Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Riktigt fina foton med alla höstens färger.:)

I norr har träden tappat alla löven nu.

Publicerat

Nice! :) Vad är det där för en lustig sak husse?;):thumbsup:

Publicerat
1 minute ago lsjonsson sa:

Nice! :) Vad är det där för en lustig sak husse?;):thumbsup:

Tack, och det var nog ungefär så han tänkte för den var uppenbarligen himla intressant! :) 

Publicerat
3 minutes ago ahoj sa:

Tack, och det var nog ungefär så han tänkte för den var uppenbarligen himla intressant! :) 

Kan tänka mig det! Mina tidigare hundar har satt sådär o tittat fundersamt om det har varit något konstigt som rörde sig.:D

Publicerat

Även om bilden inte blev i världsklass så krävs det inte så värst mycket fantasi för att förstå att det var vackert på himmelen. :rolleyes:

 

IMG_20161103_153746_01_01.jpg

Publicerat
3 hours ago shamani sa:

Även om bilden inte blev i världsklass så krävs det inte så värst mycket fantasi för att förstå att det var vackert på himmelen. :rolleyes:

 

IMG_20161103_153746_01_01.jpg

Även moln kan vara snygga.:thumbsup::) Varierande moln av olika slag. Snö?

Här har det kommit lite snöflingor hela dagen men inget som har lagt sig direkt.

Publicerat

Kom någon enstaka flinga, men inte just då. Men det är på g. . . 

Det som fångade mitt intresse var ljuset. Retar mig bara att jag inte fick någon bra bild . <_<

Publicerat

Ok!:thumbsup:

Publicerat

Snyggt! 

Publicerat

Tack! Ingen räv som raskade över isen.

Publicerat
På 2016-11-05 at 20:04 lsjonsson sa:

Tack! Ingen räv som raskade över isen.

Kanske var tvärtom - isen överaska' räven? :biggrin:

Publicerat

Är det Allahelgonahelg så är det....

 

IMG_20161106_114430.jpg

Publicerat
41 minutes ago shamani sa:

Är det Allahelgonahelg så är det....

 

IMG_20161106_114430.jpg

Snyggt!:wub: Du har ju mer snö än vad vi har i Kalix.:o Det är mer grönt än vitt på marken.

Publicerat

Det har tillkommit lite sen jag tog bilden om än bara lite. . 

Publicerat

Härligt!:)

Publicerat

Ett tungt budskap från Kung Bore till mina rosor och lewisior. . . Bokstavligen. . . 

 

 

IMG_20161108_145412.jpg

Publicerat

Ja, det är ett tungt budskap! Jag såg på Sverige idag och där var det foton från Eksjö o Vsiby bl. a o det var rätt bra med snö på sina ställen.  Fastighetsägaren borde ju tänka på lite underhåll också.:thumbsup:

Publicerat
1 hour ago shamani sa:

Ett tungt budskap från Kung Bore till mina rosor och lewisior. . . Bokstavligen. . . 

Så här lite snö har jag ca 130 mil norr ut.

WP_20161108_19_13_31_Pro.jpg

Tjälen kryper bara djupare o djupare ner i jorden.:( -10,7 nu.

Publicerat
2 hours ago lsjonsson sa:

Ja, det är ett tungt budskap! Jag såg på Sverige idag och där var det foton från Eksjö o Vsiby bl. a o det var rätt bra med snö på sina ställen.  Fastighetsägaren borde ju tänka på lite underhåll också.:thumbsup:

Underhållet kommer, men kosmetika ligger inte på prio ett. 

Kåken har varit misskött i många år och nu har vi,  relativt nya,  tagit tag i renoveringen,  men  för att slippa låna en massa så tar vi sakerna i den ordning som är viktigast. ;)  Kosmetika står inte överst på den listan. Det gör fönster och balkongdörrar samt, tak- och hängrännor. ;)

Publicerat
14 minutes ago shamani sa:

Underhållet kommer, men kosmetika ligger inte på prio ett. 

Kåken har varit misskött i många år och nu har vi,  relativt nya,  tagit tag i renoveringen,  men  för att slippa låna en massa så tar vi sakerna i den ordning som är viktigast. ;)  Kosmetika står inte överst på den listan. Det gör fönster och balkongdörrar samt, tak- och hängrännor. ;)

Ok! Det är väl viktiagst att det är tätt tak o fönster så att ni har det varmt inomhus. :thumbsup:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.