Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hur mycket pengar får EN varg kosta ?

Featured Replies

Publicerat

Ingen som har en pickup som smälter in? Då skulle det gå att fånga henne och köra ner henne till Bryssel. Har hört från rätt säkra källor att vargstammen i Bryssels parkområden inte når GYBS.  :thumbsup:

Haha! :thumbsup:

• Svar 550
  • Visningar 81,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Hej Svea Linnea och välkommen till jaktsidan! Nej, det tycker vi verkligen inte och det är delvis därför vi ofta är upprörda över hur man tycks kunna hälla precis hur mycket pengar som helst på v

• "Mina åsikter grundar sig i hur jag bor och vilka möjligheter jag har, för mig är det viktigare att ica har öppet till 22 än att alla får jaga med hund över hela landet." Av just denna anledningen sk

• Intressant att samlingar och möten kostade mer än allt annat! Hade de kravaller som blev tvunget att slås ned med rysk kaviar och Champagne??

Posted Images

Publicerat

Har en stor fet US pic up,fånga iná så tar vi en tur till Belgien,så kan vi stanna på bordershop på hemvägen! :biggrin:

Publicerat

Har en stor fet US pic up,fånga iná så tar vi en tur till Belgien,så kan vi stanna på bordershop på hemvägen! :biggrin:

Sakta i backarna sådant borde vara olagligt!!

När man ändå har en planerad rutt av sådana mått borde man sammåka i miljösynpunkt!! 

Minst full bil!! bättre för miljön och mer Gybs!

Publicerat

Kom upp så klurar vi ut hur vi kan fånga henne!

Sakta i backarna sådant borde vara olagligt!!

När man ändå har en planerad rutt av sådana mått borde man sammåka i miljösynpunkt!! 

Minst full bil!! bättre för miljön och mer Gybs!

På vägen ner så kan vi plocka upp fler, bara koppla några gråben så hystar vi in dom på flaket. :thumbsup:

Kanske det går att ordna så att det går att få en platta öl i retur för varje gråben!? :wink:

Publicerat

Nu har den rödhåriga passerat Kramfors för en hel del timmar sen. Verkar ha bråttom hem, kanske är rejält hungrig :thumbsup:

Publicerat

Stor hytt"SuperDuty Lariat Crew Cab"långt flak! :yes:

Publicerat

Det här måste ju gå att göra en film av va? Skall bli otroligt intressant att se vad dem gör av henne.

Publicerat

En film om när vi skjutsar ner henne till Bryssel å stannar i Puttgarten å handlar öl å brännvin,menar du??? :woot:

Publicerat

Jag gläds av den höga farten chansen att hon hunnit para sig känns mindre då, för kan inte se någon vits med flytten mer än att man hoppats få tiken parad.

Publicerat

Har du aldrig hört talas om "gångstånd"?? :tongue:

Publicerat

Hon e ju snabbare än SJ!

Publicerat

Hon e ju snabbare än SJ!

Det är väl ingen konst direkt...

Publicerat

Det är väl ingen konst direkt...

Hon håller nog planerat tidsschema hem till Junsele.

Publicerat

Rätt i planeten!Kolar´n! :thumbsup:

kanske kommer tusentals turister från EU för att beskåda nästa stora fiasko inom unionen som om inte Euro fiaskot räcker,ha,ha,ha,ha, :yucky:

Och fortfarande far skåpbilarna ut genom vår landsgräns fullastade med stöldgods utan att tullen ens får titta i skåpet,har iof inte med vargen att göra men ger ett bra perspektiv hur logiken fungerar i vår kära union,NÄ ÅT HELVETE med skiten!! :woot:

Publicerat

Jag avstår frivilligt att rösta,detta är ju för fan pinsamt för de så kallade lärde inom viltvård,förpassa både "vargexperter"å andra potentater i detta spektakel tillsammans med vargtiken till ett bevakat instängslat ställe,typ,Gulag! :wallbash: :sad: :verymad:

Publicerat

Ja direkt ! Är det inte ett hot då vet inte jag var gränsen går!

Ja visst är det det. 

Publicerat

Det är inte ens lönt att försöka med polisanmälning av sånt,dom lägger det bara underst i högen ändå,som med allt annat som stör oss vanliga,dom dricker bara kaffe å äter wienerbröd när dom inte tar oss vanliga för fortkörning,det är väl ugnefär vad dom duger till,eller? :pinch:

Nu ska jag passa på att sticka ut ännu mer,Svenska polisen är nog en av de odugligaste kårer i världen,JA nu har jag sagt det å står för det också.

Allt som stulits hos oss genom åren så har dom inte lyckats en enda jävla gång  att reda ut det!!men fortkörning det ser dom till att man torskar på då å då,det är dom jävligt duktiga på. :thumbsup:

Har en kompis som är pensionerad polis,hoppas han inte läser detta,men trots det så håller han nog med mig ,delvis iallafall! :biggrin:

Publicerat

Läste senaste nytt,hon är nästan hemma,stackars djur,ja faktiskt! för även om jag önskar ett vargfritt Sverige så´kan jag inte annat än känna empati för henne.

det kan inte vara vare sig etiskt eller moraliskt att utsätta ett djur för dessa påfrestningar.Finns det ingen jävla "djurskyddsombudsman"som kan sätta stopp för det här vansinniga djurförsöken,dessutom utförda av "gräddan"av de kunniga på området i detta land.SKAMLIGT i allra högsta grad och att vi,resten av befolkningen låter det fortgå! :verymad:

Som jag ser det finns bara 2 alt.Skjut henne eller flytta henne till nån djurpark där hon kan fortplanta sina "värdefulla"gener!!

FY FAN för Svensk Rovdjurspolitik och dess lakejer :sick: