Publicerat December 9, 20169 yr Mitt favoritställe... Tunn is som är blöt ger speciella speglingar.. .
Publicerat December 10, 20169 yr 7 hours ago shamani sa: Tack! Veckans foton. http://www.svt.se/vader/fragor_och_svar/vaderbildstavling-1
Publicerat December 10, 20169 yr 13 minutes ago shamani sa: Har ju inte en chans med sån konkurrens... Du får ta dig en resa norr ut så att kanske får med mycket norrsken för det gillar dom.
Publicerat December 10, 20169 yr 1 hour ago shamani sa: Ja, jo, och jag skiter ju pengar... Du måste ju skaffa dig en sponsor (fästeman).
Publicerat December 10, 20169 yr 8 minutes ago lsjonsson sa: Du måste ju skaffa dig en sponsor (fästeman). Dom gror inte på trän... Inte i mina trakter iaf!
Publicerat December 10, 20169 yr Just now shamani sa: Dom gror inte på trän... Inte i mina trakter iaf! Någon måste det ju finnas bara du inte köper grisen i säcken.
Publicerat December 10, 20169 yr Får ursäkta det dåliga filmandet och redigerandet, men det var första gången lillbrorsan höll i kameran
Publicerat December 10, 20169 yr 1 hour ago ÅlandsFilip sa: Får ursäkta det dåliga filmandet och redigerandet, men det var första gången lillbrorsan höll i kameran Ja, den ursäkten accepterar jag men det bästa var ju att ni fick 2 sälar.
Publicerat December 10, 20169 yr 6 minutes ago lsjonsson sa: Ja, den ursäkten accepterar jag men det bästa var ju att ni fick 2 sälar. Jodå, det var riktigt lyckat. Kunde skjutit fler, men det blir lite att hantera.
Publicerat December 10, 20169 yr 7 minutes ago ÅlandsFilip sa: Jodå, det var riktigt lyckat. Kunde skjutit fler, men det blir lite att hantera. Ja visst var det det. Ja, man ska ju hand om sina fällda byten också. Nya tag imorgon?
Publicerat December 10, 20169 yr 2 hours ago lsjonsson sa: Ja visst var det det. Ja, man ska ju hand om sina fällda byten också. Nya tag imorgon? Nej, nu ikväll är det en sväng med ena gråhunden efter mårdhund och imorgon tar jag Beaglen efter hare Full kalender! Är ju slutet av säsongen.
Publicerat December 10, 20169 yr 8 minutes ago ÅlandsFilip sa: Nej, nu ikväll är det en sväng med ena gråhunden efter mårdhund och imorgon tar jag Beaglen efter hare Full kalender! Är ju slutet av säsongen. Kul med lite ombyte på olika jakter! Julharen imorgon?
Publicerat December 11, 20169 yr Detta är en populär post. Mina älsklingar var med och skördade av skogens ränta idag!
Publicerat December 11, 20169 yr Dom går verkligen in för uppgiften. Bra för framtiden när du behöver mer draghjälp.
Publicerat December 21, 20169 yr Dagens dessert... Inte stor, men naggande god. Under chokladen gömmer sig Caramelized milk...
Publicerat December 21, 20169 yr 2 hours ago shamani sa: Dagens dessert... Inte stor, men naggande god. Under chokladen gömmer sig Caramelized milk... Gottegris! Visst får man unna sig något gott vid juletid. I byn Jousengi, norr Övertorneå så firar dom vintersolstådet med pompa o ståt o fyrverkeri. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=98&artikel=6593261 Det är en väldigt kreativ by som även firar dubbla nyår. Först på finska sidan älven o sedan går dom över till den svenska sidan o firar ett nyår där. Konstigt att det kan skilja 1 tim på att gå över älven bara.
Publicerat December 21, 20169 yr Jag erkänner direkt - jag är en gottegris. Finns ju ingen vettig anledning att äta något som inte är gott.
Publicerat December 21, 20169 yr 5 minutes ago shamani sa: Jag erkänner direkt - jag är en gottegris. Finns ju ingen vettig anledning att äta något som inte är gott. Jag också. Helt rätt!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.