Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vildsvinsförvaltning - hur gör du?

Featured Replies

Publicerat

Finns ett gamal "godag yxskaft" som ligger i nivå för Nobel pris i litteratur jämfört med handlignsplanen dom svettats fram :biggrin:

försök se det roliga

Vad står det i planen? skjut kulltingar för att behålla nivån, skjut hondjur för att minska nivån, hela planen är en konstruktion för att få in den vanliga svenska älgjakts metoden i grisjakt.

Redan idag så känner jägare varandra på markerna, ringer varandra för att få dit bra hund osv. så vad står det i planen? jo godag yxskaft :)

• Svar 153
  • Visningar 21,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Nu skall jag prata ur ett lokalt perspektiv, det uppländska. Man kan ju säga att vi är det nordligaste landskapet som håller en, iaf bitvis riktigt tät vildsvinstam.    Men vi tillhör också den mind

• En sak som jag tycker man ska tänka på i allq lägen, både vildsvin men även annat vilt.. Det är att bönder har jord- och skogsbruket som sitt levebröd.. Medans många jägare har jakten som en hobby.. S

• Vargen ser till att jag inte kan jaga med hund oavsett vilt. Väljer jag att jaga gris med min hund så är det mitt val, Agust 84 som vill jaga hare med sin stövare behöver inte oroa sig för att jag ja

Publicerat

Walnestedt,

du har pm; läs det.

Publicerat

Nu börjar det bli lite ordning på tråden här, om man bortser från en viss provokatör, väldigt trevlig och intressant läsning!

• 3 weeks later...