Publicerat Februari 9, 20179 yr 1 hour ago lsjonsson sa: Där håller jag inte med dig! Det är lugnt, det behöver du inte.
Publicerat Februari 16, 20179 yr Kolla in https://www.instagram.com/threegenerationshunting/ för foton om jakt och vilt!
Publicerat Februari 18, 20179 yr en bild från mobilen där handkikaren fick agera zoom. Och en från gårdsplanen på jobbet när maskinerna helt plötsligt ställde upp sig.
Publicerat Februari 18, 20179 yr 12 minutes ago kkjon sa: en bild från mobilen där handkikaren fick agera zoom. Och en från gårdsplanen på jobbet när maskinerna helt plötsligt ställde upp sig. Returaren står å lurar bakom kubiktanken, listig som vanligt de där äldre.
Publicerat Februari 21, 20179 yr Någon som kan minnas vart en humoristisk bild där man presenterar sängkamraterna för olika vapenfabrikat? alltså ganska roligt om man vill skoja med en homofobisk man som precis skaffat sig en Blaser...
Publicerat Februari 21, 20179 yr 1 hour ago Engelbrekt sa: Någon som kan minnas vart en humoristisk bild där man presenterar sängkamraterna för olika vapenfabrikat? alltså ganska roligt om man vill skoja med en homofobisk man som precis skaffat sig en Blaser...
Publicerat Februari 28, 20179 yr Detta är en populär post. Skrev en liten trudelutt i min dagbok från mitt allra första flugfiskepass, men tyckte bilden här hemma i fototråden.
Publicerat Februari 28, 20179 yr Först kom en störtskur med regn, det gick över till snöblandat och sen föll stora feta och vita lappvantar. Det hela var över på ca 20 minuter och sen blev det så här...
Publicerat Mars 1, 20179 yr Snygga foton Shamani o Filip! Här är mitt bidrag för idag o det kommer mer ända tills imorgon em. el. kväll. Snödjupet är närmare 1 m nu på baksidan i orörd snö. Fri avhämtning till den som vill ha! Om inte annat så är det snart dags att ta hit en traktor som får forsla bort den mesta snön om man ska ha gräsmattan snöfri till midsommar nedanför köksfönstret. Norrsida.
Publicerat Mars 1, 20179 yr 3 hours ago lsjonsson sa: Snygga foton Shamani o Filip! Här är mitt bidrag för idag o det kommer mer ända tills imorgon em. el. kväll. Snödjupet är närmare 1 m nu på baksidan i orörd snö. Fri avhämtning till den som vill ha! Om inte annat så är det snart dags att ta hit en traktor som får forsla bort den mesta snön om man ska ha gräsmattan snöfri till midsommar nedanför köksfönstret. Norrsida. Jag är så glad att all den där snön är hos dig och inte hos mig.
Publicerat Mars 1, 20179 yr Just now shamani sa: Jag är så glad att all den där snön är hos dig och inte hos mig. Du får den av mig o sedan behöver ni ju höja grundvattnet i söder så ni kan ju behöva all snö som finns i Norrbotten så det stiger kanske 1 m ändå till slut.
Publicerat Mars 1, 20179 yr 5 minutes ago shamani sa: Skicka du hit den. Det är så milt så den kommer att smälta bort fort... Ja, det kan jag väl men du får bet. frakten
Publicerat Mars 1, 20179 yr 19 minutes ago lsjonsson sa: Ja, det kan jag väl men du får bet. frakten Nä, nä!
Publicerat Mars 3, 20179 yr Detta är en populär post. Gåsevadholms slott den 31/7 i fjol. En vy att se fram emot i dessa dagar
Publicerat Mars 3, 20179 yr Riktigt fint o kul att få se strömmande vatten säg, men i norr lär det at några månader till. Typ slutet på April-början på Maj o det beror på när isen går på älven.
Publicerat Mars 3, 20179 yr Foto från bilen idag på E4-bron över Kalix älv. Riktigt fint o skönt väder o -7. Det är nu det riktigt fina vädret kommer här på senvintern.
Publicerat Mars 3, 20179 yr 26 minutes ago lsjonsson sa: Foto från bilen idag på E4-bron över Kalix älv. Riktigt fint o skönt väder o -7. Det är nu det riktigt fina vädret kommer här på senvintern. Vad har hänt???? Hela älven brukar ju vara ett enda skoterspår i princip utan okörd snö (nysnö som orsakar bristen på spår). Tycker Isjonsson gott kan ta en bild på söndag så sörlänningarna får se hur vanlig snöskotern är här uppe. Btw kan man iom att detta är ett jaktforum tillägga att bilden ser ut att vara tagen ca 500m från världens största kråkfälla
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.