mellan alla välen. Folk sätter dem mitt i farlederna, blir kul när fartygen drar förbi
Publicerat September 25, 201312 yr Blir mycket att dragga efter sen... Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
Publicerat Oktober 8, 201312 yr Åkte på en en liten resa ned till Strömhult med flugfiske klubben för att fiska grov regnbåge under en heldag med övernattning. Gick sådär för mig, var lite seg sen kvällen innan Men jag tog med mig två hem med topp på 2.6 kg, en öring på 2.5kg som fick gå tillbaka och en missbildad båge som var mer lik en guldfisk
Publicerat Oktober 8, 201312 yr Skicka upp akvariefisken till Jonsson, skulle han tycka om.Det är den enda lovliga öringen vi får ta här nere nu då havsöringen är fredad och leker just nu.
Publicerat Oktober 8, 201312 yr Skicka upp akvariefisken till Jonsson, skulle han tycka om. Jag tror risken finns att han kommer att hetsa upp sig lite. Men jag är övertygad om att fisken kommer till nytta som rävåtel om han får den.
Publicerat Oktober 9, 201312 yr Skicka upp akvariefisken till Jonsson, skulle han tycka om. Haha! Han skulle få dom i retur så att jag inte behöver skita ned mig med sådana broilers.
Publicerat Oktober 9, 201312 yr Det är den enda lovliga öringen vi får ta här nere nu då havsöringen är fredad och leker just nu. Detsamma i norr. 14/10 släpps den igen. http://www.kalix.se/templates/Page____11561.aspx
Publicerat Oktober 9, 201312 yr Jag tror risken finns att han kommer att hetsa upp sig lite. Men jag är övertygad om att fisken kommer till nytta som rävåtel om han får den. Något annat duger den väl inte till? Inte människoföda iaf. Men fjällrödingen som jag fick i samband med dagen innan älgjakten började är god o duger gott åt mig. 10 kg prima vara.
Publicerat Oktober 9, 201312 yr Detsamma i norr. 14/10 släpps den igen. http://www.kalix.se/templates/Page____11561.aspx Här får vi inte fiska öring under hela vinterhalvåret så öring premiären är den 1/4 2014. Något annat duger den väl inte till? Inte människoföda iaf. Men fjällrödingen som jag fick i samband med dagen innan älgjakten började är god o duger gott åt mig. {style_image_url}/attachicon.gif 2013-09-06-175.jpg 10 kg prima vara. Fisk ska man ju fiska upp själv annars kan man ju inte kalla sig för fiskare!
Publicerat Oktober 9, 201312 yr Här får vi inte fiska öring under hela vinterhalvåret så öring premiären är den 1/4 2014. Fisk ska man ju fiska upp själv annars kan man ju inte kalla sig för fiskare! Det beror på islossningen i älven.
Publicerat November 2, 201312 yr Ny fiskefilm ute ! och denna gång mycket tid nerlagd så gilla och prenumerera gärna ! uppskattas mycket ! Långfilm är det också (37 min ) hoppas ni gillar den
Publicerat November 2, 201312 yr Fin film Linus! Lite väl mycket pinnar. Ingen gös vad jag såg mer än den i slutet. I o f s så drog jag playknappen framåt mellan varven.
Publicerat November 2, 201312 yr Fin film Linus! Lite väl mycket pinnar. Ingen gös vad jag såg mer än den i slutet. I o f s så drog jag playknappen framåt mellan varven. nej de var bara med 2 gösar. blev inte mycket gösfiske i sommar
Publicerat November 29, 201312 yr Imorrn ska då ska det äntligen anglas Kul! Synd att ingen gör det här uppe och ingen som har mört till salu heller. Har du gott om mört nu? Visst hade du egen mörtstuga?
Publicerat November 29, 201312 yr Kul! Synd att ingen gör det här uppe och ingen som har mört till salu heller. Har du gott om mört nu? Visst hade du egen mörtstuga? Japp! jag fiskar mört själv och fått några hundra nu!
Publicerat November 29, 201312 yr Nej, det är från 21/9. Den som gissar rätt på sträckan vinner 2 skeva Remington rekylklackar
Publicerat November 29, 201312 yr Imorrn ska då ska det äntligen anglas redan ?? är avis på dig ta det lugnt på isen bara! säkerheten först hur tjock är isen nu ?
Publicerat November 30, 201312 yr redan ?? är avis på dig ta det lugnt på isen bara! säkerheten först hur tjock är isen nu ? Den är 15cm på den sjö jag ska fiska på idag!