Publicerat Januari 21, 20206 yr 2 minutes ago, TekDr said: Potatis och purjolökssoppa med lite diverse tillbehör Suppe e gott
Publicerat Januari 23, 20206 yr Fattiglappsmat i form av raggmunkar och lingonsylt... löning imorgon....
Publicerat Januari 23, 20206 yr Jag kokade ärtsoppa med rimmad fläsklägg, stekte pannkakor och kokade jordgubbssylt. Dottern och småtrollen kom och hjälpte mig äta... ? Generöst av dom.. ?
Publicerat Januari 23, 20206 yr 4 minutes ago shamani sa: Att tillaga maten är uteslutet? ? Hade jag fått bestämma så hade den fått gått 3 grader mindre än det där, men var inte bara jag som skulle äta tyvärr. /Willy
Publicerat Januari 23, 20206 yr 1 minute ago Bubs sa: Hade jag fått bestämma så hade den fått gått 3 grader mindre än det där, men var inte bara jag som skulle äta tyvärr. /Willy Äta rått kött är inte min grej iaf.. ? För det där var rått. Tre grader mindre så hade den varit kylskåpskall... ??
Publicerat Januari 23, 20206 yr 5 minutes ago shamani sa: Äta rått kött är inte min grej iaf.. ? För det där var rått. Tre grader mindre så hade den varit kylskåpskall... ?? 52 grader var det, det ser lite mer rått ut på kort än vad det faktiskt var, varför vet jag inte. Men rått kött är fantastiskt det också ? /Willy
Publicerat Januari 23, 20206 yr 31 minutes ago Bubs sa: 52 grader var det, det ser lite mer rått ut på kort än vad det faktiskt var, varför vet jag inte. Men rått kött är fantastiskt det också ? /Willy Huva!! ? Tur smaken är som röven - klöven. ?
Publicerat Januari 24, 20206 yr Idag blev det hemgjorda Ćevapčići, vilket för tillfället är en av mina favorit maträtter. Maten var dock slut innan någon bild kunde tas. /Willy
Publicerat Januari 24, 20206 yr 56 minutes ago Dansken sa: Ser gott ut det där Säg ett datum du kan komma hit så ordnar jag, frugan och barnen en middag till dig !
Publicerat Januari 25, 20206 yr 19 hours ago Ompi sa: Säg ett datum du kan komma hit så ordnar jag, frugan och barnen en middag till dig ! Jaha!? Jag då? ?
Publicerat Januari 25, 20206 yr 2 hours ago shamani sa: Jaha!? Jag då? ? Alla är välkomna hemma hos mig
Publicerat Januari 27, 20206 yr 6 hours ago TekDr sa: Ikväll blir det Cincinnati style chili på vildsvin. Och det är..?