Publicerat Maj 20, 20179 yr Alltid kul med små öringbäckar som man kanske kan doppa en krok i........
Publicerat Maj 21, 20179 yr Inte så vacker bild som föregående men jag hade besök av Mickel igår. Hann precis få upp telefonen och ta en grynig bild.
Publicerat Maj 21, 20179 yr Detta är en populär post. 2 hours ago TekDr sa: Inte så vacker bild som föregående men jag hade besök av Mickel igår. Hann precis få upp telefonen och ta en grynig bild. Har du nån sorts "bigfoot" på besök ibland också? Kolla fotavtrycket ovanför räven...
Publicerat Maj 21, 20179 yr 26 minutes ago shamani sa: Har du nån sorts "bigfoot" på besök ibland också? Kolla fotavtrycket ovanför räven... Hehe! Ja, det är ett stort avtryck! Det är väl något som smyger runt där ute under nattens mörka timmar.
Publicerat Maj 23, 20179 yr Var vackert ikväll när solen gick ner. Fotade genom ett skitigt bilfönster....
Publicerat Maj 24, 20179 yr Denna råget verkar ha gått över tiden, men hararna är säkert bra ungmorskor...
Publicerat Maj 24, 20179 yr 5 minutes ago redtop sa: Vilken tjockis! Vi har en get som haft trippelkid de senaste åren, kanske är det hon.
Publicerat Maj 24, 20179 yr 2 hours ago Älgflugornas Herre sa: Denna råget verkar ha gått över tiden, men hararna är säkert bra ungmorskor... Hon var rejält tjock! Fyrlingar???
Publicerat Maj 24, 20179 yr Fem minuter hemifrån med bil. Nu känns det verkligen som att våren är här, snön har ramlat ner från träden! Möjligt det går att fiska redan i Juni!
Publicerat Maj 24, 20179 yr 40 minutes ago Burzum sa: Fem minuter hemifrån med bil. Nu känns det verkligen som att våren är här, snön har ramlat ner från träden! Möjligt det går att fiska redan i Juni! Fy sjutton! Där vill jag inte bo!
Publicerat Maj 24, 20179 yr 1 hour ago shamani sa: Fy sjutton! Där vill jag inte bo! Du får säga "fy fan" Det skulle jag ha gjort
Publicerat Maj 24, 20179 yr 2 hours ago Burzum sa: Fem minuter hemifrån med bil. Nu känns det verkligen som att våren är här, snön har ramlat ner från träden! Möjligt det går att fiska redan i Juni! Var är detta foto taget mellan tummen o pekfingret?
Publicerat Maj 24, 20179 yr Detta är en populär post. Det bästa fotot på min Loke enligt mig. kan bero på att det är nog ända gången jag lyckats få upp kameran medan han sitter stilla..
Publicerat Maj 24, 20179 yr 2 hours ago Dansken sa: Du får säga "fy fan" Det skulle jag ha gjort Det gjorde jag först, men skrev om....