Publicerat December 5, 20169 yr Detta är en populär post. Efter dagens himmel så har jag lite svårt att välja. Det har varit mycket fina eftermiddagshimlar i det sista, men dagens har varit magisk så får bli ett par bilder från idag...
Publicerat December 5, 20169 yr Riktigt fina färger Shamani! Jag tror att någon av dom hade platsat på Dagens väderbild på SVT väder. Prova att skicka in. http://www.svt.se/vader/fragor_och_svar/vaderbildstavling-1
Publicerat December 5, 20169 yr Tack, Jonsson! Jag var riktigt nöjd själv också. Skickade in en bild. Du som håller koll får meddela mig om den dyker upp på tvn..
Publicerat December 6, 20169 yr 7 hours ago shamani sa: Tack, Jonsson! Jag var riktigt nöjd själv också. Skickade in en bild. Du som håller koll får meddela mig om den dyker upp på tvn.. Varsågod gumman! Ja, det förstår jag! Ja, det ska jag göra! Titta på Sverige idag kl. 17.30-18 på SVT 1. Kommer alltid i slutet på programmet när dom pratar väder.
Publicerat December 6, 20169 yr 4 minutes ago shamani sa: bilden kom nog in för sent för att bli visad igår... Kan ju komma med iadg ist om du har tur. Vi får se. Jag vet ju vad du heter i förnamn o så många är det väl inte som heter så i Sverige.
Publicerat December 6, 20169 yr 6 hours ago lsjonsson sa: Kan ju komma med iadg ist om du har tur. Vi får se. Jag vet ju vad du heter i förnamn o så många är det väl inte som heter så i Sverige. En av orsakerna till nickname... Här skickat in en bild idag med..
Publicerat December 6, 20169 yr Bilden togs vid 11-draget i förmiddags. Inte lika fint utan röd himmel...
Publicerat December 6, 20169 yr Och denna skickade jag in till svt idag. Tog den i em vid Norra Sandsjö.
Publicerat December 6, 20169 yr Den nedersta är ritkigt snygg också. Jag håller tummen för dig gumman!
Publicerat December 6, 20169 yr Härliga bilder. Man blir dock fundersam över varför man sällan hinner märka vackra miljöer/tillfällen själv??? Sen man fick barn har förmågan att se sig omkring blivit kraftigt nedsatt vilket jag kommer börja träna upp igen från och med nu!
Publicerat December 6, 20169 yr 10 minutes ago shamani sa: Tack! Varsågod! Tyvärr hade dom inte med ditt foto. Jag har skickat in flera gånger men konkurrensen är knivskarp för det är många fina foton. http://www.svt.se/vader/fragor_och_svar/vaderbildstavling-1
Publicerat December 6, 20169 yr Jag har inga förväntningar på mina bilder. om någon tycker om dom mer än jag (t ex här på forumet) så är jag nöjd.
Publicerat December 6, 20169 yr 1 hour ago shamani sa: Jag har inga förväntningar på mina bilder. om någon tycker om dom mer än jag (t ex här på forumet) så är jag nöjd. Jo visst ska du ha förväntningar på att du får med något foto. Vissa namn förekommer lite då o då så det är bara att ligga i så kanske du lyckas till slut.
Publicerat December 8, 20169 yr Det var grått idag - bortsett från en kort stund... Lägg märke till att solen lyser igenom huset. Med ett fönster på varje sida på hörnrummet i huset så lyste solen rätt häftigt igenom.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.