Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat
1 hour ago lsjonsson sa:

Där håller jag inte med dig!

Det är lugnt,  det behöver du inte. ;)

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Fina foton!:)

Publicerat

en bild från mobilen där handkikaren fick agera zoom.

20170214_075624.thumb.jpg.f52b3fb5dee7a1060dd38a4126995b97.jpg

 

Och en från gårdsplanen på jobbet när maskinerna helt plötsligt ställde upp sig.20170216_125551.thumb.jpg.968bdb4bce7230ea639837b6a2ff9774.jpg

Publicerat
12 minutes ago kkjon sa:

en bild från mobilen där handkikaren fick agera zoom.

20170214_075624.thumb.jpg.f52b3fb5dee7a1060dd38a4126995b97.jpg

 

Och en från gårdsplanen på jobbet när maskinerna helt plötsligt ställde upp sig.20170216_125551.thumb.jpg.968bdb4bce7230ea639837b6a2ff9774.jpg

Returaren står å lurar bakom kubiktanken, listig som vanligt de där äldre.

Publicerat

Någon som kan minnas vart en humoristisk bild där man presenterar sängkamraterna för olika vapenfabrikat? alltså ganska roligt om man vill skoja med en homofobisk man som precis skaffat sig en Blaser...

Publicerat
1 hour ago Engelbrekt sa:

Någon som kan minnas vart en humoristisk bild där man presenterar sängkamraterna för olika vapenfabrikat? alltså ganska roligt om man vill skoja med en homofobisk man som precis skaffat sig en Blaser...

FB_IMG_1475346672884.thumb.jpg.43e82478a8ed12e54fb79cf79c349676.jpg

Publicerat

Njäää...den där verkar lite snedvriden...men något liknande..

Publicerat

WP_20170225_10_28_43_Pro.thumb.jpg.feaba9ea4717f8a31b8e069ace690520.jpg

:thumbsup:

Publicerat

Kinesisk reklam för damunderkläder.:D

f53501e3e8763c5f5de96ada21de3fd7.jpg.ebe8df29ab27f19cbfad881b734340f8.jpg

Publicerat

Snyggt där Filip!:thumbsup:

Publicerat

Tackar! :) Väldigt beroendeframkallande fiske.

Publicerat

Först kom en störtskur med regn, det gick över till snöblandat och sen föll stora feta och vita lappvantar. Det hela var över på ca 20 minuter och sen blev det så här... ^_^

 

IMG_20170228_171849_01.jpg

Publicerat

Snygga foton Shamani o Filip!:thumbsup: Här är mitt bidrag för idag o det kommer mer ända tills imorgon em. el. kväll.

58b6db5cb92e8_WP_20170301_11_55_11_Pro1.thumb.jpg.d3303339012628f736d90067ed3e2bbc.jpg

Snödjupet är närmare 1 m nu på baksidan i orörd snö.:thumbsup: Fri avhämtning till den som vill ha!:P Om inte annat så är det snart dags att ta hit en traktor som får forsla bort den mesta snön om man ska ha gräsmattan snöfri till midsommar nedanför köksfönstret.:lol: Norrsida.

Publicerat
3 hours ago lsjonsson sa:

Snygga foton Shamani o Filip!:thumbsup: Här är mitt bidrag för idag o det kommer mer ända tills imorgon em. el. kväll.

58b6db5cb92e8_WP_20170301_11_55_11_Pro1.thumb.jpg.d3303339012628f736d90067ed3e2bbc.jpg

Snödjupet är närmare 1 m nu på baksidan i orörd snö.:thumbsup: Fri avhämtning till den som vill ha!:P Om inte annat så är det snart dags att ta hit en traktor som får forsla bort den mesta snön om man ska ha gräsmattan snöfri till midsommar nedanför köksfönstret.:lol: Norrsida.

Jag är så glad att all den där snön är hos dig och inte hos mig. :P

Publicerat
Just now shamani sa:

Jag är så glad att all den där snön är hos dig och inte hos mig. :P

Du får den av mig o sedan behöver ni ju höja grundvattnet i söder så ni kan ju behöva all snö som finns i Norrbotten så det stiger kanske 1 m ändå till slut.:rolleyes::P

Publicerat

Skicka du hit den. Det är så  milt så den kommer att smälta bort fort... 

Publicerat
5 minutes ago shamani sa:

Skicka du hit den. Det är så  milt så den kommer att smälta bort fort... 

Ja, det kan jag väl men du får bet. frakten:P

Publicerat
19 minutes ago lsjonsson sa:

Ja, det kan jag väl men du får bet. frakten:P

Nä, nä! 

Publicerat
7 hours ago shamani sa:

Nä, nä! 

Oh yes!:thumbsup:

Publicerat

Riktigt fint o kul att få se strömmande vatten säg, men i norr lär det at några månader till. Typ slutet på April-början på Maj o det beror på när isen går på älven.:thumbsup:

 

Publicerat

Foto från bilen idag på E4-bron över Kalix älv. Riktigt fint o skönt väder o -7.B) Det är nu det riktigt fina vädret kommer här på senvintern.:D

WP_20170303_11_24_13_Pro.thumb.jpg.ca9c7a2adcb346de18bd1eb441b56247.jpg

 

Publicerat
26 minutes ago lsjonsson sa:

Foto från bilen idag på E4-bron över Kalix älv. Riktigt fint o skönt väder o -7.B) Det är nu det riktigt fina vädret kommer här på senvintern.:D

WP_20170303_11_24_13_Pro.thumb.jpg.ca9c7a2adcb346de18bd1eb441b56247.jpg

 

Vad har hänt???? Hela älven brukar ju vara ett enda skoterspår i princip utan okörd snö (nysnö som orsakar bristen på spår). Tycker Isjonsson gott kan ta en bild på söndag så sörlänningarna får se hur vanlig snöskotern är här uppe.

Btw kan man iom att detta är ett jaktforum tillägga att bilden ser ut att vara tagen ca 500m från världens största kråkfälla :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.