Publicerat Oktober 4, 20169 yr Detta är en populär post. Ny årstid har intagit höglandet med hög frisk luft och varma färger...
Publicerat Oktober 4, 20169 yr Just now shamani sa: Ny årstid har intagit höglandet med hög frisk luft och varma färger... Fint foto med fina färger. Så mycket löv har vi inte kvar här uppe efter ett antal frostnätter. Dom flesta är tomma på löv nu. Nu klipper man bara gräsmattan bara för att molykylera löven till näring för gräsmattan o mindre arb. till våren.
Publicerat Oktober 5, 20169 yr 4 minutes ago Jämta sa: Nu är det höst på riktigt Oooh, snygg frost. Bara morgonsolens strålar som saknas!
Publicerat Oktober 5, 20169 yr Författare Just now Galne sa: Oooh, snygg frost. Bara morgonsolens strålar som saknas! Fast nu över höst/vinter så får jag ingen direkt morgonsol på den sidan av gården, knappt ens över sommaren och då bara en kort stund iom att jag har skogen alldeles inpå knuten som ju "är i vägen", så just en sån bild på pilarna, kan ju bli lite trickigt att få till
Publicerat Oktober 5, 20169 yr 5 hours ago Jämta sa: Nu är det höst på riktigt 2 hours ago Björnstigen sa: Höstfärger från igår Riktigt snygga foton!
Publicerat Oktober 5, 20169 yr 1 minute ago lsjonsson sa: Riktigt snygga foton! Ja, fast snyggast är nog ändå motorhuven då jag inte bemödade mig att gå ur för att ta bilden medans polarn öppnade bomen
Publicerat Oktober 5, 20169 yr 12 minutes ago Björnstigen sa: Ja, fast snyggast är nog ändå motorhuven då jag inte bemödade mig att gå ur för att ta bilden medans polarn öppnade bomen Det vet i 17! Hade den tillhört en Ferrari hade jag väl inte sagt så mycket.
Publicerat Oktober 5, 20169 yr SAAB for the win!!! Sen att jag bara köpte den enkom för att ha den över en sommarsemester i Europa månaden innan de gick i konkurs så jag inte kunde sälja den sen är en annan femma
Publicerat Oktober 5, 20169 yr 1 minute ago Björnstigen sa: SAAB for the win!!! Sen att jag bara köpte den enkom för att ha den över en sommarsemester i Europa månaden innan de gick i konkurs så jag inte kunde sälja den sen är en annan femma Jaja, det går väl för sig!
Publicerat Oktober 5, 20169 yr 3 hours ago Björnstigen sa: Ja, fast snyggast är nog ändå motorhuven då jag inte bemödade mig att gå ur för att ta bilden medans polarn öppnade bomen Det är då man använder beskärning...
Publicerat Oktober 6, 20169 yr Vackert Shamani! Här uppe har träden tappat nästan alla löv så nu väntar vi på snön bara.
Publicerat Oktober 6, 20169 yr 12 hours ago shamani sa: Det är då man använder beskärning... Jo fast jag orkade inte hålla på, var ingen bild som jag tänkte vinna något pris med, tog den mest för att visa frugan alla de vackra färgerna. Sen att jag råkade vinna Isjonssons gilla-pris var en ren bonus
Publicerat Oktober 6, 20169 yr 2 hours ago Björnstigen sa: Jo fast jag orkade inte hålla på, var ingen bild som jag tänkte vinna något pris med, tog den mest för att visa frugan alla de vackra färgerna. Sen att jag råkade vinna Isjonssons gilla-pris var en ren bonus
Publicerat Oktober 6, 20169 yr 7 hours ago Björnstigen sa: Jo fast jag orkade inte hålla på, var ingen bild som jag tänkte vinna något pris med, tog den mest för att visa frugan alla de vackra färgerna. Sen att jag råkade vinna Isjonssons gilla-pris var en ren bonus Jag glömde visst den... Men nu är den på plats. Gilla-markeringen alltså...
Publicerat Oktober 6, 20169 yr Här har vi det mesta av löven kvar på träd och buskar. Snö klarar vi oss fint utan från till jul.
Publicerat Oktober 6, 20169 yr Här blir det sällan snö och kommer det så slaskar det bort inom en vecka, ganska trist, tar hellre snö än regn å slask men bor man i kungliga hufvudstaden får man skylla sig själv
Publicerat Oktober 6, 20169 yr Bondersbyn idag n Kalix delad av Kalix älv. Löven borta mer el. mindre, lite sol idag o +3,2. Nu är det bara snön o isen som saknas.
Publicerat Oktober 13, 20169 yr Detta är en populär post. En bild på Sally när hon fiskar i solnedgången hemma i sjön.
Publicerat Oktober 13, 20169 yr 1 hour ago ahoj sa: En bild på Sally när hon fiskar i solnedgången hemma i sjön. Härlig jycke! Hur många fiskar har hon fångat???