Publicerat Oktober 20, 20169 yr 10 hours ago ahoj sa: Idag bjuds det på en bild av lill-jycken. Jobbat med lager? Hund i färg och omgivning i gråskala.
Publicerat Oktober 20, 20169 yr 2 hours ago Nils l sa: Jobbat med lager? Hund i färg och omgivning i gråskala. Precis, det är himla bra övning när man ska bli vän med wacom-pennan. Så har gjort några stycken liknande bilder.
Publicerat Oktober 21, 20169 yr Detta är en populär post. 13 hours ago lsjonsson sa: Fint foto! Tack Stefan! Idag bjuds det på en bild av min egen lilla planet tagen i somras.. Nu ska jag sluta spamma denna tråden.
Publicerat Oktober 21, 20169 yr Detta är en populär post. Lite bilder från min jaktmark i fjällkanten.
Publicerat Oktober 21, 20169 yr 40 minutes ago otterdalen sa: Lite bilder från min jaktmark i fjällkanten. Riktigt jäkla fint!!
Publicerat Oktober 21, 20169 yr 3 hours ago ahoj sa: Tack Stefan! Idag bjuds det på en bild av min egen lilla planet tagen i somras.. Nu ska jag sluta spamma denna tråden. Vars ligger dem lilla runda planeten???
Publicerat Oktober 21, 20169 yr Riktigt fina foton D! Nu blev man lite sotis o hitta sådana fina fällhorn.
Publicerat Oktober 21, 20169 yr 52 minutes ago lsjonsson sa: Vars ligger dem lilla runda planeten??? Den ligger i omloppsbana runt Karlshamns kommun, Blekinge..
Publicerat Oktober 21, 20169 yr 2 hours ago ahoj sa: Den ligger i omloppsbana runt Karlshamns kommun, Blekinge.. Att det var i Blekinge hade jag räknat ut men inte Karlshamn. Det enda jag har gjort i Karlshamn var att gå på glasbanken -82 när jag var i Svängsta.
Publicerat Oktober 21, 20169 yr 1 hour ago lsjonsson sa: Att det var i Blekinge hade jag räknat ut men inte Karlshamn. Det enda jag har gjort i Karlshamn var att gå på glasbanken -82 när jag var i Svängsta. Glasbanken? Nu får du nog utveckla. Svängsta, där bodde man ju nåt år när man gick gymnasiet.
Publicerat Oktober 21, 20169 yr 38 minutes ago ahoj sa: Glasbanken? Nu får du nog utveckla. Svängsta, där bodde man ju nåt år när man gick gymnasiet. Glasbanken = Systembolaget
Publicerat Oktober 21, 20169 yr 24 minutes ago T4bb3 sa: Glasbanken = Systembolaget Haha, ja det borde jag ju fattat kan man ju tycka så här på efterhand. Får skylla på vit månad.
Publicerat Oktober 22, 20169 yr 7 hours ago ahoj sa: Glasbanken? Nu får du nog utveckla. Svängsta, där bodde man ju nåt år när man gick gymnasiet. Gös 11,26 kg o vinnare av Drömresan 1982 till Mörrumsån. Sista resan innan uppehållet.
Publicerat Oktober 22, 20169 yr 9 hours ago lsjonsson sa: Gös 11,26 kg o vinnare av Drömresan 1982 till Mörrumsån. Sista resan innan uppehållet. Nr 4 från vänster ser ruggigt bekant ut.
Publicerat Oktober 22, 20169 yr 17 hours ago ahoj sa: Glasbanken? Nu får du nog utveckla. Svängsta, där bodde man ju nåt år när man gick gymnasiet. Glasbanken eller Apoteket röda näsan. Kärt barn har många namn.
Publicerat Oktober 22, 20169 yr 2 hours ago shamani sa: Nr 4 från vänster ser ruggigt bekant ut. Det kan jag aldrig tänka mig!
Publicerat Oktober 22, 20169 yr 2 hours ago Nils l sa: Glasbanken eller Apoteket röda näsan. Kärt barn har många namn. Ja visst är det så Nils! 18 hours ago ahoj sa: Haha, ja det borde jag ju fattat kan man ju tycka så här på efterhand. Får skylla på vit månad. Obildad individ som inte vet vad Glasbanken är. Nu har du lärt dig något nytt ord.
Publicerat Oktober 22, 20169 yr 12 minutes ago lsjonsson sa: Kurragömma! Ser du var jag är??? Notera strategiskt placerad nos så alla eventuella matdofter kan upptäckas med expressfart
Publicerat Oktober 22, 20169 yr 1 hour ago TekDr sa: Notera strategiskt placerad nos så alla eventuella matdofter kan upptäckas med expressfart Ja visst är den det. Känner doften svepa igenom rummet.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.