Publicerat April 13, 201313 yr nere på 5:40min/km nu, känns riktigr bra med tanke på vad det låg på när jag började. Härligt! Skönt när det ger reslutat Att köra korta snabba intervaller ibland brukar kunna snabba på fartökningen en del också:-) Kör hårt
Publicerat April 14, 201313 yr Är i sundsvall över helgen för å hälsa på familjen. Skönt också att ta en löptur här där det är lite mer kuperat! Blev 8 km efter väggbygget av nya E4:an, och det är så skönt när benen känns så lätt så jag höll 4:20min/km i snitt:-) det va länge sedan det känndes så bra;-)
Publicerat April 14, 201313 yr Härligt! Skönt när det ger reslutat Att köra korta snabba intervaller ibland brukar kunna snabba på fartökningen en del också:-) Kör hårt Från att varit topptränad som en ung pojkspoling känns det bra att kommit ifrån soffpotatis stadiet och äntligen börjar se lite resultat Sen är det bara ett plus att det är ganska kul att löpträna
Publicerat April 14, 201313 yr Från att varit topptränad som en ung pojkspoling känns det bra att kommit ifrån soffpotatis stadiet och äntligen börjar se lite resultat Sen är det bara ett plus att det är ganska kul att löpträna Sen blir man ju snygg också:-)
Publicerat April 14, 201313 yr Från att varit topptränad som en ung pojkspoling känns det bra att kommit ifrån soffpotatis stadiet och äntligen börjar se lite resultat Sen är det bara ett plus att det är ganska kul att löpträna Träningen får man mellan sidenlakanen.
Publicerat April 15, 201313 yr Tog min första mil igår efter sjukdom, körde stilla intervaller kunde kliva av efter 60 min på exakt en mil, visst långsamt så det förslår men stabilt. /CHristian
Publicerat April 15, 201313 yr Sitter och samlar mig för att återuppta löpträningen efter ca 15 års uppehåll. Tänkte mjukstarta med 4-5 km i MYCKET lugnt tempo. /urban
Publicerat April 15, 201313 yr 1h Funktionell träning av klarad, lätt mör i mage och lår nu... Är funktionell träning samma som Herr Jonsson tränar?
Publicerat April 15, 201313 yr Är funktionell träning samma som Herr Jonsson tränar? Ja men det är en skön träning.
Publicerat April 15, 201313 yr Jag har ont överallt, tror att jag bröt lårbenet och knäckte knäet vid sista löppasset. nä men måste nog avvakte en vecka då jag har dessa smärtor och det är INTE träningsverk, för det hade jag ett par daar!
Publicerat April 15, 201313 yr Ozzian,har du knäckt knät,8 mån. tog det för mig när ledbanden for åt helvete,och har du brutit lårbenet också,ja då återstår nog bara amputation! För din skull får vi hoppas att skadorna finns på samma ben!
Publicerat April 15, 201313 yr Ozzian,har du knäckt knät,8 mån. tog det för mig när ledbanden for åt helvete,och har du brutit lårbenet också,ja då återstår nog bara amputation! För din skull får vi hoppas att skadorna finns på samma ben! Japp samma ben.... nå lite orolig för knäet då jag opererat många gånger innan, men tror det ska funka om alla mjukdelar får vila ett par dagar till. sugen på att springa men inte att ha så ont.
Publicerat April 15, 201313 yr Ja,då behöver du inte oroa dig,om det sitter i mjukdelarna!Var så förbannat öm i röven efter att cyklat Vättern,så jag kunde varken skita eller sitta ordentligt på en vecka!
Publicerat April 15, 201313 yr Ja,då behöver du inte oroa dig,om det sitter i mjukdelarna!Var så förbannat öm i röven efter att cyklat Vättern,så jag kunde varken skita eller sitta ordentligt på en vecka! Hur kan man vara så dum att man sitter o cyklar i 30 mil och noter på arslet på detta sätt??? Självförvållat heter det va!
Publicerat April 15, 201313 yr Äh, Cykla är inte så farligt för arslet som folk tror. Man kommer långt med cykelbyxor och gelesadlar. Då är det ta mig f-n värre med en rejäl Chiligryta...
Publicerat April 15, 201313 yr Äh,chili,det sitter innanför,det fixar man lätt med lite grankådssalva!
Publicerat April 15, 201313 yr Är funktionell träning samma som Herr Jonsson tränar? Nä mer rörelser med flera muskelgrupper inblandade och samtidigt och så balans på det, och lite fria vikter med i spelet hela tiden... Jäkligt mycket mer jobbigt än man tror, stagar upp alla leder med massa mer musker...
Publicerat April 16, 201313 yr Var ju inte mer än några veckor sen man hade kräksjukan och nu är jag förkyld så träningen får sig ännu en liten paus. Kanske låter mesigt men enligt mig är det bättre att bli frisk så fort som möjligt, och dessutom orkar i alla fall inte jag något när jag är förkyld utan får bara feber om jag anstränger mig alldeles för mycket. Mvh // Johannes
Publicerat April 16, 201313 yr Mesigt ? Förståndigt skulle jag säga, du belastar pumpen onödigt om du har skit i kroppen.
Publicerat April 16, 201313 yr Är funktionell träning samma som Herr Jonsson tränar? ...och det är bra träning för ryggen. Har aldrig några problem med min rygg.
Publicerat April 17, 201313 yr Passen rullar på och är nu inne på 11veckan ibland vikterna och kroppaset lever upp och känner jag efter noga känns det ibland som nåt som skulle kunna kallas som pump. Nice. Invägning visar plusresultat återigen och stannade på 99.3 denna vecka, håller värmen i sig denna vecka går det att ta fram löparskorna under nästa. Körde för första gången idag en gammal favvoövning som är fruktansvärt skön om man får till den, drar störtskönt i brösten. Rekommenderas!