Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

:wub: Nice!:wub:

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat
6 hours ago lsjonsson sa:

Nice!:)

Tack! :)

Publicerat

En "plendriter" (gräsmatteskitare)... 

IMG_20170728_163126_01.jpg

Publicerat

2 plendritere.... 

IMG_20170728_163146_01.jpg

Publicerat

En hel haug plendritere! :lol:

IMG_20170728_163146.jpg

Publicerat
6 minutes ago Jämta sa:

En liten badanka :wub:

 

mmjwphmxauexvl.jpg

Sicken sötnos! :wub: Din? 

Publicerat

En av Sidensvansarna satt i posé som är i våran trädgård o plockar bär. Vi kan ha allt mellan 1-8 st samtidigt i buskarna.:wub: Fotot togs igår kväll.

WP_20170801_20_26_51_Rich_LI.thumb.jpg.760c2b7ae5948d276e296f06a31de7e5.jpg

 

Publicerat

Utanför entrén står en stor kruka med bl a rosor. Den ena rosen var så perfekt att  jag ville ta ett par bilder med mobilen.. 

Bilderna på rosen blev suddiga, men på en av bilderna såg jag en fluga på en ros bredvid den som var fin... 

 

IMG_20170802_191210_01.jpg

Publicerat

Renar har vi lika mycket utav här uppe som ni har vildsvin söder ut, nästan iaf.:rolleyes::thumbsup:

WP_20170805_10_56_22_Rich_LI.jpg.07e5d65939964c21013ccab40abd5653.jpg

WP_20170805_10_56_25_Rich_LI.jpg.44c0b073675b6ebf2f9d78e6b019ba52.jpg

  • 2 weeks later...
Publicerat

Strömmande vatten är nog oslagbart vackert för en fisketokig från Åland. Det finns ju knappt det här. Brukar du fiska öring där?

/Filip

Publicerat
21 minutes ago ÅlandsFilip sa:

Strömmande vatten är nog oslagbart vackert för en fisketokig från Åland. Det finns ju knappt det här. Brukar du fiska öring där?

/Filip

Ja jag brukar få till en vecka där varje år, sjukt fin öring som oftast går att lura på torrfluga!

I år blev det tre dagar och jag fick väl 10 öringar över kilot med en topp på ca 2, alla på torrt.

Publicerat
2 hours ago otterdalen sa:

Ja jag brukar få till en vecka där varje år, sjukt fin öring som oftast går att lura på torrfluga!

I år blev det tre dagar och jag fick väl 10 öringar över kilot med en topp på ca 2, alla på torrt.

Filip, read and weep :D

Publicerat

Nature calls....

 

Screenshot_20170816-234029.png

Screenshot_20170816-234016.png

Publicerat

Bägge fina!:)

Publicerat
12 hours ago lsjonsson sa:

Bägge fina!:)

Tack! :)

  • 2 weeks later...
Publicerat

Vad är på g här? Spionage? :o

:lol: 

Men jag undrar hur och när den kom dit...? Finns inga spår som antyder vart den kom från. :huh:

 

IMG_20170826_121934.jpg

Publicerat
7 minutes ago shamani sa:

Vad är på g här? Spionage? :o:lol: 

Men jag undrar hur och när den kom dit...? Finns inga spår som antyder vart den kom från. :huh:

Hur har du lyckats få upp en snigel dit??? Utrustad med spionkamera kanske???;):lol:

Publicerat
2 hours ago lsjonsson sa:

Hur har du lyckats få upp en snigel dit??? Utrustad med spionkamera kanske???;):lol:

Jaa, du... Har ingen aning om hur den kom dit. Det är en bit ner till marken, dessutom... 

Men det kanske bara är en fönstertittare... :lol:

Publicerat
6 hours ago shamani sa:

Jaa, du... Har ingen aning om hur den kom dit. Det är en bit ner till marken, dessutom... 

Men det kanske bara är en fönstertittare... :lol:

Ja, den måste ju vara det!:rolleyes::lol:

Publicerat

Jaa, vad säger man? Fönstertittaren sitter kvar än. Idag har jag mätt hur långt från bågen den sitter -  2,7 cm från vänster och 45,7 nerifrån. Ska kolla imorgon om den sitter på samma ställe. 

 

IMG_20170828_174425.jpg

Publicerat
1 hour ago shamani sa:

Jaa, vad säger man? Fönstertittaren sitter kvar än. Idag har jag mätt hur långt från bågen den sitter -  2,7 cm från vänster och 45,7 nerifrån. Ska kolla imorgon om den sitter på samma ställe. 

Haha! Fönstertittare!:P:thumbsup:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.