Publicerat Januari 9, 200818 yr Grattis till räven TB...... en dö räv är en bra räv..... det vet alla ;D
Publicerat Januari 10, 200818 yr ;D ;D ;D.. du gör ett gott jobb TB.... bara å gratta!.. ska de hända lite för man ligga i!.. ;D ;D.. å att de uppstår lite blodvite visar bara man kämpat hårt nog!.. ;D .... MVh Mamre!..
Publicerat Januari 11, 200818 yr Författare Jadå! Är huvudet dumt får kroppen lida brukar man väl säga ;D! Va in på vårdcentralen igår och lät dom konstatera att det var en spricka :! Bara å hoppas att näsan rättar till sig rakt. Satt igår natt och såg räv 4 gånger men dom kom väldigt fort och försvann lika snabbt ! //"TB"
Publicerat Januari 11, 200818 yr Författare HAHA, nejdå ! Har bara turen att jag anlagt åteln på ett ojagat område som har bra med räv! 20st skjutna nu i den byn ;D //"TB"
Publicerat Januari 11, 200818 yr om jag ska komma om dej i nästa säsong av räv jakt så måste jag han större mark ;D ;D ;D ;D
Publicerat Januari 11, 200818 yr ;D... tror TB odlar räv!.. i stället för droger!... ;D ;D ;D :-* Mvh
Publicerat Januari 11, 200818 yr Vore jag dig skulle jag inte skjuta på ett bra tag ,tänk om sprickan blir större. ;D ;D Med vänliga hälsningar... : ;D
Publicerat Januari 11, 200818 yr Författare Vore jag dig skulle jag inte skjuta på ett bra tag ,tänk om sprickan blir större. ;D ;D Med vänliga hälsningar... : ;D Du är ju nästan rolig ;D ;D! jag skulle kunna offra min näsa för att skjuta 2 rävar till :-* :-*! //"TB"
Publicerat Januari 11, 200818 yr Du är ju nästan rolig ;D ;D! jag skulle kunna offra min näsa för att skjuta 2 rävar till :-* :-*!//"TB" ;D :-*
Publicerat Januari 14, 200818 yr Lockade in två rävar i helgen. Samtidigt, från två håll Kompisen missade :- Men jäklar vad skoj.
Publicerat Januari 15, 200818 yr Vilken tid på dygnet fick du in rävarna Beretta?Klockan var runt 10:00, alltså helt ljust ute
Publicerat Januari 15, 200818 yr jag o polarn så o dreglade till lindroth och åhléns lockdvd igår.....fyfan skall göra många tappra försök till senvintern.....ni som är erfarna behövs det nödvändigtvis en massa snö? är sugen på att började redan nu men jag är rädd för att locka för mkt då jag endast har en riktigt bra lockmark att tillgå.......kanske bör vänta tills förhållanderna är som bäst?
Publicerat Januari 15, 200818 yr Säger de i filmen att man Måste ha snö, så ljuger de. Går utmärkt oavsett årstid, men - och det är nog detta de menar om de pratar snö på er film - räven kommer naturligtvis lättare på ett skrik, om han är hungrig, och det är ju lätt att inse att räven kan ha problem med menyn när snön ligger tjock. Överhuvudtaget så är det fler gånger du lyckas locka in en räv ju längre in på säsongen det är. Djup snö, däremot, anser jag är sämre än skarsnö som ju är ett ypperligt underlag för en snabbfotad räv.
Publicerat Januari 16, 200818 yr Författare Vart är världen påväg !?? +7 grader och duggregn. Dom 15cm snö som fanns för 4 dagar sen är helt borta nu > >! Kanske man skulle ha hittat en ny hobby så man slipper bryta ihop så fort det blir töväder!!!! //"TB"
Publicerat Januari 16, 200818 yr håller med TB där kanske ska byta bort hobbyn man har och skaffa sig nåt annan hobby :( +5 grader och duggregn > > det ska väll vara ½ meter snö i mitten på januari ???
Publicerat Januari 16, 200818 yr Vart är världen påväg !??+7 grader och duggregn. Dom 15cm snö som fanns för 4 dagar sen är helt borta nu > >! Kanske man skulle ha hittat en ny hobby så man slipper bryta ihop så fort det blir töväder!!!! //"TB" Men se positivt ;D...det är ju ingen skare iaf !
Publicerat Januari 16, 200818 yr Författare Vad f*n gör det när man är hundlös ;D!! Jag säger ju åt dig att du ska sätta dig på sparken och komma till dalarna men du verkar inte komma så långt!! :-* //"TB"
Publicerat Januari 16, 200818 yr Vad f*n gör det när man är hundlös ;D!! Jag säger ju åt dig att du ska sätta dig på sparken och komma till dalarna men du verkar inte komma så långt!! :-*//"TB" Jag ska tänka på saken !!!! ;D