Publicerat Juni 9, 20179 yr Det var inte länge sedan snön försvann o -graderna nattetid från tomten här i Kalix men snart blommar Häggen hos oss. Det går med en rasande fart med dagsljus 24 tim/dygn o sol. Sol ned 23.45 Sol upp 01.12
Publicerat Juni 11, 20179 yr ...och idag har Häggen blommat fortlöpande under hela dagen. Fotot togs vid 12-tiden idag.
Publicerat Juni 14, 20179 yr Detta är en populär post. Kvällsljuset över Vättern. Var inte fy skam igår... Var på väg norrut längs E4 vid solnedgång!
Publicerat Juni 17, 20179 yr På 2017-06-14 at 07:16 Galne sa: Kvällsljuset över Vättern. Var inte fy skam igår... Var på väg norrut längs E4 vid solnedgång! Solnedgången är fin över Vättern
Publicerat Juni 17, 20179 yr 6 hours ago Bubs sa: Vad är det översta mer än en målad trädstam el. vad det nu ska vara? Snyggt är det ändå. Skönt med ett svalkande bad.
Publicerat Juni 17, 20179 yr 3 hours ago lsjonsson sa: Vad är det översta mer än en målad trädstam el. vad det nu ska vara? Snyggt är det ändå. Skönt med ett svalkande bad. Vill ändra frågan till VAR är den bilden tagen... Har en känsla att man kört förbi det konstverket men minnet vill inte idag
Publicerat Juni 17, 20179 yr 6 minutes ago Abex sa: Vill ändra frågan till VAR är den bilden tagen... Har en känsla att man kört förbi det konstverket men minnet vill inte idag Så kan man också se det. Jag vet inte var det står el. om jag kört förbi det.
Publicerat Juni 17, 20179 yr 1 hour ago Abex sa: Vill ändra frågan till VAR är den bilden tagen... Har en känsla att man kört förbi det konstverket men minnet vill inte idag Den står intill e4an i Timrå. Strax efter flygplatsen, om man kommer norr ifrån. https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Y:et /Willy
Publicerat Juni 17, 20179 yr 1 hour ago Bubs sa: Den står intill e4an i Timrå. Strax efter flygplatsen, om man kommer norr ifrån. https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Y:et /Willy ...coh man ser det från E4:an? Sist jag åkte den vägen var 2010. Då kom jag söder ifrån. Ner åkte vi över Brunflo o hälsade på sista hundens uppfödare.
Publicerat Juni 17, 20179 yr 27 minutes ago lsjonsson sa: ...coh man ser det från E4:an? Sist jag åkte den vägen var 2010. Då kom jag söder ifrån. Ner åkte vi över Brunflo o hälsade på sista hundens uppfödare. Jadå, den syns tydligt från E4:an. /Willy
Publicerat Juni 17, 20179 yr 1 hour ago Bubs sa: Jadå, den syns tydligt från E4:an. /Willy Ok! Då vet jag det tills nästa gång man susar förbi Timrå när det nu blir.
Publicerat Juni 19, 20179 yr Detta är en populär post. Ålands hav kan göra sig bra vackert. När vattnet smälter ihop med horisonten på ena sidan och på andra sidan har man världens solnedgång. Mitt i allt det där så simmar det fantastiska fiskar.
Publicerat Juni 19, 20179 yr På 2017-06-19 at 17:23 ÅlandsFilip sa: Ålands hav kan göra sig bra vackert. När vattnet smälter ihop med horisonten på ena sidan och på andra sidan har man världens solnedgång. Mitt i allt det där så simmar det fantastiska fiskar. Vackert, f*n vilken grann lax !!!
Publicerat Juni 19, 20179 yr 1 hour ago ÅlandsFilip sa: Ålands hav kan göra sig bra vackert. När vattnet smälter ihop med horisonten på ena sidan och på andra sidan har man världens solnedgång. Mitt i allt det där så simmar det fantastiska fiskar. Fin solnedgång på övesta fotot! Riktigt fin lax Filip! Grattis!
Publicerat Juni 21, 20179 yr Lite bilder från saltstenen bakom gården. Hästhagen är 15 meter bortom stenen så de verkar trivas tillsammans älgarna och hästarna!
Publicerat Juni 21, 20179 yr Gudars vad tiden går fort. Snart går hon själv å redan 9 månader sen hon kom till världen. inga prob att ställa sig upp med stöd nu. vart tar tiden vägen?
Publicerat Juni 21, 20179 yr 1 hour ago Stefa7n sa: Gudars vad tiden går fort. Snart går hon själv å redan 9 månader sen hon kom till världen. inga prob att ställa sig upp med stöd nu. vart tar tiden vägen? Vänta tills hon börjar skolan så ska du få erfara hur fort det går!
Publicerat Juni 22, 20179 yr Denna lilla sötnosen fick just sin första kontakt med en människa... Lite rivmärken får man ju räkna med...
Publicerat Juni 22, 20179 yr En vacker nattfjäril, eller i varje fall intressant, sädesärlans avkomma, nyss flygd, skall vara med en skånsk igelkott på den bilden, väldigt glädjande.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.