Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Fina o stämningsfulla foton D!:)

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat
10 hours ago ahoj sa:

Idag bjuds det på en bild av lill-jycken. :) 

Lina på bryggan.jpg

Jobbat med lager? Hund i färg och omgivning i gråskala.

Publicerat
2 hours ago Nils l sa:

Jobbat med lager? Hund i färg och omgivning i gråskala.

Precis, det är himla bra övning när man ska bli vän med wacom-pennan. :) Så har gjort några stycken liknande bilder.

 

Publicerat

Fint foto!:)

Publicerat

Jävlar så vackert

Publicerat
40 minutes ago otterdalen sa:

Lite bilder från min jaktmark i fjällkanten. 

Riktigt jäkla fint!! 

Publicerat
3 hours ago ahoj sa:

Tack Stefan! :)

 

Idag bjuds det på en bild av min egen lilla planet tagen i somras.. Nu ska jag sluta spamma denna tråden. :ph34r:

Planet Ojasjomala.jpg

Vars ligger dem lilla runda planeten???;):rolleyes:

Publicerat

Riktigt fina foton D!:) Nu blev man lite sotis o hitta sådana fina fällhorn.:thumbsup:;)

Publicerat
52 minutes ago lsjonsson sa:

Vars ligger dem lilla runda planeten???;):rolleyes:

Den ligger i omloppsbana runt Karlshamns kommun, Blekinge.. :P

Publicerat
2 hours ago ahoj sa:

Den ligger i omloppsbana runt Karlshamns kommun, Blekinge.. :P

Att det var i Blekinge hade jag räknat ut men inte Karlshamn. Det enda jag har gjort i Karlshamn var att gå på glasbanken -82 när jag var i Svängsta.:rolleyes:

Publicerat
1 hour ago lsjonsson sa:

Att det var i Blekinge hade jag räknat ut men inte Karlshamn. Det enda jag har gjort i Karlshamn var att gå på glasbanken -82 när jag var i Svängsta.:rolleyes:

Glasbanken? Nu får du nog utveckla. Svängsta, där bodde man ju nåt år när man gick gymnasiet. 

Publicerat
38 minutes ago ahoj sa:

Glasbanken? Nu får du nog utveckla. Svängsta, där bodde man ju nåt år när man gick gymnasiet. 

Glasbanken = Systembolaget

Publicerat
24 minutes ago T4bb3 sa:

Glasbanken = Systembolaget

Haha, ja det borde jag ju fattat kan man ju tycka så här på efterhand. Får skylla på vit månad. :D:P

Publicerat
7 hours ago ahoj sa:

Glasbanken? Nu får du nog utveckla. Svängsta, där bodde man ju nåt år när man gick gymnasiet. 

Drömresevinnarna ABU 1982.jpg

Gös 11,26 kg o vinnare av Drömresan 1982 till Mörrumsån. Sista resan innan uppehållet.:thumbsup:

Publicerat

Hunddolme...

IMG_2526.JPG

Publicerat
9 hours ago lsjonsson sa:

Drömresevinnarna ABU 1982.jpg

Gös 11,26 kg o vinnare av Drömresan 1982 till Mörrumsån. Sista resan innan uppehållet.:thumbsup:

Nr 4 från vänster ser ruggigt bekant ut. ;)

Publicerat
17 hours ago ahoj sa:

Glasbanken? Nu får du nog utveckla. Svängsta, där bodde man ju nåt år när man gick gymnasiet. 

Glasbanken eller Apoteket röda näsan. Kärt barn har många namn.:D

 

 

Publicerat
2 hours ago shamani sa:

Nr 4 från vänster ser ruggigt bekant ut. ;)

Det kan jag aldrig tänka mig!:rolleyes::P

Publicerat
2 hours ago Nils l sa:

Glasbanken eller Apoteket röda näsan. Kärt barn har många namn.:D

Ja visst är det så Nils!:thumbsup:

18 hours ago ahoj sa:

Haha, ja det borde jag ju fattat kan man ju tycka så här på efterhand. Får skylla på vit månad. :D:P

Obildad individ som inte vet vad Glasbanken är.:lol: Nu har du lärt dig något nytt ord.:P:lol:

Publicerat
3 hours ago TekDr sa:

Hunddolme...

IMG_2526.JPG

Kurragömma!:thumbsup: Ser du var jag är???:rolleyes:

Publicerat
12 minutes ago lsjonsson sa:

Kurragömma!:thumbsup: Ser du var jag är???:rolleyes:

Notera strategiskt placerad nos så alla eventuella matdofter kan upptäckas med expressfart ;)

Publicerat
1 hour ago TekDr sa:

Notera strategiskt placerad nos så alla eventuella matdofter kan upptäckas med expressfart ;)

Ja visst är den det.:thumbsup: Känner doften svepa igenom rummet.:rolleyes:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.