Publicerat Augusti 3, 201312 yr DSC01090.JPG en bild jag är nöjd med Väldigt stäminingsfull och lugn bild - tycker jag. Visst är det en morgonbild?
Publicerat Augusti 3, 201312 yr DSC01090.JPG en bild jag är nöjd med Ja, den var verkligen stämningsfull o lugnt foto.
Publicerat Augusti 3, 201312 yr Väldigt stäminingsfull och lugn bild - tycker jag. Visst är det en morgonbild? nej en "kvällsbild" tror det var runt 6-7 på kvällen men står halvvägs upp på ett rätt högt berg så man får lite roliga "spelningar" med ljuset när solen börjar gå ner bakom berget
Publicerat Augusti 3, 201312 yr denna är tagen ungefär en halvtimme före den andra bilden för att ge lite perspektiv på hur ljuset låg på berget som jag stod på när jag tog den första bilden jag visade vinklat upp lite norrut från min första bild i samma ljus och får lite annorlunda ljus
Publicerat Augusti 7, 201312 yr Hittade denna Älg ikväll då jag var ute o jagade räv. Vad kan ha slagit den?
Publicerat Augusti 7, 201312 yr Tycker den ser för intakt för att nåt rovdjur ska slagit den men? ingen väg i närområdet?
Publicerat Augusti 7, 201312 yr Tycker den ser för intakt för att nåt rovdjur ska slagit den men? ingen väg i närområdet? Några hundra meter bort, det som fanns kvar var klövarna bak, sen en massa hår runt den.
Publicerat Augusti 7, 201312 yr Kan väl lika gärna vara självdöd ? Jag har i alla fall hittat döda älgar i skogen och vad jag vet har det inte funnits rovdjur i närheten där. Sen blir det ju självklart så att djur kommer och äter på dom ändå. Vad är det som gör att du tror den är dödad av annat djur när det är så lite kvar av den? Mvh // Johannes Ps. Jag ifrågasätter inte alls, utan snarare undrar ifall man kan lära sig nya saker att titta efter när man hittar skelett i skogen
Publicerat Augusti 7, 201312 yr Jo det är svårt detta kan vara vad som helst ,, men ligger älg några hundra meter från väg så kan det vara trafiken som är boven,, Hittande en slagen älg för några år sen bara skelettet kvar med,, där sågs spillning av Bjänn sen hade den vässat klorna mot barken på ett träd (rivmärken) Men som skrivits det kan vara vad som helst sjukdom,skottskada som gort att älgen dött/
Publicerat Augusti 7, 201312 yr Kan väl lika gärna vara självdöd ? Jag har i alla fall hittat döda älgar i skogen och vad jag vet har det inte funnits rovdjur i närheten där. Sen blir det ju självklart så att djur kommer och äter på dom ändå. Vad är det som gör att du tror den är dödad av annat djur när det är så lite kvar av den? Mvh // Johannes Ps. Jag ifrågasätter inte alls, utan snarare undrar ifall man kan lära sig nya saker att titta efter när man hittar skelett i skogen Det är första gågen jag hittad ett skellet så här i skogen. Men det kan ju va vad som hellst som hänt.
Publicerat Augusti 11, 201312 yr Fick det här fotot från en av släktingarna i B. C. förut idag. Han hade fått det ifrån en bekant i Yellowknife, Northwest Territories. Strange Moose, Yellowkinfe, Northwest Territories.jpg en kåt ko-tjur som tagit fel på ko kviga och älgkviga
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Tryggad tillväxt o spridning av bra gener. http://forumbilder.se/CF6TG/pic Hur många ungar ser ni utöver honan? Just det 4 st. Inte visste jag att dom kunde få fyrlingar.
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Vad sägs om den här frontalkrocken...? Vårt vardagsrumsfönster för ett par dagar sen, och duvan överlevde! Frågan är vad f-n den hade smort in sig med mtp avtrycket?
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Vad sägs om den här frontalkrocken...? Vårt vardagsrumsfönster för ett par dagar sen, och duvan överlevde! Frågan är vad f-n den hade smort in sig med mtp avtrycket? Haha underbar:)Lovar du att den inte är gjord i photoshop;)
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Garanterat ingen terjad bild! Grannarna har också varit här och fotat /Peter
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Garanterat ingen terjad bild! Grannarna har också varit här och fotat /Peter Fantastiskt underbar är bilden:)Undra vad den duvan tänkte precis innan kraschen:)
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Vad sägs om den här frontalkrocken...? Vårt vardagsrumsfönster för ett par dagar sen, och duvan överlevde! Frågan är vad f-n den hade smort in sig med mtp avtrycket? Det är som hämtat från en Hollywood film.
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Vad sägs om den här frontalkrocken...? Vårt vardagsrumsfönster för ett par dagar sen, och duvan överlevde! Frågan är vad f-n den hade smort in sig med mtp avtrycket? Häftig bild
Publicerat Augusti 16, 201312 yr Haha nästan som när Pluto åker in i snödrivan och det kommer ut en Plutoavgjutning i snö Mvh // Johannes
Publicerat Augusti 18, 201312 yr Lite gäss {style_image_url}/attachicon.gif ImageUploadedByTapatalk 21376810792.525628.jpg Stavfelen är mina inte lurens :-oXperia Z made this