Publicerat November 12, 20169 yr 54 minutes ago shamani sa: Snyggt, men den ser lite frusen ut el. kanske rentav djupfryst!
Publicerat November 12, 20169 yr 3 minutes ago lsjonsson sa: Snyggt, men den ser lite frusen ut el. kanske rentav djupfryst! Den syntes inte ens bara några timmar innan för då var den täckt av snö.
Publicerat November 12, 20169 yr 9 minutes ago shamani sa: Den syntes inte ens bara några timmar innan för då var den täckt av snö. Kan tänka mig det.
Publicerat November 14, 20169 yr Fick denna från Kanada nyss. I Think I heard they are looking for volunteers to help check American migrants for Canadian values, but you have to trap & train your own moose.
Publicerat November 16, 20169 yr Hej! Samlat på mig lite bilder och filmer som jag kör upp vartefter! Var ju ett tag sedan. Här följer lite skarvjakt på Åland och lite Mårdhundsjakt, också på Åland. /Filip
Publicerat November 16, 20169 yr 3 minutes ago ÅlandsFilip sa: Hej! Samlat på mig lite bilder och filmer som jag kör upp vartefter! Var ju ett tag sedan. Här följer lite skarvjakt på Åland och lite Mårdhundsjakt, också på Åland. /Filip Jävlar vilken säker skytt du har med dig med halvauto på skarvjakten.
Publicerat November 17, 20169 yr 3 hours ago strävhår sa: En blåmes kan inte ha fel, märgben är gott. I alla fall om man är en hungrig blåmes.
Publicerat November 23, 20169 yr Jag var några minuter för sent ute. Nästan all dimma var borta... Men det var ju ganska fint ändå...
Publicerat November 23, 20169 yr 27 minutes ago shamani sa: Jag var några minuter för sent ute. Nästan all dimma var borta... Men det var ju ganska fint ändå... Snyggt foto ändå med dimman som ligger över sjön.
Publicerat November 24, 20169 yr Tack! jodå, men några minuter tidigare hade det varit mer dimma och det var den jag ville ha haft med..
Publicerat November 24, 20169 yr På vägen hem i em fick jag stanna.... Tre gånger... Tyckte det var värt ett par bilder. Tyvärr gör inte mobilen färgerna rättvisa... Men inte allra värst ändå...
Publicerat November 24, 20169 yr 1 hour ago shamani sa: Tack! jodå, men några minuter tidigare hade det varit mer dimma och det var den jag ville ha haft med.. Ja, jag känner till det! Den kan komma väldigt snabbt o försvinna lika snabbt!
Publicerat November 24, 20169 yr Visst är det så att mob. gör sig inte rättvis när det gäller färgerna, men jag tycker att du har lyckats väldigt bra ändå.
Publicerat November 24, 20169 yr Hej igen! Eftersom jag inte är riktigt fullt ut duktig på att filma... Så blir det bilder denna gång! Tog med min lillebror som just fått jaktkort med på lite skytteträning och jakt! Det var inte några större problem. "Det är som en ny värld i kikarsiktet" sade han. Trevlig dag! /Filip
Publicerat November 25, 20169 yr Jagade en fjäril genom skogen för några år sen, lät den löpa efter att jag lyckats fånga den på bild.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.