Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Fint foto Filip!:)

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat
På 2016-11-30 at 21:39 lsjonsson sa:

 

Publicerat

Morgonsol. 

 

IMG_20161202_091250_01.jpg

Publicerat

Vitt o rent på marken också.:)

Publicerat

Tack, Jonsson! :)  Jag var riktigt nöjd själv också. Skickade in en bild. Du som håller koll får meddela mig om den dyker upp på tvn.. ;)

Publicerat
7 hours ago shamani sa:

Tack, Jonsson! :)  Jag var riktigt nöjd själv också. Skickade in en bild. Du som håller koll får meddela mig om den dyker upp på tvn.. ;)

Varsågod gumman! Ja, det förstår jag! Ja, det ska jag göra! Titta på Sverige idag kl. 17.30-18 på SVT 1. Kommer alltid i slutet på programmet när dom pratar väder.:)

Publicerat

bilden kom nog in för sent för att bli visad igår... 

Publicerat
4 minutes ago shamani sa:

bilden kom nog in för sent för att bli visad igår... 

Kan ju komma med iadg ist om du har tur. Vi får se. Jag vet ju vad du heter i förnamn o så många är det väl inte som heter så i Sverige.

Publicerat
6 hours ago lsjonsson sa:

Kan ju komma med iadg ist om du har tur. Vi får se. Jag vet ju vad du heter i förnamn o så många är det väl inte som heter så i Sverige.

En av orsakerna till nickname... ;)

Här skickat in en bild idag med.. 

Publicerat

Bilden togs vid 11-draget i förmiddags. Inte lika fint utan röd himmel... ;)

IMG_20161206_110356.jpg

Publicerat

Och denna skickade jag in till svt idag. Tog den i em vid Norra Sandsjö. 

IMG_20161206_150941_02.jpg

Publicerat

Den nedersta är ritkigt snygg också.:wub: Jag håller tummen för dig gumman!:thumbsup:

Publicerat

Tack! :)

Publicerat

Härliga bilder. 

Man blir dock fundersam över varför man sällan hinner märka vackra miljöer/tillfällen själv???

Sen man fick barn har förmågan att se sig omkring blivit kraftigt nedsatt vilket jag kommer börja träna upp igen från och med nu!

Publicerat
10 minutes ago shamani sa:

Tack! :)

Varsågod!:) Tyvärr hade dom inte med ditt foto. Jag har skickat in flera gånger men konkurrensen är knivskarp för det är många fina foton.

http://www.svt.se/vader/fragor_och_svar/vaderbildstavling-1

 

Publicerat

Jag har inga förväntningar på mina bilder. ;) om någon tycker om dom mer än jag (t ex här på forumet) så är jag nöjd. :)

 

Publicerat
1 hour ago shamani sa:

Jag har inga förväntningar på mina bilder. ;) om någon tycker om dom mer än jag (t ex här på forumet) så är jag nöjd. :)

Jo visst ska du ha förväntningar på att du får med något foto. Vissa namn förekommer lite då o då så det är bara att ligga i så kanske du lyckas till slut.:thumbsup:

Publicerat

Antar att det ska vara nytagna bilder? 

Publicerat

Ja, men ibalnd har dom haft med foto från dagen innan.

Publicerat

Det var grått idag - bortsett från en kort stund... Lägg märke till att solen lyser igenom huset. Med ett fönster på varje sida på hörnrummet i huset så lyste solen rätt häftigt igenom. :)

 

IMG_20161208_141054_01.jpg

Publicerat

Syns bättre på denna... 

 

IMG_20161208_141026_01.jpg

Publicerat

Jag ser det.:) Trots att det är grått så kan det bli fina foton.:thumbsup:

Publicerat

Fanns ju lite sol... ;)  annars hade jag inte tagit bilden. ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.