Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Träning, Fysisk Aktivitet & Sport

Featured Replies

Publicerat

nere på 5:40min/km nu, känns riktigr bra med tanke på vad det låg på när jag började.

Härligt! Skönt när det ger reslutat :thumbsup:

Att köra korta snabba intervaller ibland brukar kunna snabba på fartökningen en del också:-)

Kör hårt :cool:

• Svar 2,1k
  • Visningar 151,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Klämde av 26km löpning i -22 innan nattskiftet uppfriskande!

• Christian N
    Christian N

Sprang Toughest 2016 Malmö igår, 1:17:38 eller däromkring, 776 total och 76 i min åldersklass, 5500 startande. C Skickat från min iPhone med Tapatalk

• Så nu har man skapat lite plats för julmat. hustrun och jag sprang och barnen cyklade bredvid 

Posted Images

Publicerat

Är i sundsvall över helgen för å hälsa på familjen. Skönt också att ta en löptur här där det är lite mer kuperat! Blev 8 km efter väggbygget av nya E4:an, och det är så skönt när benen känns så lätt så jag höll 4:20min/km i snitt:-) det va länge sedan det känndes så bra;-)

Publicerat

Härligt! Skönt när det ger reslutat :thumbsup:

Att köra korta snabba intervaller ibland brukar kunna snabba på fartökningen en del också:-)

Kör hårt :cool:

Från att varit topptränad som en ung pojkspoling känns det bra att kommit ifrån soffpotatis stadiet och äntligen börjar se lite resultat :)

Sen är det bara ett plus att det är ganska kul att löpträna :)

Publicerat

Från att varit topptränad som en ung pojkspoling känns det bra att kommit ifrån soffpotatis stadiet och äntligen börjar se lite resultat :)

Sen blir man ju snygg också:-)
Publicerat

Träningen får man mellan sidenlakanen. :cool:  :thumbsup:  :yes:

Publicerat

Tog min första mil igår efter sjukdom, körde stilla intervaller kunde kliva av efter 60 min på exakt en mil, visst långsamt så det förslår men stabilt. /CHristian

Publicerat

1h Funktionell träning av klarad, lätt mör i mage och lår nu...

Publicerat

Träningen får man mellan sidenlakanen. :cool:  :thumbsup:  :yes:

Det är alltså så det är:D

Publicerat

Sitter och samlar mig för att återuppta löpträningen efter ca 15 års uppehåll. Tänkte mjukstarta med 4-5 km i MYCKET lugnt tempo.

/urban

Publicerat

1h Funktionell träning av klarad, lätt mör i mage och lår nu...

Är funktionell träning samma som Herr Jonsson tränar?

Publicerat

Ja men det är en skön träning. :thumbsup:  :wink:  :cool:  :yes:

Publicerat

Jag har ont överallt, tror att jag bröt lårbenet och knäckte knäet vid sista löppasset.

nä men måste nog avvakte en vecka då jag har dessa smärtor och det är INTE träningsverk, för det hade jag ett par daar!

Publicerat

Nu är der gjort!!! :-)

Publicerat

Ozzian,har du knäckt knät,8 mån. tog det för mig när ledbanden for åt helvete,och har du brutit lårbenet också,ja då återstår nog bara amputation! :biggrin:

För din skull får vi hoppas att skadorna finns på samma ben! :woot: :woot: :woot:

Publicerat

Ozzian,har du knäckt knät,8 mån. tog det för mig när ledbanden for åt helvete,och har du brutit lårbenet också,ja då återstår nog bara amputation! :biggrin:

För din skull får vi hoppas att skadorna finns på samma ben! :woot: :woot: :woot:

Japp samma ben....

nå lite orolig för knäet då jag opererat många gånger innan, men tror det ska funka om alla mjukdelar får vila ett par dagar till.

sugen på att springa men inte att ha så ont.

Publicerat

Ja,då behöver du inte oroa dig,om det sitter i mjukdelarna!Var så förbannat öm i röven efter att cyklat Vättern,så jag kunde varken skita eller sitta ordentligt på en vecka! :woot:

Publicerat

Ja,då behöver du inte oroa dig,om det sitter i mjukdelarna!Var så förbannat öm i röven efter att cyklat Vättern,så jag kunde varken skita eller sitta ordentligt på en vecka! :woot:

Hur kan man vara så dum att man sitter o cyklar i 30 mil och noter på arslet på detta sätt???

Självförvållat heter det va! :wink:  :tongue:  :yes:  :cool:  :whistling:  :rolleyes:  :lol:

Publicerat

Äh, Cykla är inte så farligt för arslet som folk tror. Man kommer långt med cykelbyxor och gelesadlar. Då är det ta mig f-n värre med en rejäl Chiligryta...

Publicerat

Äh,chili,det sitter innanför,det fixar man lätt med lite grankådssalva! :thumbsup:

Publicerat

Förtydligat"rätt salva söker såret" :smile:

Publicerat

Nä mer rörelser med flera muskelgrupper inblandade och samtidigt och så balans på det, och lite fria vikter med i spelet hela tiden... Jäkligt mycket mer jobbigt än man tror, stagar upp alla leder med massa mer musker...

Publicerat

Var ju inte mer än några veckor sen man hade kräksjukan och nu är jag förkyld så träningen får sig ännu en liten paus. Kanske låter mesigt men enligt mig är det bättre att bli frisk så fort som möjligt, och dessutom orkar i alla fall inte jag något när jag är förkyld utan får bara feber om jag anstränger mig alldeles för mycket.

Mvh // Johannes 

Publicerat

Mesigt ? Förståndigt skulle jag säga, du belastar pumpen onödigt om du har skit i kroppen.

Publicerat

...och det är bra träning för ryggen. Har aldrig några problem med min rygg. :thumbsup:  :cool:  :yes:

Publicerat

Passen rullar på och är nu inne på 11veckan ibland vikterna och kroppaset lever upp och känner jag efter noga känns det ibland som nåt som skulle kunna kallas som pump. Nice.

Invägning visar plusresultat återigen och stannade på 99.3 denna vecka, håller värmen i sig denna vecka går det att ta fram löparskorna under nästa.

Körde för första gången idag en gammal favvoövning som är fruktansvärt skön om man får till den, drar störtskönt i brösten. Rekommenderas!

pull-overs.gif