Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Årets Räv-Grävling jakt 07/08

Featured Replies

Publicerat
Jämför inte mina välväxta Huddingerävar med dina taniga södertäljevalpar tack!

:-*

/Micke

Södertälje stavas med stort S..tack.

Så gör även Syrien....

• Svar 691
  • Visningar 42,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
Södertälje stavas med stort S..tack.

Så gör även Syrien....

Stort H som i Huddinge=stora rävar!

Litet s som i södertälje=små rävar!

/Micke

Publicerat

Grattis Mr Mauser men en fråga, hur kunde du skjuta ett så vackert djur med en bössa i TRÄ!!?? :o >:(

;)

Publicerat
Grattis Mr Mauser men en fråga, hur kunde du skjuta ett så vackert djur med en bössa i TRÄ!!?? :o >:(

;)

Hehe..1-0 till mickel ;D

Publicerat

;)

Enkelt käre broder!

Om räven nu haft rävskabb så måste jag ha något att elda upp den med,och vad kan vara bättre än en oljeindränkt träbit?

;D

/Micke

Publicerat
Enkelt käre broder!

Om räven nu haft rävskabb så måste jag ha något att elda upp den med,och vad kan vara bättre än en oljeindränkt träbit?

;D

/Micke

Tror iofs.att plast tar sej snabbare och brinner med mer itensitet än oljedränkt träkolv ;D

Kan inte du vara mannen som testar ?? Vi andra på forumet följer utvecklingen synnerligen intresserade ;D

Publicerat
Kan inte du vara mannen som testar ?? Vi andra på forumet följer utvecklingen synnerligen intresserade ;D

Måste du alltid vara så jobbig ??? här försökar jag slingra mig ur ett dilemma och du bara sabbar allt hela tiden :-*

Jag får väl ändra i min signatur till:

"Våga vägra plast på klass1 vapen"

Nöjd? 8)

/Micke

Publicerat
Måste du alltid vara så jobbig ??? här försökar jag slingra mig ur ett dilemma och du bara sabbar allt hela tiden :-*

Jag får väl ändra i min signatur till:

"Våga vägra plast på klass1 vapen"

Nöjd? 8)

/Micke

Kanske ..... 8)

Blir förövrigt matlagning nu igen...vildvuxna spagettisar med vilda crabfish från Thailand och lite räkor från Norge...Undra just om räkorna kommer fra Norge eller om det mera är mördande reklam ????

Lite lemoner från mörkaste Afrika kan inte heller vara fel liksom garlic from Italy...

Gormand visst...men troligtvis en korkad sådan 8)

Publicerat

en sak vara träskalle med men plast skalle e fan inte bra...de ska vara levande material,plast är för kjoltyg som gillar desinger väskor :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*

Publicerat
en sak vara träskalle med men plast skalle e fan inte bra...de ska vara levande material,plast är för kjoltyg som gillar desinger väskor :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*

;D ;D ;D

Mvh.

Publicerat
en sak vara träskalle med men plast skalle e fan inte bra...de ska vara levande material,plast är för kjoltyg som gillar desinger väskor :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*

"nu vill jag se en bild på en flöjt mellan golvet och din fot!! "

Du har visst andra böjelser.... :-X

/Micke

Publicerat

;D.. Grattis Mr:Mauser!... några dagar sent men bättre de än aldrig!..  ;D ;).. hafft fullt upp med hund träningen i helgen!..  ;D..

MVh

Publicerat
;D.. Grattis Mr:Mauser!... några dagar sent men bättre de än aldrig!..  ;D ;).. hafft fullt upp med hund träningen i helgen!..  ;D..

MVh

Tackar :D

hur mår min favorithund :-* nya äventyr?

/Micke

Publicerat

/Micke

;D.. Tack!... han mår så bra så!.. gör framsteg varje gång jag e ute med honom å jagar!... han kanske inte kommer bli en fulländad jakt hund!.. men nära nog om jag får som ja vill!...  ;D.. dock inget skjutet för han i helgen!.. men hadde några riktigt fina spår han stack på!..

men de han gör än så länge gör han toppen bra!.. börjat söka ut ordentligt! nästa steg är att få honom att söka längre tider å ännu längre bort från mej!.. ska även försöka få honom å skalla mer!.. alltså då när han driver!.. eller då grävlingen gott i gryt!.. som han gjorde i helgen kom han å hämtade oss å visade grytet!.. de fung juh de osså!.. men lite skall i skogen på natten är juh rätt trevligt..  ;D

men allt tar sin tid!. han är juh i första hand en bruks hund som de tävlads lydnad med!.. så man har juh lite å jobba om på!..  ;D men dock en jätte nyttig erfarenhet både för mej och Eros!...

hur som helst får vi mycket tid tillsamans och de stärker vår relation ännu mer!..

MVh Thomas

Publicerat

/Micke

hade du inte varit så plastic oj mena vek så hade jag nog skrivit nå snärtigt tillbax :-*

• 2 weeks later...
Publicerat
hade en bekants stövare lånad idag. en jävel på mårdhund. filmsnutten lite otydlig, tyvärr ......

http://img532.imageshack.us/my.php?image=m...ndskall1ec2.flv

men de är dock en film!.. mer sånt tycker ja på sidan!...

hur gick de då???...

Mvh

Publicerat

missumrdhundyv9.th.jpg

på detta vis

Publicerat
missumrdhundyv9.th.jpg

på detta vis

;D ;D ;D ;D..LER... ;D ;D ;D ;D

grattis!..

• 2 weeks later...
Publicerat

Efter en veckas liggande med årets ryggskott så kunde jag äntligen ta mig ut en stund imorse.

Helt underbart att få andas den friska höstluften några timmar,efter en timmes smygande så fick jag syn på denna killen fullt upptagen med sorkjakt.

Ett enkelt skott på ca 80m.

/Micke

post-240-1192348772_thumb.jpg

Publicerat

Grattis till en fin räv Mr Mauser!!  :D

Publicerat

Tackar :D nästan i klass med den du har på väggen!

/Micke

Publicerat
Efter en veckas liggande med årets ryggskott så kunde jag äntligen ta mig ut en stund imorse.

Så du är igång nu igen.

Grattis..

Publicerat
Tackar :D nästan i klass med den du har på väggen!

/Micke

Jaaa, nästan..  :P :P ;) ;)

Publicerat

Grattis Micke! Den ser jäkligt fin ut i pälsen.

//Roggman66