Publicerat Februari 7, 201511 yr Och barfota med en kall öl? Nej.. fanns faktiskt träskor på fossingarna!
Publicerat Februari 7, 201511 yr Självklart iklädd shorts! Mkt bra! Mitt grillår brukar börja i jan-feb och sen är jag less i aug.
Publicerat Februari 8, 201511 yr Och vad är boar? Har inte hört just det namnet innan. Nu vet jag. Hejja google.
Publicerat Februari 9, 201511 yr Sure I do but, mister, you seem to have forgotten... I'm not a hunter. The only one on this site probably...
Publicerat Februari 9, 201511 yr Idag bidde det sprödbakad torsk med kokt potatis och små "gröna jävla ärtor". Gott.
Publicerat Februari 11, 201511 yr Författare Denna dag förgylles med kålpudding, kokpärer och krösamos!
Publicerat Februari 11, 201511 yr Kyckling med matkorn och currysås. Imorgon blir det kulsprutevälling! Ett kilo ärter, massa purjo och gul lök, samt en stadig rimmad fläsklägg puttrar i stora kastrullen sen någon timma.... Vilken ljuvlig inledning på helgen!
Publicerat Februari 12, 201511 yr Författare Jojjomensann... Idag blir det flatpalt, stekfläsk, krösamos och skirat smör!
Publicerat Februari 12, 201511 yr Cevapcici (balkanjärpar), ris m Vegeta ( gul balkankryddmix), feta, gräddfil, lök och sallad.
Publicerat Februari 13, 201511 yr Grillade färsbiffar med chili och paprika i. Potatissallad bredvid. Lite vårlängtan kanske??
Publicerat Februari 13, 201511 yr Rådjursporterstek småputtrar i gryta. Ska försöka mig på en rotfruktsterrin till, skalar som bäst.
Publicerat Februari 14, 201511 yr Wallenbergare på rådjursfärs,potatismos,gröna ärtor och rårörda lingon.
Publicerat Februari 14, 201511 yr Författare Hatar är kanske ett väl starkt uttryck men jag ogillar skarpt matsvinn, det som är ätligt ska också ätas! Därför har det ätits rester i två dagar nu då "Svensson" goffat i sig pizza och tacos... Kanske har jag ändå ätit bättre!? Dillkött igår och kålpudding idag! I morr'n blir det ett smörgåsbord på Ålands hav!
Publicerat Februari 14, 201511 yr Hjortytterfile med potatisgratäng och lökringar sallad och en garagekall öl.