Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Er hunds senaste framsteg!

Featured Replies

Publicerat

... ;D... Grattis Gunilla och Raymond!... jätte kul!...  ;D

• Svar 269
  • Visningar 20,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Min Setterpojk blev i helgen far till inte mindre än tolv  :o välskapta valpar...

Publicerat
Min Setterpojk blev i helgen far till inte mindre än tolv  :o välskapta valpar...

Grattis niak till alla barnbarnen! Ordna med foton på hela kullen. Parningsavgiften blir det ett valpris el. per st. Jag vet en som tog per st. 1000:- och han fick 10`kr i näven. :D

Publicerat

Hade in i det sista funderingar om jag skulle ta en valp eller inte.Bestämde så mig för att ta pengarna (valppris).Kan känna ett hugg av ånger men det är inget bra läge för mig att ta valp i redan i år.Bilder finns här:http://myrhedens.just.nu/  under "valpar".

Publicerat

ska man inte betala underhåll till alla barnen  ;)

Publicerat
Hade in i det sista funderingar om jag skulle ta en valp eller inte.Bestämde så mig för att ta pengarna (valppris).Kan känna ett hugg av ånger men det är inget bra läge för mig att ta valp i redan i år.Bilder finns här:http://myrhedens.just.nu/  under "valpar".

Okej! :D

• 3 weeks later...
Publicerat

Senaste fram stegen som är fångade på bild är lite vatten apportering (spontan). Kul som fan tycker vi båda och hade jag haft en svans så hade den gått lika fort som hundens ;). Gangstern är nu 4 månader.

post-1306-1183142175_thumb.jpg

Publicerat
Senaste fram stegen som är fångade på bild är lite vatten apportering (spontan). Kul som fan tycker vi båda och hade jag haft en svans så hade den gått lika fort som hundens ;). Gangstern är nu 4 månader.

post-1306-1183142216_thumb.jpg

Publicerat

post-1306-1183142250_thumb.jpg

Publicerat

;D..härligt å se!..... riktigt bra bilder!...  ;D

Publicerat

Han verka trivas som fisken i vattnet. :D

Publicerat

Härligt att se!

Min resa till vattenapportering börja med shorts, köttbullar o Denniskorv  :-  ::)

Men idag ser han nästan ut som din hund gör :)

Otroligt härligt att se glädjen i en unghund.

TAck för visade bilder!

Publicerat

Jo det vart bra bilder, rätt ögonblick också. Hoppas glädjen sitter i så blir det förmodligen enklare längre fram.

mvh

Publicerat
Jo det vart bra bilder, rätt ögonblick också. Hoppas glädjen sitter i så blir det förmodligen enklare längre fram.

mvh

Jepp! Det gäller att vara beredd med kameran i rätt sekund.

:D

Publicerat

Mitt odjur avrättad en vattensork igår ::) vid prommenaden kastade hon sig plötsligt ut i hög gräset och kom ut med en sork i käften, ett par snabba ruskningar med huvudet så var det klart... grrrrrrrrrrrrrrrrr!

Publicerat
Mitt odjur avrättad en vattensork igår ::) vid prommenaden kastade hon sig plötsligt ut i hög gräset och kom ut med en sork i käften, ett par snabba ruskningar med huvudet så var det klart... grrrrrrrrrrrrrrrrr!

Det var snabba tag. :D

Publicerat

Hedda har haft lite vattenskräck som nu är försvunnen och hon badar som aldrig förr. Apporterar även kanon i vatten och på land. Lämnar i handen varje gång! :)

Publicerat

Smiter inte lika ofta från tomten längre,utan ligger mer på altanen och solar,fan jycken börjar ju bli normal :D

• 2 weeks later...
Publicerat

1-7.jpg

2-5.jpg

Lite bilder från träningen!  ;)

Publicerat

Snyggt och ett riktigt bra grepp i dummien också. Kul när det fungerar.

mvh

Publicerat

Den äldre jämt-tiken gick i går ett viltspår på 800 meter, med 5 vinklar och 2 längre bloduppehåll, som legat 7 timmar, så jag börjar fundera på att gå viltspårsprovet med henne nu i sommar  :)

Så får man ta de tre unghundarna senare i höst..

Publicerat

Det där ser ju riktigt bra ut. Kul när det flyter på så bra med träningen och leken.

Lycka till ifs!

:D

Publicerat

;D.. skriver lite här osså ang min Eros!.. han har nu klarat av tillsamands med mej å bli certifierad på eftersök på Björn!...  ;D ;D ;D.. min "lilla" killes senaste framsteg!...  ;D ;D ;D ;D

mvh Mamre!...

Publicerat
;D.. skriver lite här osså ang min Eros!.. han har nu klarat av tillsamands med mej å bli certifierad på eftersök på Björn!...  ;D ;D ;D.. min "lilla" killes senaste framsteg!...  ;D ;D ;D ;D

mvh Mamre!...

Kul thomas! Grattis en gång till! :D

Publicerat

mvh Mamre!...

Grattis  :)

VI ska testa 2 i augusti på björn, så vi hoppas på samma resultat  ::)