Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Det var inte länge sedan snön försvann o -graderna nattetid från tomten här i Kalix men snart blommar Häggen hos oss. Det går med en rasande fart med dagsljus 24 tim/dygn o sol.

Sol ned 23.45

Sol upp 01.12

593ab7c4b0fee_WP_20170609_15_49_40_Pro_LI1.thumb.jpg.b0ff8b0ea8209fa3392052b731f5f331.jpg

:P

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

...och idag har Häggen blommat fortlöpande under hela dagen. Fotot togs vid 12-tiden idag.:)

WP_20170611_11_46_53_Pro_LI.thumb.jpg.4de2a2b8f28d268b4a92872f6015d05a.jpg

 

Publicerat

20170616_223215.jpg

20170603_211424.jpg

Publicerat
På 2017-06-14 at 07:16 Galne sa:

Kvällsljuset över Vättern. Var inte fy skam igår... 

Var på väg norrut längs E4 vid solnedgång!

Solnedgången är fin över Vättern:thumbsup:

Publicerat
6 hours ago Bubs sa:

 

Vad är det översta mer än en målad trädstam el. vad det nu ska vara? Snyggt är det ändå.:thumbsup:

Skönt med ett svalkande bad.:):)

Publicerat
3 hours ago lsjonsson sa:

Vad är det översta mer än en målad trädstam el. vad det nu ska vara? Snyggt är det ändå.:thumbsup:

Skönt med ett svalkande bad.:):)

Vill ändra frågan till VAR är den bilden tagen... Har en känsla att man kört förbi det konstverket men minnet vill inte idag :thumbsup:

Publicerat
6 minutes ago Abex sa:

Vill ändra frågan till VAR är den bilden tagen... Har en känsla att man kört förbi det konstverket men minnet vill inte idag :thumbsup:

Så kan man också se det. Jag vet inte var det står el. om jag kört förbi det.:( 

Publicerat
1 hour ago Abex sa:

Vill ändra frågan till VAR är den bilden tagen... Har en känsla att man kört förbi det konstverket men minnet vill inte idag :thumbsup:

Den står intill e4an i Timrå. Strax efter flygplatsen, om man kommer norr ifrån.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Y:et

/Willy

Publicerat
1 hour ago Bubs sa:

Den står intill e4an i Timrå. Strax efter flygplatsen, om man kommer norr ifrån.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Y:et

/Willy

...coh man ser det från E4:an? Sist jag åkte den vägen var 2010. Då kom jag söder ifrån. Ner åkte vi över Brunflo o hälsade på sista hundens uppfödare.:thumbsup:

Publicerat
27 minutes ago lsjonsson sa:

...coh man ser det från E4:an? Sist jag åkte den vägen var 2010. Då kom jag söder ifrån. Ner åkte vi över Brunflo o hälsade på sista hundens uppfödare.:thumbsup:

Jadå, den syns tydligt från E4:an.

/Willy 

Publicerat

Tack för infon... Tyckte jag kört förbi den för ett tag sen :P

Publicerat
1 hour ago Bubs sa:

Jadå, den syns tydligt från E4:an.

/Willy 

Ok! Då vet jag det tills nästa gång man susar förbi Timrå när det nu blir.

Publicerat

Snygga foton strävis!:)

Publicerat
På 2017-06-19 at 17:23 ÅlandsFilip sa:

Ålands hav kan göra sig bra vackert. När vattnet smälter ihop med horisonten på ena sidan och på andra sidan har man världens solnedgång. Mitt i allt det där så simmar det fantastiska fiskar.

IMG_20170610_193011_664.jpg

Vackert, f*n vilken grann lax !!!

Publicerat
1 hour ago ÅlandsFilip sa:

Ålands hav kan göra sig bra vackert. När vattnet smälter ihop med horisonten på ena sidan och på andra sidan har man världens solnedgång. Mitt i allt det där så simmar det fantastiska fiskar.

 Fin solnedgång på övesta fotot!:wub:

Riktigt fin lax Filip! Grattis!:)

Publicerat

Lite bilder från saltstenen bakom gården. 

Hästhagen är 15 meter bortom stenen så de verkar trivas tillsammans älgarna och hästarna! 

_20170621_190453.JPG

_20170621_190557.JPG

Publicerat

Gudars vad tiden går fort. Snart går hon själv å redan 9 månader sen hon kom till världen. :wub: inga prob att ställa sig upp med stöd nu.:blink: vart tar tiden vägen?

20170621_162607.jpg

Publicerat
1 hour ago Stefa7n sa:

Gudars vad tiden går fort. Snart går hon själv å redan 9 månader sen hon kom till världen. :wub: inga prob att ställa sig upp med stöd nu.:blink: vart tar tiden vägen?

20170621_162607.jpg

Vänta tills hon börjar skolan så ska du få erfara hur fort det går! ;)

Publicerat

Denna lilla sötnosen fick just sin första kontakt med en människa... Lite rivmärken får man ju räkna med... :rolleyes:

 

IMG_20170622_154121_01.jpg

Publicerat

En vacker nattfjäril, eller i varje fall intressant, sädesärlans avkomma, nyss flygd, skall vara med en skånsk igelkott på den bilden, väldigt glädjande. 

IMG_4754.JPG

IMG_4847.JPG

IMG_4866.JPG

Publicerat

20170622_172411.jpg

20170622_172325.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.