Publicerat Juli 26, 20178 yr Detta är en populär post. Kattungen har växt till dig lite, men fortfarande liten och söt...
Publicerat Augusti 2, 20178 yr En av Sidensvansarna satt i posé som är i våran trädgård o plockar bär. Vi kan ha allt mellan 1-8 st samtidigt i buskarna. Fotot togs igår kväll.
Publicerat Augusti 2, 20178 yr Utanför entrén står en stor kruka med bl a rosor. Den ena rosen var så perfekt att jag ville ta ett par bilder med mobilen.. Bilderna på rosen blev suddiga, men på en av bilderna såg jag en fluga på en ros bredvid den som var fin...
Publicerat Augusti 5, 20178 yr Renar har vi lika mycket utav här uppe som ni har vildsvin söder ut, nästan iaf.
Publicerat Augusti 15, 20178 yr Strömmande vatten är nog oslagbart vackert för en fisketokig från Åland. Det finns ju knappt det här. Brukar du fiska öring där? /Filip
Publicerat Augusti 15, 20178 yr 21 minutes ago ÅlandsFilip sa: Strömmande vatten är nog oslagbart vackert för en fisketokig från Åland. Det finns ju knappt det här. Brukar du fiska öring där? /Filip Ja jag brukar få till en vecka där varje år, sjukt fin öring som oftast går att lura på torrfluga! I år blev det tre dagar och jag fick väl 10 öringar över kilot med en topp på ca 2, alla på torrt.
Publicerat Augusti 15, 20178 yr 2 hours ago otterdalen sa: Ja jag brukar få till en vecka där varje år, sjukt fin öring som oftast går att lura på torrfluga! I år blev det tre dagar och jag fick väl 10 öringar över kilot med en topp på ca 2, alla på torrt. Filip, read and weep
Publicerat Augusti 26, 20178 yr Vad är på g här? Spionage? Men jag undrar hur och när den kom dit...? Finns inga spår som antyder vart den kom från.
Publicerat Augusti 26, 20178 yr 7 minutes ago shamani sa: Vad är på g här? Spionage? Men jag undrar hur och när den kom dit...? Finns inga spår som antyder vart den kom från. Hur har du lyckats få upp en snigel dit??? Utrustad med spionkamera kanske???
Publicerat Augusti 26, 20178 yr 2 hours ago lsjonsson sa: Hur har du lyckats få upp en snigel dit??? Utrustad med spionkamera kanske??? Jaa, du... Har ingen aning om hur den kom dit. Det är en bit ner till marken, dessutom... Men det kanske bara är en fönstertittare...
Publicerat Augusti 27, 20178 yr 6 hours ago shamani sa: Jaa, du... Har ingen aning om hur den kom dit. Det är en bit ner till marken, dessutom... Men det kanske bara är en fönstertittare... Ja, den måste ju vara det!
Publicerat Augusti 28, 20178 yr Jaa, vad säger man? Fönstertittaren sitter kvar än. Idag har jag mätt hur långt från bågen den sitter - 2,7 cm från vänster och 45,7 nerifrån. Ska kolla imorgon om den sitter på samma ställe.
Publicerat Augusti 28, 20178 yr 1 hour ago shamani sa: Jaa, vad säger man? Fönstertittaren sitter kvar än. Idag har jag mätt hur långt från bågen den sitter - 2,7 cm från vänster och 45,7 nerifrån. Ska kolla imorgon om den sitter på samma ställe. Haha! Fönstertittare!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.