Publicerat Juli 8, 20179 yr Detta är en populär post. Våren har kommit även till Stekenjokk på gränsen mellan Jämtland och Västerbotten.
Publicerat Juli 9, 20179 yr 8 hours ago Burzum sa: Våren har kommit även till Stekenjokk på gränsen mellan Jämtland och Västerbotten. Se där ja! Våren är sen hos er också i fjällvärlden. Nice!
Publicerat Juli 15, 20179 yr Hade besök av en domherre i trädgården idag. Den provsmakade på bären i busken. Inte färdiga ännu men snart så kommer både honan o hannen.
Publicerat Juli 15, 20179 yr 4 hours ago lsjonsson sa: Hade besök av en domherre i trädgården idag. Den provsmakade på bären i busken. Inte färdiga ännu men snart så kommer både honan o hannen. Jag har hört att när domherrar visar sig blir det snö...
Publicerat Juli 16, 20179 yr 7 hours ago shamani sa: Jag har hört att när domherrar visar sig blir det snö... Ha ha ha! Lite för tidigt för den varan ännu!
Publicerat Juli 16, 20179 yr Detta är en populär post. Från en fototur på cykel en kväll i veckan - 7-taggare som jagade bort en klen konkurrent innan han fortsatte äta. Idag är det exakt en månad till bockpremiären!
Publicerat Juli 16, 20179 yr Detta är en populär post. Nu vet vi var grannens rosor tar vägen i alla fall
Publicerat Juli 16, 20179 yr Rådjur är fina att se på, goda att äta, men en jävla marodör i trädgården.
Publicerat Juli 17, 20179 yr Detta är en populär post. Helt ogenerat låg den på grannens gräsmatta och mumsade medan jag stod 20 meter bort och plåtade...
Publicerat Juli 17, 20179 yr Detta är en populär post. Tar en bild till på sjutaggaren (fast man ser inte mycket av de sju taggarna från denna vinkel):
Publicerat Juli 17, 20179 yr 5 hours ago exabit sa: Helt ogenerat låg den på grannens gräsmatta och mumsade medan jag stod 20 meter bort och plåtade... Riktigt bra bild!
Publicerat Juli 17, 20179 yr På 2017-07-16 at 15:21 exabit sa: Nu vet vi var grannens rosor tar vägen i alla fall Du gillar inte dina grannar, eller?
Publicerat Juli 18, 20179 yr Detta är en populär post. Det är inte bara rådjur som mumsar och förstör... Den här lille parveln hade mumsat i sig en del av min rödavinbärsbuske (på balkongen)... Men efter en liten fotosession så fick den lämna min balkong - med lite assistans från mig.
Publicerat Juli 22, 20179 yr Dottern och jag var och fiskade igår. Nappade bra och vi drog upp en del mört och tre abborrar. Och den största ser ni här... Inte en enda att ta med hem. Alla åkte tillbaka i vattnet, men vi hade roligt och trevligt.