Publicerat April 5, 20251 yr Detta är en populär post. Födelsedagsmiddag på restaurang Fei - Gulu pork - Typhoon shelter shrimps - Fried rice - Xiangla steamed bass - Crispy Angus beef - Mushroom spring rolls
Publicerat April 6, 20251 yr Detta är en populär post. Nu är det bara vänta på godsakerna ska torka färdigt
Publicerat April 7, 20251 yr 12 hours ago stefan sa: Nu är det bara vänta på godsakerna ska torka färdigt Rökta före?
Publicerat April 7, 20251 yr 5 hours ago karelsk blandning sa: Rökta före? Nä inte dom här bitarna,men att hänga ut rökt kött på tork blir också riktigt bra.
Publicerat April 8, 20251 yr 18 hours ago stefan sa: Nä inte dom här bitarna,men att hänga ut rökt kött på tork blir också riktigt bra. Ok, såg ut som att det var rökt. Torkar du älg?
Publicerat April 8, 20251 yr 9 hours ago karelsk blandning sa: Ok, såg ut som att det var rökt. Torkar du älg? Jo torkar endast älg.
Publicerat April 8, 20251 yr Detta är en populär post. Gemensam frukost idag på planeringsdagen. Vi skulle ha frallor men gick fel och råkade förse oss med andra avdelningens våfflor. Resonemanget var att tre våfflor på höjden också är en sandwich 😁
Publicerat April 9, 20251 yr 14 hours ago stefan sa: Jo torkar endast älg. Ok, var kanske därför färgen lurade lite.
Publicerat April 14, 20251 yr Detta är en populär post. Efter gårdagens strapats i skogen sa kroppen att den vill ha en kebabpizza
Publicerat April 14, 20251 yr 6 minutes ago exabit sa: Efter gårdagens strapats i skogen sa kroppen att den vill ha en kebabpizza Det är min favoritpizza när vi beställer från pizzerian.
Publicerat April 19, 2025Apr 19 Extrapris på skinkstek från Scan så det blev varmrökt skinka och smaschade potatisar med vitlök, timjan och sparris till middag.
Publicerat April 19, 2025Apr 19 Lite variation på påskmaten idag. Det blev paj med Västerbottensost och den är väldigt god. Kan rekommenderas. En paj räcker till 2 måltider om man är 2 vuxna. Väldigt mättande!
Publicerat April 20, 2025Apr 20 Smaken är som baken: den där köpte jag till då vi hade kräftskiva och ingen tyckte den var god (jag själv inklusive- som annars är mycket förtjust i wästerbottenost)
Publicerat April 20, 2025Apr 20 Ja visst är den det! Både jag, fru o sonen gillar den. Inga klagomål! Jag brukar köpa Västerbottensost när jag gör créps till middag för att sätta lite mer smak på dom utöver fyllningen.
Publicerat April 20, 2025Apr 20 Detta är en populär post. Blev en gratäng på bergstunga till födelsedagsmiddag ❤❤
Publicerat April 20, 2025Apr 20 Detta är en populär post. Här slank det ner ett par räkmackor med en Påskbrygd..
Publicerat April 21, 2025Apr 21 Detta är en populär post. Rådjurssadel, rödvinssås och potatisgratäng.
Publicerat April 22, 2025Apr 22 Detta är en populär post. Pitepalt med extra bacon, smör, råröda lingon o mjölk.
Publicerat April 28, 2025Apr 28 Detta är en populär post. Gårdagens middag blev pizza i bakugnen😋 min Calzone blev kanske inte så snygg, men den smakade i alla fall bra😊
Publicerat April 28, 2025Apr 28 9 minutes ago hs_merkel sa: Vad ligger du på för Tempratur? Oklart, väldigt varmt skulle jag säga...den är svårreglerad 20250426_092632.mp4