Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Ja visst gjorde det det.:)

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Mitt favoritställe...  Tunn is som är blöt ger speciella speglingar.. . :)

 

 

IMG_20161209_100407_01.jpg

Publicerat

Snyggt! Fina foton när det blir spegelfoton på skogen!:)

Publicerat

Tack! :)

Publicerat

Har ju inte en chans med sån konkurrens... :huh: :biggrin:

Publicerat
13 minutes ago shamani sa:

Har ju inte en chans med sån konkurrens... :huh: :biggrin:

Du får ta dig en resa norr ut så att kanske får med mycket norrsken för det gillar dom.:P

Publicerat

Ja, jo,  och jag skiter ju pengar... :huh:

Publicerat
1 hour ago shamani sa:

Ja, jo,  och jag skiter ju pengar... :huh:

Du måste ju skaffa dig en sponsor (fästeman).:P

Publicerat
8 minutes ago lsjonsson sa:

Du måste ju skaffa dig en sponsor (fästeman).:P

Dom gror inte på trän... ;)  Inte i mina trakter iaf! :lol:

Publicerat
Just now shamani sa:

Dom gror inte på trän... ;)  Inte i mina trakter iaf! :lol:

Någon måste det ju finnas bara du inte köper grisen i säcken.:P

 

Publicerat

Får ursäkta det dåliga filmandet och redigerandet, men det var första gången lillbrorsan höll i kameran

Publicerat
1 hour ago ÅlandsFilip sa:

Får ursäkta det dåliga filmandet och redigerandet, men det var första gången lillbrorsan höll i kameran

Ja, den ursäkten accepterar jag men det bästa var ju att ni fick 2 sälar.:)

Publicerat
6 minutes ago lsjonsson sa:

Ja, den ursäkten accepterar jag men det bästa var ju att ni fick 2 sälar.:)

Jodå, det var riktigt lyckat. Kunde skjutit fler, men det blir lite att hantera.

Publicerat
7 minutes ago ÅlandsFilip sa:

Jodå, det var riktigt lyckat. Kunde skjutit fler, men det blir lite att hantera.

Ja visst var det det.:) Ja, man ska ju hand om sina fällda byten också.:thumbsup: Nya tag imorgon?

Publicerat
2 hours ago lsjonsson sa:

Ja visst var det det.:) Ja, man ska ju hand om sina fällda byten också.:thumbsup: Nya tag imorgon?

Nej, nu ikväll är det en sväng med ena gråhunden efter mårdhund och imorgon tar jag Beaglen efter hare :) Full kalender! Är ju slutet av säsongen.

Publicerat
8 minutes ago ÅlandsFilip sa:

Nej, nu ikväll är det en sväng med ena gråhunden efter mårdhund och imorgon tar jag Beaglen efter hare :) Full kalender! Är ju slutet av säsongen.

Kul med lite ombyte på olika jakter! Julharen imorgon?:thumbsup:

Publicerat

Julen är på g... 

 

IMG_20161210_213719_02.jpg

Publicerat

Dom går verkligen in för uppgiften.:) Bra för framtiden när du behöver mer draghjälp.:thumbsup:

  • 2 weeks later...
Publicerat

Dagens dessert... Inte stor, men naggande god. ^_^ Under chokladen gömmer sig Caramelized milk... :wub:

 

IMG_20161217_160225.jpg

Publicerat
2 hours ago shamani sa:

Dagens dessert... Inte stor, men naggande god. ^_^ Under chokladen gömmer sig Caramelized milk... :wub:

Gottegris!:P Visst får man unna sig något gott vid juletid.:thumbsup::P

I byn Jousengi, norr Övertorneå så firar dom vintersolstådet med pompa o ståt o fyrverkeri.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=98&artikel=6593261

Det är en väldigt kreativ by som även firar dubbla nyår. Först på finska sidan älven o sedan går dom över till den svenska sidan o firar ett nyår där. Konstigt att det kan skilja 1 tim på att gå över älven bara.:P

 

 

Publicerat

Jag erkänner direkt -  jag är en gottegris. Finns ju ingen vettig anledning att äta något som inte är gott. ;)

Publicerat
5 minutes ago shamani sa:

Jag erkänner direkt -  jag är en gottegris. Finns ju ingen vettig anledning att äta något som inte är gott. ;)

Jag också.:rolleyes: Helt rätt!:P:D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.