Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Flickorna hoppar hopprep mellan plogkarmarna.

WP_20170417_17_22_32_Pro.thumb.jpg.ca62b49faeb245a84506a792251ffa47.jpg

:)

 

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Apropå haschplantor... Den här drar jag upp i viltvårdssyfte. Eller för att det är kul. Kanske grisarna gillar detta... Äppelodlingen i bakgrunden. 

58f79021d7b04_DSCN29851.thumb.JPG.4ed588d545182f53d908cf8127a63f3a.JPG

 

kkjon: Vätteros

Publicerat
4 hours ago lasse_c sa:

Apropå haschplantor... 

kkjon: Vätteros

tackar!

Publicerat

Dom ser ut så här :

ATT00039.jpg

Ja-ja-ja, vi har redan varit igenom hela det här med: "hur jag som håller på med vapen kan vara så oseriös att lägga ut en sån bild" på grankanalen....

Det var fågelfrön som självsådde i rabatten - och "no brain cells were harmed during this filming" ;)

Publicerat

HAHA! En lantbrukare odlade industrihampa hemmavid för några år sedan - varenda pundare/ hippi i kommunen var där och skördade nattetid. Gissar att dom blev rätt så besvikna när dom insåg att dom lagt tid och möda på något som orsakade lika häftigt rus som rödklöver :D

p.s Dom blir väldigt stora och ståtliga om dom får stå kvar, morsans fågelfrö genererade växter som kröp upp ovan hängrännorna på deras garage - småfåglarna gillade dem även på sommaren

/M

Publicerat

Ett frö från en säck fågelfrön hade grott och när vi fick besök av ett par poliser (vi tog hand om bortsprugna hundar för dom ibland) så fick vi veta vad som grott. :lol: 

Fina vart dom också! Och dom fick stå kvar för farbror blå. B)

Publicerat
På 2017-04-20 at 14:26 Maichel sa:

HAHA! En lantbrukare odlade industrihampa hemmavid för några år sedan - varenda pundare/ hippi i kommunen var där och skördade nattetid. Gissar att dom blev rätt så besvikna när dom insåg att dom lagt tid och möda på något som orsakade lika häftigt rus som rödklöver :D

p.s Dom blir väldigt stora och ståtliga om dom får stå kvar, morsans fågelfrö genererade växter som kröp upp ovan hängrännorna på deras garage - småfåglarna gillade dem även på sommaren

/M

var det inte ett tag som det var "olagligt" att odla industrihampa ? eller minns så jäkla fel

 

Publicerat
10 hours ago killer_mouse sa:

var det inte ett tag som det var "olagligt" att odla industrihampa ? eller minns så jäkla fel

 

Jo, men det är lagligt nu.

Publicerat

trevligt undra om en ska "plantera" lite i en kruka å ställa vid lokala pundarkvartarna

 

Publicerat
29 minutes ago killer_mouse sa:

trevligt undra om en ska "plantera" lite i en kruka å ställa vid lokala pundarkvartarna

 

:lol:

Publicerat

Tylösands strand den 22/4-2017 fotat med en Samsung Galaxy S720170422_145608.thumb.jpg.6a6cfdb90e4c3b5cca97bf1a2c6843f9.jpg

Publicerat

Snödjupet på baksidan i orörd snö idag 23/4-17. Ca 67 cm.:whistling::laugh: Ingen risk för lågt grundvatten här inte.:thumbsup:WP_20170423_14_45_11_Pro.thumb.jpg.1206d81159239340c3b5ae0a7fc56e09.jpg

Skrattande.jpg.33e7cf4f50237ea6295677ab0455d2e5.jpgSkrattande.jpg.33e7cf4f50237ea6295677ab0455d2e5.jpgSkrattande.jpg.33e7cf4f50237ea6295677ab0455d2e5.jpg

 

Publicerat

Mina jordgubbsplantor har övervintrat i balkonglådorna på balkongen. Såg idag att det är knoppar redan! :o

 

IMG_20170423_185113_01_01.jpg

Publicerat
4 hours ago shamani sa:

Mina jordgubbsplantor har övervintrat i balkonglådorna på balkongen. Såg idag att det är knoppar redan! :o

 

IMG_20170423_185113_01_01.jpg

Nysnö idag!

WP_20170424_03_42_00_Pro.jpg.470c2465dee1628191b46e221d2cd5c5.jpg

images.jpg.a576b9bd4f0f8c528a276c6060ae7e88.jpg

Publicerat

Vi har  haft snöblandat och kallt. Ovanligt att det är så kallt så långt in i april. Åtminstone så länge. 

Publicerat
7 hours ago shamani sa:

Vi har  haft snöblandat och kallt. Ovanligt att det är så kallt så långt in i april. Åtminstone så länge. 

I Kiruna är det normalt med detta väder men inte att vi ska ha kvar ca 67 cm snö såhär sent i april vid kusten. Förhoppningsvis så tar gårdagens blötsnö fart på snösmältningen nu.:thumbsup:

Publicerat

Detta nyckfylla aprilväder!:o

WP_20170426_13_42_20_Pro.thumb.jpg.d5bd03d51d25621a579fb13dcead07f0.jpg

Skrattande.jpg.67cabc9c45be97de541deb45b31e1565.jpgSkrattande.jpg.67cabc9c45be97de541deb45b31e1565.jpgSkrattande.jpg.67cabc9c45be97de541deb45b31e1565.jpg

Publicerat

Härligt Jonsson! Snart dags att ta fram broddarna igen? :lol:

/Willy

Publicerat
1 hour ago Bubs sa:

Härligt Jonsson! Snart dags att ta fram broddarna igen? :lol:

/Willy

Oh yes o det håller på ännu!:thumbsup:

Publicerat

Tror aldrig du får någon vår......... 

Publicerat
4 hours ago Takko sa:

Tror aldrig du får någon vår......... 

Nej, det blir sommar direkt!:thumbsup:

Publicerat
På 2017-04-26 at 23:43 Takko sa:

Tror aldrig du får någon vår......... 

I Kalix så kan den som vill åka skidor el. skoter på Kalix älv under Valborg o 1 Maj. Inte en antydan till islossning på Kalix älv.

WP_20170428_08_41_45_Pro 1.jpg

Syd E4-bron

WP_20170428_08_42_05_Pro 1.jpg

Norr samma bro.

Båten där nere som syns är en gissningslek när går isen (arrangeras av Lions) o i år kommer den att bli sen om inget drastiskt händer de närmaste dagarna.:D

Publicerat

Jag tror den ligger fastfrusen där till nästa år:P

Publicerat
1 hour ago Takko sa:

Jag tror den ligger fastfrusen där till nästa år:P

En ny istid är på G o kommer sakta men säkert att krypa ner över landet. Du har ju sett vilket knäppt väder du har haft den senaste tiden. Visst var det snö tidigare i veckan???:whistling::lol:

Publicerat
1 hour ago lsjonsson sa:

En ny istid är på G o kommer sakta men säkert att krypa ner över landet. Du har ju sett vilket knäppt väder du har haft den senaste tiden. Visst var det snö tidigare i veckan???:whistling::lol:

Haha, ja höglandet här är inte förskonat från möggel men nu är det ganska ok. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.