Publicerat Oktober 26, 20169 yr Riktigt fina foton med alla höstens färger. I norr har träden tappat alla löven nu.
Publicerat Oktober 31, 20169 yr Detta är en populär post. En bild på Oden när han tittar fascinerat på bogserbåten Herbert.
Publicerat Oktober 31, 20169 yr 1 minute ago lsjonsson sa: Nice! Vad är det där för en lustig sak husse? Tack, och det var nog ungefär så han tänkte för den var uppenbarligen himla intressant!
Publicerat Oktober 31, 20169 yr 3 minutes ago ahoj sa: Tack, och det var nog ungefär så han tänkte för den var uppenbarligen himla intressant! Kan tänka mig det! Mina tidigare hundar har satt sådär o tittat fundersamt om det har varit något konstigt som rörde sig.
Publicerat November 3, 20169 yr Även om bilden inte blev i världsklass så krävs det inte så värst mycket fantasi för att förstå att det var vackert på himmelen.
Publicerat November 3, 20169 yr 3 hours ago shamani sa: Även om bilden inte blev i världsklass så krävs det inte så värst mycket fantasi för att förstå att det var vackert på himmelen. Även moln kan vara snygga. Varierande moln av olika slag. Snö? Här har det kommit lite snöflingor hela dagen men inget som har lagt sig direkt.
Publicerat November 3, 20169 yr Kom någon enstaka flinga, men inte just då. Men det är på g. . . Det som fångade mitt intresse var ljuset. Retar mig bara att jag inte fick någon bra bild .
Publicerat November 5, 20169 yr Detta är en populär post. Nu har första isen lagt sig på Kalix älv. Vi får väl se om den har lagt sig för resten av vintern el. om den kommer att gå upp om det blir riktigt blåsigt. Det var bara några mindre råkar som var öppna.
Publicerat November 6, 20169 yr På 2016-11-05 at 20:04 lsjonsson sa: Tack! Ingen räv som raskade över isen. Kanske var tvärtom - isen överaska' räven?
Publicerat November 6, 20169 yr 41 minutes ago shamani sa: Är det Allahelgonahelg så är det.... Snyggt! Du har ju mer snö än vad vi har i Kalix. Det är mer grönt än vitt på marken.
Publicerat November 8, 20169 yr Ett tungt budskap från Kung Bore till mina rosor och lewisior. . . Bokstavligen. . .
Publicerat November 8, 20169 yr Ja, det är ett tungt budskap! Jag såg på Sverige idag och där var det foton från Eksjö o Vsiby bl. a o det var rätt bra med snö på sina ställen. Fastighetsägaren borde ju tänka på lite underhåll också.
Publicerat November 8, 20169 yr 1 hour ago shamani sa: Ett tungt budskap från Kung Bore till mina rosor och lewisior. . . Bokstavligen. . . Så här lite snö har jag ca 130 mil norr ut. Tjälen kryper bara djupare o djupare ner i jorden. -10,7 nu.
Publicerat November 8, 20169 yr 2 hours ago lsjonsson sa: Ja, det är ett tungt budskap! Jag såg på Sverige idag och där var det foton från Eksjö o Vsiby bl. a o det var rätt bra med snö på sina ställen. Fastighetsägaren borde ju tänka på lite underhåll också. Underhållet kommer, men kosmetika ligger inte på prio ett. Kåken har varit misskött i många år och nu har vi, relativt nya, tagit tag i renoveringen, men för att slippa låna en massa så tar vi sakerna i den ordning som är viktigast. Kosmetika står inte överst på den listan. Det gör fönster och balkongdörrar samt, tak- och hängrännor.
Publicerat November 8, 20169 yr 14 minutes ago shamani sa: Underhållet kommer, men kosmetika ligger inte på prio ett. Kåken har varit misskött i många år och nu har vi, relativt nya, tagit tag i renoveringen, men för att slippa låna en massa så tar vi sakerna i den ordning som är viktigast. Kosmetika står inte överst på den listan. Det gör fönster och balkongdörrar samt, tak- och hängrännor. Ok! Det är väl viktiagst att det är tätt tak o fönster så att ni har det varmt inomhus.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.