Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hjärnblödning eller? Sugen på äkta rävracer :-/

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Hippen!

den bössan beställde jag hem till en kund som sedan ångrade sig utan att nämna det för oss. dvs den ska finnas i butiken, väntetiden var inte så roande. beställde dendär i januari förra året.

Ouj.. Vilken modell? Och kaliber? Enda abret är att jag måste känna på bössan, allt verkar perfekt men jag köper inte osedd.. Det var neråt någonstans va?

• Svar 1,4k
  • Visningar 111,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Såå jävla hemma med denna bössa nu! Vinsten i 204 Ruger som kommer är inte monumental men det ska i alla fall provas.. Om man någon dag skulle ruttna så finns alltid 223 att gå tillbaka till.

• Till Skånska ?

• Jag kan börja med lite bilder 

Posted Images

Publicerat

De kommer jag inte ihåg du. Va 13 månader jag beställde typ.

Ullared ligger butiken i. Dvs ca 55mil från dig va? Ny och oskjuten är den iaf. Ring imorgon och fråga efter ralle. Hälsa från mig :)

Publicerat

204 ruger va den i iaf.

Publicerat

Stor idé att känna på bössan om du har en likadan i annan kaliber :D

Publicerat
  • Författare

Stor idé att känna på bössan om du har en likadan i annan kaliber :D

Kollade som hastighast.. Turbo.. vad var det för bössa du beställde? Det jag ska ha är en Howa Mini .204 Ruger.. Såg att de hade en Tikka .204 och den är inte aktuell längre.. är det Tikkan du menar?

Publicerat

204 ruger har enligt grannforat gått att få i klass 2 dvs dämp borde gå även för oss vanliga dödliga.

Publicerat
  • Författare

Wallemannen har klass 2 på sin så jag har inte ens reflekterat över att det skulle vara problem. Har dämptillstånd på alla klasser så det ska nog reda sig oavsett..

Publicerat

9 papp och till sommaren.

Vem tar hem dom?

Vart smått sugen på en 223 o ladda subsonicammo om de nu funkar.

Publicerat
  • Författare

Classic.. har dock inte fått ur Classic vart närmsta krämare håller hus.. de är inte helt lätta att ha att göra med, anar att snubben jag mailat med är dansk vilket förklarar en del  :wink:  :dry:

Publicerat

Det var tikkan i annonsen jag menade.

Nyfiken fråga. Du orkade inte vänta på den bössan förut men de va verkligen den du ville ha? Varför inte köpa den nu när den finns i butik?

Inte för jag misstror classic som generalagent men har en vapenleverans någonsin kommit i tid? :D

Publicerat

Classic.. har dock inte fått ur Classic vart närmsta krämare håller hus.. de är inte helt lätta att ha att göra med, anar att snubben jag mailat med är dansk vilket förklarar en del :wink::dry:

För din del borde MK i Åkersberga eller huntyard Arlanda vara närmast

Eller wb i stan

Publicerat
  • Författare

Ska luska lite m Huntyard i Eskilstuna i helgen annars Berga [emoji106]

Turbo.. Bra tanke [emoji849] inte nöjd m kolven vill testa ngt annat. Tikkan kanske är rätt m eftermarknads kolv? Howan hade rätt kort pipa osäkr på om jag får fart på .20 med 55 rör..

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Publicerat

Ska luska lite m Huntyard i Eskilstuna i helgen annars Berga [emoji106]

Turbo.. Bra tanke [emoji849] inte nöjd m kolven vill testa ngt annat. Tikkan kanske är rätt m eftermarknads kolv? Howan hade rätt kort pipa osäkr på om jag får fart på .20 med 55 rör..

Tikkan är ju 57, borde väl inte göra någon skillnad direkt?

Publicerat
  • Författare

Inte mer? Ok... Nu vart det jobbigt..

Publicerat

Inte mer? Ok... Nu vart det jobbigt..

Bygg en custom efter egen spec o sluta fundera på detta :) en McMillan gamescout edge o sugrörspipa borde vara en början.

Publicerat

Bygg en custom efter egen spec o sluta fundera på detta :) en McMillan gamescout edge o sugrörspipa borde vara en början.

Det smartaste om man vill närma sig det optimala.

Publicerat
  • Författare

Ehh..?

Kan någon lite mer insatt kolla detta klipp? En bit in så provskjuter de Howa Mini action med .223 och 5 olika fabriksladdade plugg. 

Visst fan blåser det en hel del men borde det inte skjuta tätare? Tycker testaren är lite väl exalterad över i mitt tycke rätt mediokra grupper?

Bortsett från detta så verkar bössan vara helt perfekt i specen.. bara de får ordning på magasinet  :wallbash:

Publicerat

Kollat det klippet o är väl inte så jätteimpad över precisionen. Läste ett annat test o där sköt dom sub moa med 3 sorters ammo, va en 223a med tjockpipan.

Magasinkrånglet verkar konstigt.

• 3 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Inte sett men känns inte aktuell, helt insnöad på Howa nu.. ska bara hitta ngn jävla leverantör samt kanske ffa bli av med den jag har..

Publicerat

Blir det en 204 ruger i Howan?

Träff bilderna i videon var inre direkt wow!

S.

Publicerat
  • Författare

Japp .204 utan tvekan, måste under alla omständigheter testa den innan jag ger mej på något annat.

Och nej jag håller med dej den såg inte ut att skjuta men om vi tänker på samma video så visst var det rejält vindutsatt? Sen är det ju så att .20 kulor har bättre bc än .22  :tongue:

Publicerat

Jag gillar matningen på din nya blivande pang. Den kommer att ge oss andra och rävarna mycket glädje :biggrin: .

Publicerat
  • Författare

De säger ju i slutet av klippet att de fixat den detaljen.. annars får man vara rapp i omladdningen om man nu behöver fler än en pil vilket jag iofs allldrig behöver  :dry: