Publicerat Maj 28, 20179 yr På 2010-08-22 at 17:17 shamani sa: Entrecote - du var nära. Fel fel fel fel fel!!! Entrecôte.
Publicerat Maj 28, 20179 yr Jag har aldrig fått briochhamburgerbröden så perfekt luftiga förut, kommer säkert aldrig att kunna göra dem lika bra igen... Älgburgare och coleslaw på säsongens färska vitkål
Publicerat Maj 31, 20179 yr Dagens blir en enkel kålgryta/kålpudding. Kokta potatis och givetvis rårörda lingon till!
Publicerat Maj 31, 20179 yr 2 hours ago andershermansson7 sa: Färsk korv Icas ghost chill med stekta färsk potatis Bra sätt att få fart på blodcirkulationen...
Publicerat Juni 5, 20179 yr Gjorde lite portioner i för operationen i maj och denna hade glömt att jag hade...
Publicerat Juni 9, 20179 yr Kycklingklubbor och potstissallad. Till efterrätt blev det färska jordgubbar med gräddmjölk och lite socker...
Publicerat Juni 10, 20179 yr Stekt fläskytterfile med potatis, norsk surkål och steksky. Till detta bubblat vatten med rabarbersaft i... Dessert: hemgjord glass.. Det är resten av såsen/krämen jag hade till rabarberpajen...
Publicerat Juni 10, 20179 yr Besök till kiosken i byn, 150gr ostburgare med bacon samt lite strips = betalade med gammal hundring jag råkade hitta i gömmorna här om dan. Andra var där i samma ärende och betalade med utgående mynt.
Publicerat Juni 10, 20179 yr Alla ska alltid titta så konstigt på en när man beställer mat, både personal och matgäster. Får alltid frågan, "kommer du orka äta upp den där?" Hahahaha dunungar
Publicerat Juni 10, 20179 yr 38 minutes ago Varmint sa: Alla ska alltid titta så konstigt på en när man beställer mat, både personal och matgäster. Får alltid frågan, "kommer du orka äta upp den där?" Hahahaha dunungar En stadig portion när man är hungrig...
Publicerat Juni 10, 20179 yr 3 hours ago shamani sa: En stadig portion när man är hungrig... Jag trodde at tdet gällde dig först men sedan såg jag att det var Varmint det gällde.
Publicerat Juni 10, 20179 yr 17 minutes ago lsjonsson sa: Jag trodde at tdet gällde dig först men sedan såg jag att det var Varmint det gällde. Jag skulle aldrig få i mig en sån laddning! Jag skulle må illa innan jag ens kommit halvvägs...
Publicerat Juni 11, 20179 yr 4 hours ago shamani sa: Jag skulle aldrig få i mig en sån laddning! Jag skulle må illa innan jag ens kommit halvvägs... Ibland kan det bli lite för mycket Kanske skulle man ned det men man skulle må illa sedan.
Publicerat Juni 11, 20179 yr Dagens lunch: Kängurufilé med potatisklyftor. Hade aldrig ätit känguru innan, var väldigt gott. Smakade som en blandning av älg och tonfisk. /Willy