Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ut med den rödgröna röran!

Featured Replies

Publicerat

Lite osäker på hur det ligger till nu, men jag tror risken för dig om du är en trist medelsvensson är marginellt större. Såvida du inte har ett barn som befinner sig runt gängmiljön. 

Men aftohoran, exploateringen och högermedia gärna målar upp det som att det är "dom andras fel"

Sluta helgknarka så är det löst ;)

(Ekonomiska intressen styr både våran relation till gäng, och gängens tillgång till pengar.  )

Jag har ingen lösning på problematiken, men gissar på att juh tidigare du motar upptag till gängen, destå bättre är det .. men säg det till någon på högerkanten och få dom till att hålla med, är nog svårt, att få dom till att göra något som kostar, omöjligt.

• Svar 3,6k
  • Visningar 237,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Publicerat

Väl skirivit som vanligt!:thumbsup:

Publicerat

Väl skrivit som vanligt!:thumbsup:

Publicerat

Publicerat
Just now Islänningen sa:

Tja, en liiiiten grön dutt kan man kanske sätt apå handläggningstiderna.

Då blir det bara en punkt i så fall och inte mer! På 90- & fram till 2010 och kanske några år till så fick vi licensen inom ett dygn. Bad du snällt så kunde du få licensen samma dag i Kalix. Det kallar jag för service. :thumbsup: Jag har inte köpt någon mer bössa sedan 2010.

Publicerat
19 hours ago lsjonsson sa:

Akut kris inom mp när Stenevi nobbar presskonferens och skyller på barn hemma???

Fantastiskt.

Om man inte kan arbeta i hop med sina egna partikamrater, hur ska man då förväntas samarbeta med folk med andra politiska värderingar i en regering ?

Tänk om en annan skulle göra så på jobbet....... Jag gillar inte nya svetsaren så jag åker hem med fullt betalt till jobbet ändrar sig.

Publicerat

Hennes stackars unge som krävde hennes omedelbara närvaro torde ju i princip vara inlagd på sjukhus sedan igår kväll.. och stackars Märta tvingades ta ngn av sina värsting BMWbilar raka spåret till sjukan typ.. Oj oj oj vad media borde borra i detta!!  

Publicerat
2 hours ago Järven sa:

Fantastiskt.

Om man inte kan arbeta i hop med sina egna partikamrater, hau ska man då förväntas sammarbeta med folk med anda politiska värderingar i en regering ?

Tänk om en annan skulle göra så på jobbet....... Jag gillar inte nya svetsaren så jag åker hem med fullt betalt till jobbet ändrar sig.

Ja visst är det det! Vi hoppas att det rasar ihop totalt inom mp och att dom inte kan enas. Med andra ord KAOS.:laugh:

Publicerat

Tycker denna var talande..

Tycker ALLA partier ängar för mkt tid med att prata skit om "dom" andra.

393993708_18315840274107193_6884843146570053145_n.jpg

Publicerat

På tal om talande.

MarkTwainLttareattlura.............thumb.jpg.00ef11545584026178ecd7ff92936188.jpg

Faktum är väll att de som ställt till det är INTE är recept på lösning, att ge dem möjligheten att göra om och göra ännu mer fel. Nä! Det är de inte skaftade för, hur mycket de och medlöpande media än påstår det. Att konstant göra fel och sedan propagera att de är de enda som vet och har lösningen är bara dumt. Snällt formulerat. /P

Publicerat
7 hours ago Hipshot sa:

Oj oj oj vad media borde borra i detta!!  

Jo, men V, MP och FI brukar av tradition oftast kelas med silkesvantarna på av media.

Snacka om dubbelmoral, ägs bara BMW bensin och Disel i hennes familj (i alla fall har det varit så) samtidigt som hon med näbbar och klor vill hindra dig och mig att pendla till jobbet med allt som inehåller förbränningsmotor.

Publicerat
8 hours ago Järven sa:

"Vi har varit naiva" 😁

Absolut!:laugh:

Publicerat

Publicerat
På 2023-10-24 at 07:57 lsjonsson sa:

IMG_20231024_075400911.thumb.jpg.d2653b2ed7e69a95d39a0bbd8bbcf55e.jpg

Källa: Ledare i dagens Norrbottens-Kuriren.

https://kuriren.nu/bli-prenumerant/artikel/rgv43x7r/nk-1m1kr_s_23

Med andra ord så är det KAOS i MP.:laugh:

Usch man vill spy varenda gång när man ser henne,och det ser alltid ut som att hon Hån ler mot svenska folket!!

Publicerat
7 minutes ago stefan sa:

Usch man vill spy varenda gång när man ser henne,och det ser alltid ut som att hon Hån ler mot svenska folket!!

Jag håller med dig! Hagga!:thumbsup: