Publicerat December 25, 20169 yr Nja, tyvärr så doftar dom väldigt mycket och jag tål inte starka dofter... Jag fick huvudvärk av dom så jag ställde ut dom på balkongen. Där har dom stått tills nyss. Tänkte att det kunde vara en sån där doft som kan sitta i nya pinaler. Men dom stinker än. Jag får bära ner dom till källarförrådet och se om det släpper om ett par dagar. Hoppas det.
Publicerat December 26, 20169 yr Jag gjorde en titt på förpackningen. Doftljus... Inte undra på att det luktar starkt.. Får bli en "return to sender".
Publicerat December 26, 20169 yr Vid påhälning hos bekanta på julafton så fick jag dessa bilder på en hunrig ekorre tillsammans med en hackspett en talgoxe en annan småpippi å inte minst en, av nyfikenhet, helt paralyserad rottweiler. Va ju bara några decimetrar som skillde dom åt bakom fönsterrutan
Publicerat December 26, 20169 yr 1 hour ago HuggyBear sa: Vid påhälning hos bekanta på julafton så fick jag dessa bilder på en hunrig ekorre tillsammans med en hackspett en talgoxe en annan småpippi å inte minst en, av nyfikenhet, helt paralyserad rottweiler. Va ju bara några decimetrar som skillde dom åt bakom fönsterrutan Nice!
Publicerat December 27, 20169 yr Tack! Ja de va kul att titta på dom på så nära håll en längre stund...
Publicerat December 27, 20169 yr Just now HuggyBear sa: Tack! Ja de va kul att titta på dom på så nära håll en längre stund... Det är kul att följa hundens blick när den har en ekorre så här. Jag har sett mina hundar när dom följde en ekorre el. en hare som skuttade över tomten vintertid. Dom stod o små tjöt.
Publicerat December 27, 20169 yr 1 minute ago lsjonsson sa: Det är kul att följa hundens blick när den har en ekorre så här. Jag har sett mina hundar när dom följde en ekorre el. en hare som skuttade över tomten vintertid. Dom stod o små tjöt. Ja de e kul. Piggy börja flämta å dreglade en hel pöl på fönsterbrädet å golvet så jag fick torka upp efter hon...
Publicerat December 27, 20169 yr 18 minutes ago HuggyBear sa: Ja de e kul. Piggy börja flämta å dreglade en hel pöl på fönsterbrädet å golvet så jag fick torka upp efter hon... Det där dregglet känner man igen från hundarna när dom stod o spande ut o såg något intressant. Då fick du golvet skurat.
Publicerat December 27, 20169 yr 6 minutes ago lsjonsson sa: Det där dregglet känner man igen från hundarna när dom stod o spande ut o såg något intressant. Då fick du golvet skurat. Njaa... inte jag men dom vi hälsa på hos fick de lite blankare på ett par fläckar...
Publicerat December 27, 20169 yr 2 minutes ago HuggyBear sa: Njaa... inte jag men dom vi hälsa på hos fick de lite blankare på ett par fläckar... Ok! Då vet frun kanske vad hon ska göra sedan med resten.
Publicerat December 27, 20169 yr Såg detta från köksfönstret nyss o jag tar med mig kameran ut o får ekipaget på bild. Toppenväder -8,3 o solen precis över trädtopparna. Sol upp 9.57 Sol ned 13.00
Publicerat December 27, 20169 yr Det var riktigt fina bilder, Jonsson! Vackert ljus som nästan ser "konstgjort" ut. Naturen är allt bra fantastisk på att ge oss skådespel.
Publicerat December 27, 20169 yr Ja att ni orkar där uppe....Kolsäck eller mygg i size av gråsparvar, tuffingar är vad ni är.
Publicerat December 27, 20169 yr 51 minutes ago shamani sa: Det var riktigt fina bilder, Jonsson! Vackert ljus som nästan ser "konstgjort" ut. Naturen är allt bra fantastisk på att ge oss skådespel. Tack vännen! Ljuset är äkta! Precis innan solnedgången för idag.
Publicerat December 27, 20169 yr 45 minutes ago MKJ sa: Ja att ni orkar där uppe....Kolsäck eller mygg i size av gråsparvar, tuffingar är vad ni är. Ja, vi orkar Magnus! Sotis? Det gäller att kunna utnyttja vädret för utomhusaktivitet med småbarnen o i detta fall åka pulka efter jycken. Bättre med några minusgrader o spårsnö än slask o halka. Vi fick ca 2 dm nysnö i form av kallsnö under gårdagen och sedan har vi inga trafikstockningar ifall det skulle komma någon dm el. 2 dm snö även om det kan ta lite tid innan traktorn ha varit o plogat.
Publicerat December 28, 20169 yr Idag har det varit vackert väder. Jag har inte möjlighet att vänta in den röda himmelen, men det var ganska fint så här också. Hade lite lutning, men tycker inte att gjorde så mycket.
Publicerat December 28, 20169 yr På 2009-03-11 at 07:53 lsjonsson sa: Det kom några nya foton ifrån B C nu på morgonen. Street Gangs It's punks like these that the people of Cranbrook have to put up with. They roam the streets and yards night and day. Men va f*n . 0 respekt. Hur kommer det sig att dom är så oskygga !? Är det ingen som jagar på dom eller är det brunst !? Eller är det miljögifter som gjort att det slagit runt i pallet på dom fullständigt !!?